Spatula Skrevet 6. februar 2011 #2201 Del Skrevet 6. februar 2011 Håper dere ikke blåste bort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. februar 2011 Forfatter #2202 Del Skrevet 7. februar 2011 God kvelden jenter! Vi blåste ikke bort, selv om det var nære på Vi hadde jo strålende fint vær med sol og ca 4-5 kalde, men det blåste ganske kraftig Det er rart med den vinden. Vi som bor på østlandet tenker liksom ikke så mye på den, før man kommer på fjellet (eventuelt på vestlandet og trøndelagskysten). Da blir vind et tema! Men vi koste oss masse inne og på tur i bilen. Tenk at uten internett, så godt som uten tv, uten alkohol, og uten masse utenforforliggende fokus, så har vi hatt det kjempefint sammen Kjære fikk en tur med traktor etter at vi ikke kom opp bakken (vindpolert snø/is) på lørdagen også, og endte i grøfta etter x antall forsøk og måtte dras opp Mandagen på jobb har vært fin og hektisk Det er store forandringer på gang med ny ledelse. Vi har fått trådløst telefonsystem (= kaos!) og vi fristes med bonuser for flere kundebesøk. Passer meg fint i grunn Har fortsatt ikke kjent noe bevegelse, men jeg tror "vi" har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 7. februar 2011 #2203 Del Skrevet 7. februar 2011 Godt med sånne turer med masse kvalitetstid Så spennende de neste dagene og ukene blir når man vet det når som helst kan komme et lite spark Eller et lite vingespenn fra en sommerfugl som det ofte beskrives som Det må være en fantastisk spennende, spesiell, fasinerende og god opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 7. februar 2011 #2204 Del Skrevet 7. februar 2011 Har fortsatt ikke kjent noe bevegelse, men jeg tror "vi" har det bra I boken min står det at man kan kjenne fra nå, men det er ytterst få... Kjenner jeg ligger og kjenner etter ofte nå, og er redd for å gå glipp av at det skjer noe nedi der! Var superdeilig å endelig få høre nurket i dag ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. februar 2011 #2205 Del Skrevet 8. februar 2011 Hørtes ut som en deilig tur! Kunne ønske det ble en hyttetur på oss før lillefrøkna kommer, men kroppen er ikke i "god nok stand" for det kjenner jeg. Det får heller bli en tur når hun er kommet til verden, en vår-tur kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2011 #2206 Del Skrevet 8. februar 2011 Høres ut som om dere hadde en fin tur på hytta! PLutselig en dag kjenner du det -- du har masse å glede deg til!! Når skal du foresten på ordinær UL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. februar 2011 Forfatter #2207 Del Skrevet 8. februar 2011 Høres ut som om dere hadde en fin tur på hytta! PLutselig en dag kjenner du det -- du har masse å glede deg til!! Når skal du foresten på ordinær UL? Ja, det var det! Og vi så et fantastisk nordlys! Det var helt rått og se Skal på UL 25/2.... liten stund til... Men jeg har lest masse om bevegelse i dag, og ser at veldig mange opplever første bevegelsene fra uke 16.. så jeg prøver å kjenne etter jeg Hvor i magen er det egentlig vi skal kjenne det? :klø: Fortrinnsvis under navlen regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. februar 2011 #2208 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjente det rett under navlen, og når hun ble større kjente jeg det på sidene, akkurat som om noe stryker deg lett på innsiden, en fiskehale eller en sommerfugl som slår lett med vignene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. februar 2011 #2209 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg kjente det også rett under navlen de første gangene. Nå kjenner jeg det i hele nedre mage-omårdet ..tiden går foort fram mot den 25. februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2210 Del Skrevet 9. februar 2011 16 uker Fra 16 uker og 0 dager til 16 uker og 6 dager av svangerskapet. Vekt: 135 gram CRL: 11,5 cm Full lengde: 16 cm OM BARNET Fosteret er i begynnelsen av denne uken 14 uker gammelt. Den loddrette furen over overleppen kommer på plass denne uken. Beina tar igjen armene i utvikling, og vil fra nå av være lengre. De livlige bevegelsene blir stadig bedre koordinert. Fosteret svelger fostervann og tisser et ut igjen i fostervannet. Noen av avfallsstoffene begynner å samles i tarmen. Er det ikke utrolig at fosteret allerede kan suge, svelge, tisse, gjøre pusteøvelser og bevege seg bevisst? TIL MOR Gi meg et tegn, lille venn! Er du heldig er det mulighet for at din lille sommerfugl vil slå litt med vingene og fortelle deg hvor den er. Er dette ditt første barn kan det være for tidlig. Kanskje må du vente helt til uke 20 før du kjenner noe. Første gangen du merker noe, kan det være at det er så vagt at du ikke riktig fatter det. Noen forteller om en fornemmelse av en liten fiskehale som slår, mens andre sammenligner det med en luftboble som sprekker. Det er så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. februar 2011 #2211 Del Skrevet 9. februar 2011 16 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 9. februar 2011 #2212 Del Skrevet 9. februar 2011 16 uker TIL MOR Gi meg et tegn, lille venn! Er du heldig er det mulighet for at din lille sommerfugl vil slå litt med vingene og fortelle deg hvor den er. Er dette ditt første barn kan det være for tidlig. Kanskje må du vente helt til uke 20 før du kjenner noe. Første gangen du merker noe, kan det være at det er så vagt at du ikke riktig fatter det. Noen forteller om en fornemmelse av en liten fiskehale som slår, mens andre sammenligner det med en luftboble som sprekker. Det er så spennende! Gratulerer så mye med 16 uker Line! Tenk at 4 mnd er gått allerede!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 9. februar 2011 #2213 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal si det går fremover her Halvveis før du vet ordet av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. februar 2011 #2214 Del Skrevet 9. februar 2011 Her går det unna, tenk 16uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. februar 2011 #2215 Del Skrevet 9. februar 2011 Hurra for 16 uker! Jeg kjente de første bevegelsene like under navlen, de kommer nok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. februar 2011 #2216 Del Skrevet 9. februar 2011 :strix: 16 uker :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. februar 2011 #2217 Del Skrevet 9. februar 2011 :hoppe: 16 uker :hoppe: Jeg kjente de første bevegelsene i uke 15/16.. Små vingeslag i nedre del, ofte om jeg satt med bena opp og det ble litt trangt i nedre mageregion Plutselig er det noen som "poker" deg der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2218 Del Skrevet 9. februar 2011 TAkk for hopping og bevegelses-erfaring jenter Jeg tenker faktisk ikke så mye på det som det kan virke som her i boken. Innimellom glemmer jeg nesten at jeg er gravid, og det er bare tanken på timer på UL eller jordmor som på en måte minner meg på det. :gjeiper: Eller, dette blir litt dårlig forklart. Jeg er jo litt utålmodig nå. Men det er jo mest fordi jeg sitter ikke sånn som dette :rodmer: :rodmer: hele tiden å tenker på den lille i magen liksom. Kanskje derfor jeg gjerne vil kjenne bevelelse nå også, for at jeg vil ha litt sterkere connection Men stort sett så er livet som normalt med jobb og middag og tv og natta. Det er det samme om og om igjen Men så slår det meg plutselig da - at: "oh gosh! Livet blir aldri det samme igjen" Men stort sett er det fint å tenke på Skyvedørsgarderoben vår er klar for henting. Det blir innkjøp av smartpanel og nytt soverom innen 10 dager! Oj! SE den smilyen da! Hehe.. lite kul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. februar 2011 Forfatter #2219 Del Skrevet 9. februar 2011 Å være gravid er litt som å være på dater'n. Man møtes i blandt (på UL og hos jordmor og senere med bevegelse)og mellom møtene kan forholdet kjølne litt. Men straks man er på date igjen så er forelskelsen der igjen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. februar 2011 #2220 Del Skrevet 9. februar 2011 Å være gravid er litt som å være på dater'n. Man møtes i blandt (på UL og hos jordmor og senere med bevegelse)og mellom møtene kan forholdet kjølne litt. Men straks man er på date igjen så er forelskelsen der igjen Helt enig Dagen etter ord UL angret jeg på at jeg ikke hadde sett på han enda mer og spurt JM litt flere spm... Har ikke tenkt oss på 3D UL men jammen blir det lenge til juni/juli før forelskelsen eksploderer Gled deg til ord UL og dra ut tiden og se mest mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå