LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2081 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det samme gjør min! Men jeg har kjent bevegelser fra ca uke 15, de blir stadig sterkere :rødme: Nå tror jeg at jeg kan kjenne det på utsiden også, men helt svakt. Å! Så kult! Da er det jo håp Du kjente fra nå? Uke 15-16? Hvordan vil du beskrive de første bevegelsene? Men ble du flyttet frem/tilbake? Beregner du hele veien ut i fra mens-termin? Edit: hallo! fra uke 15 ja - kan ikke lese Endret 18. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2011 #2082 Del Skrevet 18. januar 2011 Å! Så kult! Da er det jo håp Du kjente fra nå? Uke 15-16? Hvordan vil du beskrive de første bevegelsene? Men ble du flyttet frem/tilbake? Beregner du hele veien ut i fra mens-termin? Edit: hallo! fra uke 15 ja - kan ikke lese I starten var det helt forsiktige bevegelser, som en svak kiling på innsiden av magen. Etterhvert kjentes det ut som det var en liten fisk der inne. Nå merker jeg at noen romsterer der inne, kjenner bevegelser flere steder samtidig så jeg tror både armer og ben er i full aktivitet i tillegg til generell turning H*n kan godt sparke litt mer, det kjenner jeg ikke like ofte men det kommer vel. I starten merket jeg det best hvis jeg lå på sofaen etter å ha spist, du får gjøre det og kjenne godt etter. Det er nok litt tidlig ennå, men det skjer nok i løpet av noen uker. Nå står høydepunktene i kø fremover (Inntil videre har jeg samme termin, får se på UL hva de sier) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. januar 2011 #2083 Del Skrevet 18. januar 2011 kl 1030 Og jeg har til og med fått lov å jobbe hjemmefra før UL'n!! __________________ De kom etter til dette århundret altså Koselig med UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2084 Del Skrevet 18. januar 2011 De kom etter til dette århundret altså Koselig med UL Ja, det er bedre sent enn aldri. Men nå var jo dette en litt spesiell sak med en avtale midt i alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2085 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå står høydepunktene i kø fremover Jeg har lagt beskrivelsene dine på minne Gleder meg fælt til å virkelig kjenne lille mirakel der inne ______________ Tror UL'n i dag var en større opplevelse for kjære enn for meg i grunn. Han har tatt opp diverse temaer helt av seg selv, og jeg tenker at han har fått en liten awakening på at det faktisk er noe der inne Jeg syns jeg ser en liten forventningsfull glede i han Veldig koselig og se det altså. Han forklarte meg at det var litt "rart". Hvordan rart da, spør jeg.. "rart, liksom.." sier han Snakk om å kunne uttrykke seg Så kom det etterhvert frem at han syns det var litt uvirkelig.. Å ja, sa jeg da - "det er sånn jeg følte det 1 uka etter positive tester" sa jeg da.. Det går jo opp for en litt sånn gradvis og skrittvis Jeg tror dette blir veldig fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2086 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Nei, der ble det for mange uttrykksikoner, da må det ommøbleres :gjeiper: Tippeliste: Lilly Icing Pinkyh Alibama Småkjekset Milla Lilljan Coriander Siebaou Iril: Mary Poppins Sommerfuglen Pusilus: Arven1: Familie: Kjære Onkel D Tantene Bestemor Usikre Farmor Onkel B Bestefar Jeg selv Endret 18. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #2087 Del Skrevet 18. januar 2011 Så koselig å ha sett lille knøttet Tenk du skal bli mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. januar 2011 #2088 Del Skrevet 18. januar 2011 Ikke for å være negativ og kjip, men jeg har også foranliggende morkake, og kjente ikke noenting før i uke 22... Men det kan jo hende du er heldigere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 18. januar 2011 #2089 Del Skrevet 18. januar 2011 Da kan jeg komme her og være positiv! Jeg hadde også foranliggende morkake og kjente liv så tidlig som uke 16-17 Kjente også noe i uke 14 som jeg den dag i dag tror var Bolla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #2090 Del Skrevet 18. januar 2011 Tror det er lite vits i å spekulere når man kjenner liv osv.. man kjennrr liv når man kjenner det.. enten det er i uke 14 eller 20. Jeg kjente bevegelse i uke 14, har bakliggende morkake. Men det er ikke bevegelse som når man runder uke 25. Da først kan det virkelig kalles bevegelse med stor B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. januar 2011 #2091 Del Skrevet 19. januar 2011 Å som jeg misunner deg som har vert på UL Line! Vi skal bare på den ordinære... Lang reisevei til sykehuset herifra, så orker ikke styre med det... Men håper jordmor har doppler når jeg skal dit om et par uker! Vi er ikke terminbuddies lenger heller vi nå!!! Jeg tipper jeg blir flyttet litt tilbake om jeg blir flyttet, for jeg vet at jeg hadde sen EL Så da havner jeg sikkert på 7 aug eller noe vil jeg tippe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. januar 2011 #2092 Del Skrevet 19. januar 2011 Nååh, liten sovebaby på UL, herlig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2093 Del Skrevet 19. januar 2011 Tror det er lite vits i å spekulere når man kjenner liv osv.. man kjennrr liv når man kjenner det.. enten det er i uke 14 eller 20. Jeg kjente bevegelse i uke 14, har bakliggende morkake. Men det er ikke bevegelse som når man runder uke 25. Da først kan det virkelig kalles bevegelse med stor B Du er så streng Milla.. Anyways - indre og ytre bevegelser kan vi vel kalle det. Og man kjenner det og føler det når man føler det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #2094 Del Skrevet 19. januar 2011 Forøvrig vært litt hormonell hjemme i dag.. litt negativ, sutrete (akkurat som et barn ) og spydig. Har ikke sovet nok i natt. Trøtt og sliten... Men jeg er jo vanligvis i veldig godt humør og er glad, ubekymret og positiv stort sett Har forresten ganske mye stikninger i magen for tiden (siden uke 11). Ligamentssmerter heter det vel. Stikker ganske heftig innimellom syns jeg Nå: TV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 20. januar 2011 #2095 Del Skrevet 20. januar 2011 Han forklarte meg at det var litt "rart". Hvordan rart da, spør jeg.. "rart, liksom.." sier han Snakk om å kunne uttrykke seg Det der kunne liksågodt vært min kjære. Litt typsik menn akkurat det der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. januar 2011 #2096 Del Skrevet 20. januar 2011 Jeg hadde også foranliggende morkake, og kjente veldig godt spark og bevegelse i siden.. jeg kjente liv fra uke 14 også.. Så det trenger ikke å være så negativt å ha den morkaka foran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #2097 Del Skrevet 20. januar 2011 Helg igjen i morgen! Jeg er veldig opp og ned på jobben for tiden. Sliter litt med motivasjonen liksom. Og er jo så lettpåvirkelig når det skjer ting som opprører meg, og lar meg styre av det alt for lenge i stedet for å bare blåse av det Jeg syns det er litt vanskelig å ha en langsiktig fokus når jeg vet at om ett halvt år så skal jeg ut i perm og jeg skal bli mamma liksom! Det føles mer naturlig å tenke på det enn å tenke på omsetning og kunder.. I helgen skal vi gjøre klart soverommet for skyvedørsgarderobe og ny seng! Dessuten så SKAL jeg trene på lørdag! :skya: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 21. januar 2011 #2098 Del Skrevet 21. januar 2011 Innom og ønsker deg en super helg Har du noen planer utover soveromsordning og trening? Har dere begynt å handle noe til babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #2099 Del Skrevet 21. januar 2011 Innom og ønsker deg en super helg Har du noen planer utover soveromsordning og trening? Har dere begynt å handle noe til babyen? Neeei... tenkte å vente til etter ordinær UL Tenker at det er greit å vite kjønn. (Selv om du og flere beviser at det nødvendigvis ikke vises på ordinær UL ). Men jeg venter også på at kjære skal bli litt mer klar, som han vil bli når magen blir enda litt tydeligere Har du begynt å shoppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 21. januar 2011 #2100 Del Skrevet 21. januar 2011 Neeei... tenkte å vente til etter ordinær UL Tenker at det er greit å vite kjønn. (Selv om du og flere beviser at det nødvendigvis ikke vises på ordinær UL ). Men jeg venter også på at kjære skal bli litt mer klar, som han vil bli når magen blir enda litt tydeligere Har du begynt å shoppe? Det er jo fint å ha noe å se frem til også, babyshopping er utrolig koslig :rødme: Jeg har akkurat avlagt shopperapport i boken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå