Småkjekset Skrevet 6. januar 2011 #2001 Del Skrevet 6. januar 2011 Drømmen er en rød KitchenAid kjøkkenmaskin Det har jeg og jeg kunne ikke vært foruten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 7. januar 2011 #2002 Del Skrevet 7. januar 2011 Hallaisen Line og et riktig godt nytt år! Det gleder meg å se at bringebæret har blitt til en vakker, liten plomme! Håper du koser deg på Kiel-tur akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Aravis~ Skrevet 8. januar 2011 #2003 Del Skrevet 8. januar 2011 Innom for å ønske god helg! Håper dere har det fint på Kiel-tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. januar 2011 Forfatter #2004 Del Skrevet 8. januar 2011 Da er jeg tilbake fra Kiel tur Deilig å være hjemme igjen. Det er ganske intensivt med mye sosialisering og faglig påfyll :gjeiper: Vi har fått ny daglig leder. Faktisk han som har holdt Gustav Käser-kursene vi var på i fjor. Dere som har fulgt meg lenge husker sikkert hvordan jeg klagde over alt for mye hjemmelekser Anyways da - planen er at eier (som er fæl på å ha en finger med i spillet overalt) skal trekke seg betraktelig tilbake og at vår nye Käser-mann skal styre skuta. Tror det kan bli bra, han er en type med mange av de samme verdiene som meg selv. Opptatt av at vi skal være et team og at vi skal samarbeide, og mer ute hos kundene osv. Det passer meg i grunn godt. Samtidig er han litt av en familiemann så jeg håper at dette fører med seg en høyere grad av fleksiblitet ift permisjon og småbarn etc enn det vi har hatt til nå.. Jeg er stolt av meg selv for hvor hyggelig jeg har hatt sammen med andre som drikker uten å drikke selv! Deilig å våkne i fin form da, når andre er litt ugne Ellers så har jeg problemer med å skjule magen. Jeg klarer ikke holde den inne lengre. Og selv om det fortsatt er veldig forskjell fra morgen til kveld, så ser magen annerledes ut. Litt sånn rund og stinn.... Jeg tror jeg er i ferd med å akseptere at den har kommet så tidlig og om ikke lenge slipper jeg den bare rett ut! Her er et godt bilde av hvor livmoren befinner seg forresten: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://img.medscape.com/pi/emed/ckb/obstetrics_gynecology/252558-259724-4115.jpg&imgrefurl=http://emedicine.medscape.com/article/259724-overview&usg=__d3yeArteYllZmLYxEmppeGpXaQs=&h=2100&w=1800&sz=458&hl=no&start=18&zoom=1&tbnid=M7-rDM6qfhcpDM:&tbnh=144&tbnw=123&prev=/images%3Fq%3Dlinea%2Bgravidarum%26um%3D1%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DN%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1280%26bih%3D617%26tbs%3Disch:10%2C684&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=233&vpy=215&dur=1218&hovh=243&hovw=208&tx=111&ty=127&ei=dAkhTdq0MYqDOrHn1esI&oei=cgkhTc7lDMau8gPZ3b3-Bg&esq=2&page=2&ndsp=20&ved=1t:429,r:14,s:18&biw=1280&bih=617 Jeg og kjære skal snart ut og kjøpe stor fin bra seng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2011 #2005 Del Skrevet 8. januar 2011 God senghandling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. januar 2011 #2006 Del Skrevet 8. januar 2011 Kjekt med ny seng Ikke det beste tidspunktet å kjøpe nytt på sånn sett egentlig, når en tenker på melkelekkasjer og eventuellt at vannet går i senga Her i gården har vi snakket om å kjøpe ny overmadress, men vi har blitt enige om å ta det etter fødsel og amming i stedet Tror jeg ville kjøpt et sånnt frottèlaken med plastbeskyttelse kanskje om jeg hadde helt ny seng nå Jeg også føler det samme som deg med magen! Kjenner ikke noe livmor enda da, men jeg klarer ikke å slippe musklene så jeg kommer til Har til tider svær mage, men det er nok mest luft som gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 9. januar 2011 #2007 Del Skrevet 9. januar 2011 God morgen! Jeg er stadig innom her selv om jeg ikke er så flink til å kommentere (gav opp hele mitt eget dagbok-prosjekt ) Håper dere fant en fin seng i går - har dere fått den hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. januar 2011 Forfatter #2008 Del Skrevet 9. januar 2011 (endret) God morgen! Jeg er stadig innom her selv om jeg ikke er så flink til å kommentere (gav opp hele mitt eget dagbok-prosjekt ) Håper dere fant en fin seng i går - har dere fått den hjem? Jeg har registrert at du ikke er særlig aktiv i din egen dagbok Men, det er jo bare å gjøre som man føler for Vi fant seng! En Jensen nova max, str 180 x 210 cm i antrasitt-grå. Får den om 3 uker. Gleder meg! _______________________________ God søndag forresten! Like før jeg skrinla hele KG siden jeg ikke fikk lagt inn tankene mine i dag tidlig når de var der :gjeiper: Men jeg har vel fortsatt noen tanker som kan luftes da... Jeg har bakt brød i dag (man får gjort fornuftige ting når KG er nede), med linfrø, havregryn, fiberblanding og solsikkefrø og masse bra greier. Linfrøene skal holde fordøyelsen i gang. Nå blir det frokostpakke fremover, med brunost! Kan ikke fortsette å bruke 50-lapp hver dag på de dårlige matpakkene på narvesen. Har også vært i byen på cafe med kult-gruppa. Hyggelig som vanlig det. Høyt oppmøte I morgen tidlig er det veiledning på Ullevål. Gleder meg til å få time for UL! Jeg lurer også på om jeg brygger på en guttefølelse i magen..... Endret 9. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 #2009 Del Skrevet 10. januar 2011 I morgen tidlig er det veiledning på Ullevål. Gleder meg til å få time for UL! Jeg lurer også på om jeg brygger på en guttefølelse i magen..... Hvordan gikk det på Ullevål? Guttefølelse du da.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. januar 2011 Forfatter #2010 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Hvordan gikk det på Ullevål? Guttefølelse du da.. :rødme: Ja, jeg tror det er en guttefølelse... men ikke helt sikker ennå.. Har du fått noen følelse på kjønn Monthe? Ullevål gikk greit. Fikk ikke vite noe jeg ikke viste fra før, men nå har de informert oss og vi har time til UL neste tirsdag (18/1)!! Gleder meg! Tok blodprøve da, så første del av duotesten er tatt __________________ Gikk greit på jobb i dag når jeg endelig kom meg dit :gjeiper: Jeg har frist på et anbud i morgen til lunsj så var litt stressa i dag etter at mange dager gikk med til kick off forrige uke osv.. men nå har jeg bare småtterier igjen og får levert godt innen fristen (dvs 1-2 timer før ). Jeg blir lett irritabel og grinete om jeg blir stressa altså.. Gleder meg til helg! Edit: Glemte å skrive ned 2 nye viktige gode vaner jeg har begynt med i dag: 1) Hjemmelaget frokostpakke med sunt brød 2) Smoothie laget i min fantastiske blender. Består av vaniljeyoghurt, skogsbærblanding, litt appelsinjuice og muligens litt banan og kanskje litt skummet kefir. Veldig godt! Perfekt snack på kvelden og veldig forfriskende Til helga skal jeg også trene igjen! Endret 10. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. januar 2011 #2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Flott det gikk bra på Ullevål! Oog, ikke mange dagene til UL da!! Hmm..Tar meg selv i å si "han" hver gang jeg snakker om bebien.. Så er vel en slags følelse på her også, i den grad man kan ha en følelse Hadde vært gøy å få vite på UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2011 #2012 Del Skrevet 11. januar 2011 Nedtelling til UL, så spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2013 Del Skrevet 11. januar 2011 Yepp! UL om 1 uke. Men jordmor på fredag! Da vil jeg høre hjertelyd! Kundene mine er slitsomme på jobb Jeg vil ha helg! Eller i hvert fall fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2014 Del Skrevet 12. januar 2011 12 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. januar 2011 #2015 Del Skrevet 12. januar 2011 12uker En milepæl :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 12. januar 2011 #2016 Del Skrevet 12. januar 2011 Innom og :hoppe: litt for 12 uker!!!! Jeg er rett bak deg, så snart er det min tur også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 12. januar 2011 #2017 Del Skrevet 12. januar 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 12. januar 2011 #2018 Del Skrevet 12. januar 2011 Hurra for vel overstått første trimenster!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 12. januar 2011 #2019 Del Skrevet 12. januar 2011 12 uker!!! Så herlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 12. januar 2011 #2020 Del Skrevet 12. januar 2011 hurra for 12 uker!!! Jeg gleder meg så til jeg også kommer dit! Nå er du skikkelig igang liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå