Gjest ~Milla~ Skrevet 18. oktober 2011 #3201 Del Skrevet 18. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3202 Del Skrevet 19. oktober 2011 Velkommen hjem Linemor!! ..aner meg at dere har en sånn PVRdekoder, og at opptakene ikke har blitt tatt opp! I såfall så har du min fulle medfølelse, det er så siiiinnsykt irriterende! Håper dere får en finfin kveld hjemme allikvel, er alltid så godt å komme hjem etter å ha vært borte ei stund! Du ante rett Jeg vet ikke om noe som irriterer meg mer når jeg har gledet meg til å se noe, så har jeg det ikke likevel. Kjøpte abo på tv2 sumo da, så jeg fikk sett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3203 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hei Milla! Koselig å se deg, må ta meg en tur innom deg i løpet av dagen og se hvordan det står til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3204 Del Skrevet 19. oktober 2011 Lillemann sovnet prikk kl 20 i går Litt urolig natt (mannen bråker for mye når han skal legge seg og stå opp ) med amming før jeg la meg 0000, 0330 og 0630. Stod opp 9 og nå våkner han etter første lur. Rakk ikke frokost nei. Får skrive mer senere :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. oktober 2011 #3205 Del Skrevet 19. oktober 2011 Lillemann sovnet prikk kl 20 i går Litt urolig natt (mannen bråker for mye når han skal legge seg og stå opp ) med amming før jeg la meg 0000, 0330 og 0630. Stod opp 9 og nå våkner han etter første lur. Rakk ikke frokost nei. Får skrive mer senere :gjeiper: Høres ut som min natt hvis du lurer inn en amming til på natt, og en klokka 22 også, og at vi stod opp 0630 Blir sprø av dette altså, er jo ikke denne veien det skal gå!! Blir nok å prøve grøt når han runder fire måneder tror jeg... Samtidig kjenner jeg at det kjennes litt "sårt" å tenke på det, vil jo helst full-amme. Men om jeg må velge mellom grøt + pupp til kveldsmåltid= mer søvn på mor og barn, og bare pupp = netter uten særlig mye søvn så er det ikke et såå vanskelig valg Har dere noen planer i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3206 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Da er lillemann på lur 2 for i dag. Prøve å skrive litt om ferien da Jeg har bestemt meg for å fortelle om virkeligheten og ikke kun om rosa skyer Pakking i bilen og avreisen gikk smooth og overfarten med båten til Tyskland gikk finfint, ingen store problemer der. Såpass tidlig hadde jeg ikke blitt vant til at lillemann sovnet for natten i 8-tiden så med soving rundt 2130 så var jeg vel godt fornøyd Dag 1 med bil: Starter med mye sutring og kø ut. Vi må synge i fremsetet for harde livet for å få han til roe seg ned. Ved høy hastihghet roer han seg og sovner. Vi har skikkelig uflaks første dagen og havner i mange køer på den berømte autobahn. Sakte fart og i værste fall full stopp = baby som våkner og hyler Vi fikk kjørt inn og tatt pauser med spising på både voksne og små. og fint vær så vi hadde piknikk ute. Lillemann ble klar for å slappe av igjen, men vi har uflaks og kommer i nok en kø. Han gråter og jeg gråter! Vi endte til slutt opp halvveis i Tyskland på "bates motel", et helautomatisk hotel langs motorveien (svinedyrt forøvrig) som var litt spooky. Helt mørkt og dødt og jeg fikk følelsen av at Psyco kunne komme når som helst Men vi sov godt. Dag 2 med bil: Vi suser avgårde ganske tidlig og akkurat i rett tid for lillemanns første lur. Vi har flaks og ingen køer. Kommer langt uten problem. Suser fint gjennom Sveits og kun litt grining i Italia. Det skal sies at jeg satt bak sammen med han hele veien. Det hjalp mye! Jeg har vel sagt en del om selve oppholde i Italia. Leiligheten var fin, men kanskje litt steril. Vi hadde nesten ikke sol på terassen, men det var i grunn greit for lillemann. Lyset generelt er mykere så det er ikke så skarpt som i Norge Sengene var grusomme Både jeg og kjære sleit en del gjeiper: Varmt og fint vær de første dagene, så sank tempen litt til mere norsk fin sommer. En del vind noen dager gjorde at jeg og kjære ikke kunne sitte ute på terassen på kvelden. Må¨innrømme litt hjemlengsel de kveldene vi måtte være inne. Hadde jo TV, men kun tyske og italienske kanaler - og alt er dubbet Ute på tur hver dag, men ikke så langt siden lillemann er/var litt uberegnelig på hvor lenge han ville sove. Skjedde mange ganger at han våknet litt før vi ønsket og jeg må rusle hjem, mens kjære sitter igjen på kafè men sånn var det Jeg og kjære koste oss masse på kveldene, men det var også frustrasjoner med kvelder hvor jeg slet fælt med å få han til å sove. Vet ikke om det var magevondt, overtrøtt eller økedøgn Gikk stadige kveldsturer etter at det ble mørkt med han - da sovnet han alltid - enten i BB eller når vi kom hjem på tom-puppen. På 17 dager hadde vi sex 3 ganger Jeg har overhodet ikke sexlyst når jeg har sittet ute med puppene i 5 timer i strekk. Man må liksom være i mood også Normalt har vi gjerne sex hver dag på ferie..... Sånn er det å være småbarnsforeldre. Men vi har kost oss masse sammen alle 3 da. Pappaen har blitt bedre kjent med han og omvendt. Lillemann lo sin første latter på turen. Jeg lærte meg at jeg kunne snakke han i søvn, stryke han på ryggen i søvn etc. Merker nå at alt er litt enklere, lettere å tyde han Dette har jeg nesten ikke lyst å si en gang, men første kvelden falt Andreas ned fra sofaen! Jeg trodde han var safe og skulle sove (han lå på magen), men han begynner å leke og orme seg rundt og plutselig hører vi et "dunk"! Jeg har aldri reagert så fort noengang - løp inn og fikk se han på gulvet. Han hylte stakkars. Guri, jeg følte meg som verdens mest uansvarlige mor og ville bare hjem, hjem, hjem! Han roet seg raskt da og fikk ikke et blåmerke en gang Jeg har blitt mer påpasselig med at han ligger trygt nå Endret 19. oktober 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3207 Del Skrevet 19. oktober 2011 Forts ferie: Jeg fikk ikke ligget på stranda eller badet. Jeg følte ikke at det var varmt nok til at jeg hadde lysten liksom, så blir det jo litt mere greier å overlate A til kjære så jeg droppet det. Litt synd det altså, mange som badet - vi kikket jo rett ned på stranda Litt sårt å ikke kunne gå ut en eneste gang, verken på lunsj eller middag. Vi ønsker på ingen måte Andreas vekk, aldri i livet. Men det er en prosess tror jeg å venne seg til hvordan tingene må være når man har små og ingen barnevakt Vi hadde med babycall og kunne ha dratt på restaurant som lå på hjørnet 50 meter unna, men det gjorde vi ikke. Ingen av oss var vel komfertable med det Vi drar hjemover 1 dag før planlagt, sånn at vi har 3 dager på veien til Kiel om nødvendig. Men denne gangen er alt super-smooth Ingen køer, jeg sitter bak hele veien med A og vi har effektive stopper. Det virker som A på en måte vendte seg til å sove skikkelig i bilstolen så vi suste jo gjennom landene og endte opp i Kiel 1 dag før. Tyskland har forøvrig store fine hotelrom, skikkelige dyner og senger Overfarten med båten fortalte jeg om i går Men alt i alt har vi kost oss masse og er mange erfaringer rikere Og Andras har blitt en globetrotter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3208 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Høres ut som min natt hvis du lurer inn en amming til på natt, og en klokka 22 også, og at vi stod opp 0630 Blir sprø av dette altså, er jo ikke denne veien det skal gå!! Blir nok å prøve grøt når han runder fire måneder tror jeg... Samtidig kjenner jeg at det kjennes litt "sårt" å tenke på det, vil jo helst full-amme. Men om jeg må velge mellom grøt + pupp til kveldsmåltid= mer søvn på mor og barn, og bare pupp = netter uten særlig mye søvn så er det ikke et såå vanskelig valg Har dere noen planer i dag? Hadde jeg hatt det som deg med amming omtrendt annehver time, så tror jeg jammen meg jeg hadde forsøkt meg på noe mos av noe slag allrede nå! Jeg har liksom vent meg til at standarden er 6 timer på han nå første strekket. Nesten blitt litt bortsjemt Ingen planer i dag Har kastet alle 56 str-klær og har nå kun 62-klær som snart er for små de også Som de vokser! Når han våkner igjen nå, skal vi bare en tur på butikken og finne middag edit: jo, også forbereder vi oss mentalt til 3 mnd kontroll (og bursdag ) i morgen Endret 19. oktober 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. oktober 2011 #3209 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hørtes fint ut å få masse familietid sammen, da! Ellers skjønner jeg at det kan være slitsomt å reise på tur med en liten. Men kult at dere fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. oktober 2011 #3210 Del Skrevet 19. oktober 2011 Høres nå ut som dere har kost dere også, selv om det såklart dukket opp diverse rusk Men kunne dere ikke ha hatt han sovende i vogna mens dere var ute å spiste? :klø: Det har vi til og med gjort her hjemme i Norge Hun våknet, fikk litt diskré pupp og sovnet igjen og vi koste oss med god mat Hadde dratt om hun gråt mye og ikke sovnet igjen da, men syns vi måtte nå prøve Vi benytter oss av at hun er mobil nå, for det kommer hun ikke til å vere om bare noen få mnd, og aldri mer siden! vi ønsker jo flere barn, så kan ikke gjøre dette med neste baby for da ligger jo Vesla i sengen sin og sover! Så hun har vert med på klubb, på inflyttingsfest (De hadde bare en rolig en med god mat og et glass vin. Deres egne barn var hjemme og sov også ) Hun har vert med på restaurant to ganger, på besøk hos venner og familie på kveldene, i bursdager og sikkert litt til Hun sover godt, kan flyttes fra bilstol til seng uten å våkne, så for oss er dette ikke noe problem Vi føler ikke vi frarøver henne nattesøvnen (DA hadde vi ikke gjort det ) Men nå er hun straks 3 mnd, og vi har bestemt at det blir bare til spesielle ting vi gjør dette nå fremover. Vil begynne å få inn mer rutiner på kveldene Så skummelt med sofaen da! Sånt er jeg redd for også...Tar meg i å tenke at hun kan kanskje falle ned, og så er jeg så redd for at hun faktisk skal gjøre det...så MÅ slutte å legge henne fra meg uten at jeg er kjempetrygg på at hun ikke kan falle! Har dunket hodet hennes i biltaket, i en dør og i en lampe da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 19. oktober 2011 #3211 Del Skrevet 19. oktober 2011 Hadde jeg hatt det som deg med amming omtrendt annehver time, så tror jeg jammen meg jeg hadde forsøkt meg på noe mos av noe slag allrede nå! Jeg har liksom vent meg til at standarden er 6 timer på han nå første strekket. Nesten blitt litt bortsjemt Ingen planer i dag Har kastet alle 56 str-klær og har nå kun 62-klær som snart er for små de også Som de vokser! Når han våkner igjen nå, skal vi bare en tur på butikken og finne middag edit: jo, også forbereder vi oss mentalt til 3 mnd kontroll (og bursdag ) i morgen 6timers-dupp høres himmelsk ut!! Have lyst til å prate med HS før ejg gir noe mos/grøt, så venter iallefall til kontrollen den 25 før vi prøver noe! Her kastet vi det siste av 56 klær for noen par uker siden, og tror vi kan bruke 62 i noen uker til, selv om han er blitt lang! Sorterte klær i går, for skal gi bort noe til en slektning som venter en liten gutt i desbember, og det var helt rart å titte på de små 50-klærne, og tenke på at F har vært sååå liten Høres ut som om dere har kost dere på tur, selv om det har vært litt tøft og slitsomt innimellom. Synes dere har vært kjempetøffe som la ut på den langturen jeg!! Kjenner meg igjen i tankene dine om at ting er litt vanskelig innimellom, og at det er en prosess å venne seg til alt. Innimellom så ønsker jeg meg så veldig en god natts søvn, eller har kjempelyst å ligge i soffen med kjære og se serier hele natta. Men vil jo på ingen måte bytte vekk F mot dette! Tror det er helt naturlig å føle det slik innimellom jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #3212 Del Skrevet 19. oktober 2011 (endret) Høres nå ut som dere har kost dere også, selv om det såklart dukket opp diverse rusk Men kunne dere ikke ha hatt han sovende i vogna mens dere var ute å spiste? :klø: Det har vi til og med gjort her hjemme i Norge Hun våknet, fikk litt diskré pupp og sovnet igjen og vi koste oss med god mat Hadde dratt om hun gråt mye og ikke sovnet igjen da, men syns vi måtte nå prøve Jo, men det var jo det jeg så for meg den gang jeg bare var gravid! Og ikke visste bedre Lillemann er det jeg vil kalle en light sleeper. Jeg innbiller meg at han trenger ro for å sove godt. Det er i hvert fall det som skjedde hver gang vi var ute på dagen - han våkner av høye lyder som høy radio (italienerne har på full guff ), mye trafikk og høye stemmer. Han sover selvsagt mye tyngre på kvelden, og godt mulig det hadde gått å ta han med ut når han var på nattesøvnen... Om han hadde sovet gjennom plinget i heisen... Men jeg turte ikke faktisk Redd for at han skal våkne, og da gråter han som oftest - spesielt om han er sulten, og å da ikke kunne dra frem puppen der og da... nei, tørte ikke Men den som kan får kose seg med det! Vi har plenty barnevakter, så snart skal vi nok kunne ta oss en tur ut Godt det ikke er bare meg som skader ungen min edit: har aldri klart å få han fra bilstol til seng/vogn Men fra bæresæle til seng/vogn går fint Endret 19. oktober 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #3213 Del Skrevet 20. oktober 2011 A sovnet 2100 i går etter en litt lang ettermiddagslur til 1840 (men han trengte det ). En ny urolig natt med amming kl 0000, 0300 og 0630. Så stod vi opp sånn halvveis kl 8 igjen.... Jeg la meg sammen med han på formiddagsluren, men våknet etter en halvtime av at han var litt våken. Jeg stod opp og er klar for dagen, han sover fortsatt Jeg lette febrilsk etter A's helsekort i går kveld og i dag tidlig fant jeg det endelig! Vi skal ikke på 3 mnd's i dag vi - ikke før på mandag! Jeg var helt overbevist om at det var i dag jeg... Så nye planer må legges. Må komme meg ut jeg altså, og har sykt behov for voksen-kontakt på dagen Planen blir å å kjøre ned på grûnerløkka, parkere og rusle litt rundt med han i bæresæle. Det er jo så fint vær! Er jeg heldig sovner han så godt at jeg kan sette meg ned på favoritt-kaffebaren en liten stund - hvis ikke blir det mocca to go! Jeg skal sjekke ut sats-baby snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. oktober 2011 Forfatter #3214 Del Skrevet 21. oktober 2011 (endret) A sovnet 2130 i går etter maaaaange timer forsøk på ettermiddagsluren! Amming 0130 (etter at jeg hadde ligget å hørt på små-ynk 1 time), 0600 og stod opp 0745 :Gjesp: Jeg er i ganske dårlig humør når jeg blir vekket sånn alt for tidlig, ikke særlig sprudlende for å si det sånn. Men når jeg skal skifte på han da så smiler han jo så bredt og er sååå happy da... Da blir det litt sånn: ok, solstrålen - vi får lage oss litt kaffe da Men er litt sliten om dagen og i dag har jeg fått mensen også! Snart kommer farmor og skal være barnevakt mens jeg er hos tannlegen Andreas er hele 3 mnd i dag! Endret 21. oktober 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 21. oktober 2011 #3215 Del Skrevet 21. oktober 2011 Grattis med dagen Andreas!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 21. oktober 2011 #3216 Del Skrevet 21. oktober 2011 Men er litt sliten om dagen og i dag har jeg fått mensen også! Andreas er hele 3 mnd i dag! Gratulerer så mye med 3 mnd til Andreas Jeg har blødd litt av og på etter jeg fikk satt inn spiralen, ikke noe masse mengder men.. Hardt når man er vant til maange mnd uten den dumme tanta Nå er det derimot over, og jeg håper det blir minimalt frem til jeg skal ta ut den dingsen.. om et par år eller noe :gjeiper: Ønsker dere en fin fredagskveld og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 21. oktober 2011 #3217 Del Skrevet 21. oktober 2011 Gratulerer med 3-mnding! Forsinket velkommen hjem fra ferie! (trooor ikke jeg har vært innom i mellomtiden..? ) Så synd at det ikke ble helt som dere håpte. Jeg kunne nesten fortalt dere det der med å sitte i baksetet.. Da Bolla var så liten hadde han også en sånn periode. Men det gikk over og nå koser han seg i bilen! Men hadde/har dere speil? Det er ESSENSIELT her! Han ser på seg selv og lager ansikter og koser seg. Vi dreit litt i at Bolla av og til bråkte litt på restaurant vi.. Det ble en del restaurantbesøk der vi spiste på tur mens den andre trillet fram og tilbake for å få han til å sove. Men som oftest klarte vi å finne uterestauranter og da gikk det fint med vogn. Men dere prøvde sikkert det.. Barnevakt er helt klart å foretrekke! Og du.. Bolla har falt ut av senga vår en gang.. Pladask på magen Så du er ikke alene om dette! Håper du har en fin fredagskveld og at tanta ikke plager deg for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter #3218 Del Skrevet 22. oktober 2011 (endret) A sovnet 2145 i går etter nok en slitsom leggeperiode. Han hadde våknet fra ettermiddagslur 1630 og var overtrøtt i mange timer før han endelig falt skikkelig til ro. Syns det er vanskelig når det blir sånn. Det typiske er jo da at han sovner på puppen (dette er kanskje litt problematisk i utgangspunktet? ) men våkner gang på gang etter at jeg har lagt han ned. Tomme pupper duger kanskje ikke til langvarig søvn? Amming 2345, 0500 og 0645 og opp 0745. Må fullføre senere her. Han sovnet nettopp overraskende tidlig etter at kjære støvsugde, men nå våknet han edit: Nå ligger han å pludrer i babygymmen Jo, han våknet litt allerede kl 03 i natt, men sovnet igjen. Og jeg har en teori på at det her hjemme er litt for stille på soverommet enn det vi hadde i ferien. I italia hadde vi air-condition på som hadde sånn fin passe jevn støy + rommet var mye større enn vårt. Jeg tror at både A og jeg våkner til litt for raskt av lyden av dyner, et host etc Jeg har skikkelig lyst på større leilighet i dag Når han hadde soverekorden sin i tyskland var det jo ikke noe jevn støy, men rommet var så stort at han sov kanskje 5-7 meter fra senga vår... hjemme står jo vugga helt inntil min side så og si Det går seg vel til, jeg føler meg i hvert fall mer utvilt i dag enn de siste dagene. Hjelper nok på søvnen at mensen er i gang fremfor rett før Og det skal sies at det er ikke noe mini-mens akkurat! Snart kommer tantene til Andreas på besøk :kaffe: Det vanker nok en liten easygrow dunpose til han tror jeg Ha en fin lørdag alle! Endret 22. oktober 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #3219 Del Skrevet 23. oktober 2011 Takk for grattisser Monthe, sommerfuglen, siebaou --------------------- Får vel logge litt kjapt i dag også. A sovnet 2140 med amming 0230, 0540, 0700 allerede - hallo? Det er litt tidlig nå, det er til og med søndag! !!! Det kan se ut som ferierutinener var nettopp - ferierutiner. Leggetiden er visst tydelig mere 21-22 enn 20, og dagen begynner senest 8 Så får mamma bare legge seg før Vi har testet nye dunposen i vogna i dag (han liker den!) og også vært på en liten tur med bæresæle. Fant nemlig en finfin overall som passet han godt. Sånn teddy-variant fra H&M som dekker både føtter og fingre Han var så søøt i den Ellers blir det fransk lammegryte til søndagsmiddag Har visst blitt litt tilhenger av ting som kan lages lenge på forhånd og deretter bare lage seg selv :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2011 Forfatter #3220 Del Skrevet 24. oktober 2011 Jeg trodde A sovnet for natten 1930 i går, men han våknet igjen 2045. Natten begynte da 2 timer senere, kl 23 Amming 0330 og 0640 og opp 0800. Jeg tror A egentlig har lyst til å starte dagen i 7-tiden. For det første sover han jo bare 1 time eller noe før han våkner igjen, og det er også vanskeligere å få han til å sove etter amming - han er tydelig opplagt liksom I dag har vi hatt besøk av bestefaren hans (min pappa). Det var et raskt, men veldig koselig morgen-besøk før vi skulle på 3mnd kontrollen. Gøy å se pappaen min med sitt eneste ekte barnebarn Han var så sjenert første gangen han så han, bare noen dager gammel... Eller kanskje var det chics'et hans som tok overhånd. Han kom alene i dag, liker det best jeg... Gikk finfint på helsestasjonen. Han er 6250 gram helt perfekt og 61,5 cm lang Dette skulle jo være sånn gruppe-kontroll, men bare 2 andre.. innvandrere i 20-årene - følte ikke helt at det er noe for senere treff der utenom akkurat Tror kanskje jeg må lage min egen barselgruppe jeg altså Andreas var i hvert fall den fineste gutten av alle sammen der Selvsagt! Han taklet vaksinene bra, roet seg raskt. Sovnet litt i bilen på vei hjem og tok seg en halvtime lur enda litt senere. Men da, når han våknet - så merkelig Helt normalt ok form, men plutselig setter han i å hyle noe så jævlig! Trodde det var sutring til å begynne med, men han tok jo helt av - som om han skulle ha skikkelig vondt! Han klarte ikke å ta puppen en gang! Det har aldri skjedd før. Både jeg og mannen trøstet så godt vi kunne da, og i felleskap på badet måtte vi bare få inn en paracet i stumpen hans. Enten så virket den raskt, eller så ble han bare utslitt - sovnet litt på puppen og våknet igjen. Så stabiliserte alt seg virket det som, og sovnet ordentlig på pupp 2 1915. Vi får se hvor lenge det varer Forferdelig når de griner sånn utrøstelig. Det varte bare en halvtime, men jeg har bysset han i søvn igjen. Jeg leste forresten på en av våre offentlige sider om vaksinen, at baby gråter utrøstelig mer enn 3 timer så skal vaksine revurderes neste gang Han gråt ikke så lenge altså, 15-20 min kanskje... stakkar liten :kgbaby: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå