Ripsy Skrevet 8. mai 2011 #2601 Del Skrevet 8. mai 2011 Grattis med ny bil Og så flott at mannen har fått seg jobb Og barnevogn på plass Her er det bare lykke om dagen ser jeg Håper du har en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #2602 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Takk for hopping Ripsy *********** Da er det søndag igjen Jeg pleier jo vanligvis å ha bankers trening på søndager, men jeg hadde vært litt treig med å booke meg på - så når jeg skulle så var det nesten 10 på venteliste dvs ingen trening i dag. Jaja... vi får ta det igjen en annen dag Bloggen er endelig oppdatert med nytt magebilde, kanskje ikke så spennende lenger - men litt gøy å se utviklingen også. Tror kansje jeg skal sette sammen mitt eget lille slideshow her hjemme Men først skal jeg vaske badet! Tiltak... :gjeiper: selv om det ikke tar lang tid. Kjære skal støvsuge og montere dette baderomsskapet som han ikke har gjort ennå. Jeg vurderer å sortere lillemanns klær i dag for å få litt bedre oversikt på størrelser og sånn.. nå har jeg jo tross alt trådkurver å plassere de i Så skal jeg lage pastasalat med kylling og spekeskinke http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/grillet-kylling-med-pastasalat-og-karridressing/ Og brødpudding til dessert! Det har jeg aldri lagd og aldri smakt, men stjernekokkene har snakket så varmt om den i det siste så den må jeg prøve Jeg tror jeg skal ta en liten kombo av tradisjonell bread pudding med loff, og brioche-pudding Og... vi har fortsatt kjøpt oss ny bil - det var ikke en drøm Skal hente den ferdig registrert i morgen! Stasjonsvogn..... Endret 8. mai 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 8. mai 2011 #2603 Del Skrevet 8. mai 2011 Gratulerer med ny bil Line! Vi skal også ha ny, men kjære klarer visst ikke å bestemme oss Eneste vi vet er at det skal vere stasjonsvogn, ha isofix og vere nesten helt ny så vi har garanti leeeenge! (Hatt mye utlegg på bil de siste årene ) Fiiiine magen da! Din er nok pittelitt større enn min, men ikke så mye da Nyt søndagen med god mat og do-vask (Tok det i går jeg, deilig å vere ferdig! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 9. mai 2011 #2604 Del Skrevet 9. mai 2011 Hurra for ny bil og mann med jobb herlig! Også stasjonsvogn og greier. Alt duket for en familie med andre ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. mai 2011 #2605 Del Skrevet 9. mai 2011 Alt ligger tilrette for familieforøkelsen hos dere nå, med ny bil og greier! Kanksje er dere ute å kjører den inn nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. mai 2011 Forfatter #2606 Del Skrevet 9. mai 2011 Alt ligger tilrette for familieforøkelsen hos dere nå, med ny bil og greier! Kanksje er dere ute å kjører den inn nå? Hehe.. det ble vel en heller kort kjøretur i dag, men den står godt parkert i garasjen nå Kjære er storfornøyd, jeg er også fornøyd men kjenner godt på at vi også har mere gjeld å betjene :gjeiper: Den trenger ikke kjøres inn, er jo ikke sååå ny. 2007-modell Men helga etter 17. mai skal vi på weekendtur til Hardanger, da blir det offisiell innkjøring av bilen ______ Mandager er slitsomme. Jeg sover sykt dårlig hver eneste søndag til mandag. Sovner for sent, og våkner mange flere ganger enn normalt. Blir litt rar av det I dag ble det full fart med leverandørbesøk hele dagen og det er slitsomt å stå. Og det har jo vært så varmt i dag også! Jeg kommer til å slite helt for j#%%%&& i juni og juli :omg: Hovner opp mer i beina enn nødvendig pga varmen og i dag har jeg faktisk fått gnagsår mellom låra. Herlig 30 uker i morgen! Bare 10 igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 9. mai 2011 #2607 Del Skrevet 9. mai 2011 for ny bil Isj, slitsomt med dårlig nattesøvn og gnagsår Må ta vare på deg selv nå Line, og ikke slite deg ut helt på jobb. Ingen som takker deg for det etterpå :gjeiper: for 30 uker i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #2608 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Jeg blir stadig forundret over hvor lite søvn man faktisk kan fungere med, selv som gravid Vel, jeg orker ikke snakke om det en gang - men jeg tror at å bytte fra vinterdyne til sommerdyne kan bidra til litt bedre søvnkvalitet. Sommerdyne NÅ! Forresten - kjørte ny bil til jobb idag Den er smooth, den er fin, den er nesten ny, den lukter ny, den er tight, den er sikker, jeg er superfornøyd edit: Og! den har air condition! - jeg skal bo i den fremover Endret 10. mai 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. mai 2011 #2609 Del Skrevet 12. mai 2011 Air condition er ikke oppskrytt for å si det sånn, skjønner ikke hvordan jeg greide meg uten det før Herlig med ny bil, kjøpte meg ny for noen år siden og har ikke angret en dag. Deilig! Tror jeg ligger i motsatt skala som deg når det gjelder søvn , er overrasket over mye man trenger som gravid Jeg MÅ bare ha meg en ettermiddagslur etter jobb og er helt gåen rundt kl 22 Har blitt et skikkelig sovedyr de siste 3 ukene Ha en fortsatt fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. mai 2011 #2610 Del Skrevet 12. mai 2011 Innom med en torsdagsklem! Her har det pøsregnet i hele dag, gleder meg til å legge meg på kjølig soverom i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. mai 2011 #2611 Del Skrevet 12. mai 2011 Oog, og for 30 uker!! 10 uker igjen til termin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 13. mai 2011 #2612 Del Skrevet 13. mai 2011 Grattis med både vogn og bil! Helt enig med Arven1 om verdien av Aircondition! Fikk merke det spesielt godt da vi ble sittende fast i kø i 3 timer på Autobahn i Tyskland under hetebølgen i fjor sommer i 38 grader, da aircon plutselig bestemte seg for å dø... med en snau halvliter vann tilgjengelig Var det en Simo Duo du endte opp med? Har du fått trillet den litt rundt allerede? Lurer litt på hvorvidt den føles tung nemlig... har hørt så mye forskjellig. Ha en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2613 Del Skrevet 13. mai 2011 Var det en Simo Duo du endte opp med? Har du fått trillet den litt rundt allerede? Lurer litt på hvorvidt den føles tung nemlig... har hørt så mye forskjellig. Ha en strålende helg! Hei Mary Ja, endte opp med Simo duo ja. Jeg har ikke trillet den så mye, bare det lille stykket fra garasjen og opp til oss. Vogna kjennes veldig god og "lett-trilt" på flat mark. Vi har en slak oppoverbakke opp fra garasjen og man kjenner jo tyngden på den da, blir fin trening Vogna var forøvrig fyllt med diverse innkjøp. Og liggebagen er kjempelang Så jeg har i hvert fall mye å gå på til lillemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2614 Del Skrevet 13. mai 2011 Helg! (bitte litt hjemmejobbing i dag og jeg tapte et salg på 60.000! ) Ellers så dro jeg meg ut på trening igjen i dag 1 uke siden sist og jeg merker at det blir tyngre og tyngre :gjeiper: Nå er det litt sånn at jeg blir litt utslått etterpå, i motsetning til i 20-ukene hvor jeg fikk mer energi. Jeg sendte forresten søknad på frysing av medlemskapet i går - fra 1.juni. Tror det er greit jeg Kjøpte meg også badevekt i dag! Den er ganske grei, viste ikke noe mer enn hos jordmor for 2 uker siden Det er 2 grunner til at jeg kjøpte den: 1) jeg vil ikke at jordmor-besøkene kun skal handle om hva vekta viser (no surprices) og 2) for alle de fine vektnedgangene som skal komme etter fødsel Jeg egentlig motstander av vekt og veiing og mener at man skal være fornøyd med kroppen sin uavhengig av hva vekta viser, så får man også gjøre tiltak om man ikke føler seg bra Men! Nå er det jo litt spesielle omstendigheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2615 Del Skrevet 13. mai 2011 Kiipt med salget som ikke gikk i boks da Men det kommer vel flere og bedre får vi tro Jeg trener ikke, men tror ikke jeg hadde klart så mye om jeg gjorde det heller. Føler jeg går og står så mye på jobb, og det blir såpass mye bøy og tøy ellers i hverdagen at jeg stort sett klarer meg bra Har kjøpt meg en gravid yoga DVD, men har ikke brukt den en eneste gang enda Burde absolutt prøve den snart!!! Men er liksom så lite hjemme alene, og de gangene jeg er det har jeg så mye annet å gjøre at jeg glemmer det Kanskje jeg skal finne den frem og lage den klar til i morgen tidlig! Da sover sambo lenge, så da kan jeg trimme litt kanskje Badevekt syns jeg er greit å ha, så lenge man ikke blir alt for opptatt av den Det er nå greit å ha en viss peiling syns jeg (Sambo var nettopp over 110 kg!!! (Når vi kom igjen fra ferie) Så han har fått beskjed om å ta seg sammen litt! Her i huset er det JEG som skal legge på meg nå! Så han har vel gått ned nesten 5 kg siden vi kom igjen for tre uker siden, og det er bare ved å spise litt mindre! Han er veldig høy, så han er på ingen måte diger, men man må nå passe litt på alikevel, for jeg merker han er på nippet til å begynne å snorke!!! Jeg veier meg alltid om morgenen etter jeg har vert på do. Jeg har vel en vektøkning på ca en kilo pr tre uker, så det er nå veldig greit syns jeg, og håper det fortsetter sånnn Ellers så håper jeg du får en fin helg Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2616 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg dro en tur ned til byen etter å ha møtt kjære på vårt lokale senter og handlet fredagsmiddag. Var en tur på barnevognhuset Rudo, skulle se på uro og stellematte. Men jeg tror jeg skal kjøpe på babyshop, de har noen veldig fine der syns jeg Så jeg kjøpte bare med en barnevogn-leke. Pingu - veldig søt Hvor fester man de egentlig? Rett på kalesjen liksom? Denne var jo veldig fin da, skulle ønske jeg fant den i butikken http://lekmer.no/mediaarchive/1012324/ratt-start-pingu-vognleke-3-figurer.jpg Jeg kjøpte bare en enkel pingu som surfer på brett Fant diverse klær på H & M: - ny mammabukse i blanding av bomull og lin. Mørk grå. Kunne kjøpt en større størrelse, håper den går seg ut litt :gjeiper: - kortermet bluse, mama-style som ikke var for "ille", dvs for mye legg/flagrende - you know.... - langermet topp i bomull som faller fint med knyting under bysten. Ikke mama-style, men passet veldig fint - 2 singletter, billig og ikke helt bra - 2 t-shirt/topper, en rund hals, en v-hals. Normal style, kjøpte en str større - det funker - 5-pack sokker - hårstrikker Dobbel mocca på stockfleths Tok banen hjem. Herre gud, har jo ikke kjørt kollektivt på en god stund nå. Og var ganske sliten i dag. Selvsagt er banen full og jeg må stå. Folk er ikke særlig observante Halvveis styrtet en dame bort til meg (etter at jeg hadde prøvd å kapre en plass ved en stopp, men mislyktes) og lurte på om jeg ville sitte Men da sier jeg selvfølgelig, neida - det går bra Det er tanken som teller! Biff på grillen i snart med potetsalat og gresk salat og jordbær og fløte senere Vi skal forresten ha 17. mai lunsj hos oss som åpenbart har blitt tradisjon. Jeg liker tradisjoner Men blir jo litt å gjøre da, men ikke så mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. mai 2011 #2617 Del Skrevet 13. mai 2011 Åååå så fin uro/vognleke! Den hadde sambo likt tror jeg! Deilig med tradisjons 17 mai da Håper gubben din er flink å hjelpe til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 13. mai 2011 #2618 Del Skrevet 13. mai 2011 Den vogngreia fester du bare rett i kalesjen ja. Folk er dessverre lite observante. Jeg måtte sitte på gulvet på Gardermoen og amme da Murmel var bare 4 uker fordi idioter ikke gadd å reise seg fra benken sin. De LÅ utstrakt, og jeg kom bærende på ham. Spurte om jeg kunne få plass til og med, men de bare ristet på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #2619 Del Skrevet 13. mai 2011 Den vogngreia fester du bare rett i kalesjen ja. Folk er dessverre lite observante. Jeg måtte sitte på gulvet på Gardermoen og amme da Murmel var bare 4 uker fordi idioter ikke gadd å reise seg fra benken sin. De LÅ utstrakt, og jeg kom bærende på ham. Spurte om jeg kunne få plass til og med, men de bare ristet på hodet. Er det mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mai 2011 #2620 Del Skrevet 14. mai 2011 Aldeles nydelig pingu-uro Håper formen din er bra Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå