LineGourmet Skrevet 15. april 2011 Forfatter #2541 Del Skrevet 15. april 2011 Det var en utrolig fin vogn! Fikk litt lyst på en sånn selv i grå eller lilla Flink du er med treningen, er helt enig med deg at jeg syntes det hjelper betraktelig på formen. Syntes jeg får mer energi av det og som du sier så greier en sterk mage å holde magen mer på plass når den blir tung etterhvert For ikke å snakke om sterk rygg! ----------------------- Jeg er klar! Har på følelsen av at dette blir en spennende dag. Kjære har fått vite at den potensielle arb.giveren hadde ringt sjefen hans i går, så vi er spente på om det kommer noen gode nyheter i dag! Det ville vært en fantastisk god start på påskeferie.... Huff, kjære har virkelig fått vite hvordan det er å gå å vente på svar og håpe og tro denne uken i forbindelse med nye jobber. Han er ikke vant til det han vettu Later alligator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. april 2011 #2542 Del Skrevet 15. april 2011 Kjempefin vogn Jeg er stadig inne og titter (og triller litt) på vår Krysser fingrene for at dere får gode nyheter i dag, det hadde jo vært helt perfekt med jobb til sambo nå Heldig som har påskeferie, det høres godt ut! Nyt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. april 2011 Forfatter #2543 Del Skrevet 17. april 2011 Happy palmesøndag! Jeg har vært ganske så produktiv i dag Først trening - Jeg er i god form nå! Og det er innmari deilig! Ryggen og bein er så sterke at de klarer å opprettholde fin holdning, jeg har heller ikke antydning til noe vondt i korsryggen lenger (hadde det for noen uker siden...). Så har jeg ryddet og sortert barnetøy og tepper og diverse dyner og stell. Fått plassert det på midlertidig plass i motsetning til å ha en hel eske stående midt i stua :gjeiper: Etter det igjen, bare kjente jeg en sinnsykt urge etter å vaske gulvet Dette er veldig ulikt meg - det må være gravide-hormoner. Så jeg har tørka støv og vaske tøy og vasket gulv Nå ligger alt til rette for en goumet-aften: Jeg skal lage breiflabb med fennikelkompott og estragonsaus http://www.aperitif.no/index.db2?id=140160 Sjokoladefondant til dessert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. april 2011 #2544 Del Skrevet 17. april 2011 Hm, jeg smeller på en sånn pakke med stabburet hamburgere i dag jeg....... Alt vi har i hus siden vi kom hjem fra tur i går Men jeg har nå faktisk ikke noe imot det da, bortsett fra at jeg hadde som mål å komme i gjenge med sunere måltiden når vi kom hjem Men det får vi starte på når vi handler inn i morgen Nyt middagen din, resten av helgen og kooooos deg på kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 17. april 2011 #2545 Del Skrevet 17. april 2011 Hei, LineGourmet! Jeg har jo såvidt skrevet inne hos deg før, og har fulgt deg til og fra i lengre tid.. Ville bare titte innom for å spre den fantastiske nyheten - jeg har også endelig blitt gravid!! Er ikke så langt på vei enda, ca 4+5 eller noe deromkring, så det er jo ikke offentlig enda (fortalt bestevenninne + bestekamerat+frue til mannen), men jeg har jo lyst å rope det ut til ALLE! Så da er det godt man kan rope litt ut her inne Termin blir rundt 20-22 desember, etter diverse terminkalkulatorers beregning, så det blir litt av en julegave, hihi... Vel, skulle ikke kuppe dagboken din, måtte bare dele den fantastiske nyheten!! Goood påske! Klem, Smarties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 17. april 2011 #2546 Del Skrevet 17. april 2011 Takk for hyggelig hilsen i dagboka, det kom frem en liten tåre gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2547 Del Skrevet 18. april 2011 Hei, LineGourmet! Jeg har jo såvidt skrevet inne hos deg før, og har fulgt deg til og fra i lengre tid.. Ville bare titte innom for å spre den fantastiske nyheten - jeg har også endelig blitt gravid!! Goood påske! Klem, Smarties Ååå, så koselige nyheter da! Gratulerer så mye Det er så stas når slitere lykkes til slutt Vil oppfordre deg til å starte graviditetsdagbok så jeg får fulgt med deg ordentlig Super påske til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. april 2011 Forfatter #2548 Del Skrevet 18. april 2011 Takk for hyggelig hilsen i dagboka, det kom frem en liten tåre gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. april 2011 #2549 Del Skrevet 18. april 2011 Line, må bare begynne med å si at du imponerer meg mektig -- trening, gourmetmiddager og husarbeid!! Nesten så man får prestasjonsangst av å lese her inne Nydelig vogn dere har valgt! Hvordan ble soverommet deres? Ble dere fornøyd? mener å huske du stussa på fargen, og mente skyvedørsgarderoben fikk veggene til å se grønne ut, eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 18. april 2011 #2550 Del Skrevet 18. april 2011 ..synes foresten det er på tide med ett nytt magebilde snart jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. april 2011 #2551 Del Skrevet 19. april 2011 Innom og ønsker deg god påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. april 2011 Forfatter #2552 Del Skrevet 19. april 2011 Line, må bare begynne med å si at du imponerer meg mektig -- trening, gourmetmiddager og husarbeid!! Nesten så man får prestasjonsangst av å lese her inne Nydelig vogn dere har valgt! Hvordan ble soverommet deres? Ble dere fornøyd? mener å huske du stussa på fargen, og mente skyvedørsgarderoben fikk veggene til å se grønne ut, eller noe sånt? ingen grunn til prestasjonsangst - jeg har tatt meg vann over hodet :gjeiper: Jeg har så noia for å kjede meg at jeg har lagd meg masse oppgaver utover påsken, og akkurat nå føles det bare ut som alt for mye Vi kjøpte jo masse greier på Ikea i går, som må monteres - og jeg var og hentet brukt skjenk til gangen i dag.... Den var ikke så bra som den så ut som på bilde, men jeg kjøpte den likevel.... den er lysegul og må males.. så jeg kjørte avgårde på maxbo og kjøpte maling og rullesett - 500 kr skulle de ha. Da ble jeg bare sur og grinete Sjenken betalte jeg 300 for... + nye knotter på Ikea igjen.. Dette ble visst en dyr sjenk allikevel, og fortsatt står jobben med sparkling og maling igjen... Men det ordner seg seg vel... Soverommet ble fint det Som sagt grønnskjær i glasset på skyvedørene, og det skurrer litt mot den kjølige grå veggen - men vi ser det ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. april 2011 Forfatter #2553 Del Skrevet 19. april 2011 Det kan se ut som kjære får seg ny jobb! Men vi får hviske det veldig lavt inntil han har vært i møte med nye sjefen på tirsdag etter påske kl 0900 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. april 2011 Forfatter #2554 Del Skrevet 19. april 2011 27 uker i dag! (tickeren viser 2 dager for sakte pga amerikansk lengde eller noe sånt) Du er nå 27 uker på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 26. oktober 2010 Hjertet begynner å slå: 20. november 2010 Embryoet beveger seg: 14. desember 2010 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 21. desember 2010 Alle indre organer er ferdig formet: 21. desember 2010 Risikoen for spontanabort avtar: 4. januar 2011 Kvalmen avtar for de fleste: 11. januar 2011 Kjønnet begynner å bli tydelig : 18. januar 2011 Fosteret svelger og tisser: 1. februar 2011 Tid for ultralyd: 25. februar 2011 Du kan kjenne fosterets bevegelser: 15. februar 2011 - uke 17 Fosteret begynner å få et søvnmønster: 1. mars 2011 Fosteret begynner å høre: 22. mars 2011 Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 19. april 2011 Mange fostre legger seg med hodet ned: 24. mai 2011 Svangerskapspermisjonen begynner: 30. juni 2011 Antatt termindato: 21. juli 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. april 2011 Forfatter #2555 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Den var ikke så bra som den så ut som på bilde, men jeg kjøpte den likevel.... den er lysegul og må males.. så jeg kjørte avgårde på maxbo og kjøpte maling og rullesett - 500 kr skulle de ha. Da ble jeg bare sur og grinete Sjenken betalte jeg 300 for... + nye knotter på Ikea igjen.. Dette ble visst en dyr sjenk allikevel, og fortsatt står jobben med sparkling og maling igjen... Men det ordner seg seg vel... Jeg har fått ny kommode/skjenk i dag jeg! Den ble til slutt kjempefin og jeg er veldig fornøyd Siden sist er også ting fra Ikea blitt montert og påskehandelen er unnagjort. Ting faller stadig på plass her i huset under påsken. Trent har jeg gjort i dag og Ta-da edit: Så forresten på happy day i stad - de flotte hverdagsdamene på catwalken - jeg ble skikkelig rørt! Endret 21. april 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. april 2011 Forfatter #2556 Del Skrevet 23. april 2011 Juhu! Da er det snart klart for plattingbygging Damene skal lage: forrett: Blåskjell med safransaus og foccacia Hovedrett: Lammeskank i rødvin med mandel- og sellerirotpurè og smørdampede brekkbønner Dessert: Fransk sitronterte Chao! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. april 2011 #2557 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) Skal dere lage det der? Så misunnelig... Jeg skal jobbe i kveld, jeg.. Endret 23. april 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. april 2011 #2558 Del Skrevet 23. april 2011 Soverommet ble fint det Som sagt grønnskjær i glasset på skyvedørene, og det skurrer litt mot den kjølige grå veggen - men vi ser det ikke lenger Er gjerne sånn, vi har noen sånne "tilfeller" her i huset også Bra dere ble fornøyde Skjenken ble kjempefin!! Jeg har faktisk pusset opp en lik en selv, kjære hadde en slik en i furu stående, som ble hvit og fin og fikk nye knotter når jeg flyttet inn Håper plattingen ble fin, og at herremåltid smakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. april 2011 Forfatter #2559 Del Skrevet 24. april 2011 Vi har fått så fin platting! Hadde en virkelig fin påskeaften i går. Jeg blir så glad og stolt av mannen når han jobber Tror det var kos for han å bygge/snekre litt sammen med en annen mann Jeg og mamma lagde masse mat sammen og pratet og koste oss. Hun fikk kjenne litt på lillemann som romsterer fælt når han får sol på seg også Hjemmelagd napoleonskake Kjempegode blåskjell, og lammeskank kan også absolutt anbefales I dag blir det fortjent slackedag for kjære, pizza og film på oss i kveld. Jeg skal på sats snart og pumpe litt jern! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. april 2011 #2560 Del Skrevet 24. april 2011 Gratulerer med ny platting! Flinke dere er! Håper dere har en herlig kveld i soffen med hverandre, pizza og film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå