LineGourmet Skrevet 3. april 2011 Forfatter #2521 Del Skrevet 3. april 2011 Tjobing! Jeg har trent igjen i dag Deilig! Jeg har bakt brød, shinet badet, kjære har støvsugd og svigermor har vært på besøk. Med ikke mindre enn 4 babytepper og diverse klesplagg Også la hun igjen noen tusenlapper til mer utstyr også. Finfint! TAkk svigermutter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. april 2011 #2522 Del Skrevet 3. april 2011 Du er så flink Line!! Send over energi og husmorevner er du snill!! Og, så kjekt med svigermorbesøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 4. april 2011 #2523 Del Skrevet 4. april 2011 Drømme-svigermor! Kan vi bytte?? (ikke ment så veldig seriøst) Høres ut som om du har hatt en super helg! Imponert over energinivået! Måtte denne uken bli like bra som helga var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. april 2011 Forfatter #2524 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg registrerer i dag at en leilighet i boretsslaget - identisk med vår - har en prisantydning ut av annen verden!! Jeg har jo mine "realistiske" beregninger i hodet når jeg tenker på neste år og flytting og hvor mye penger vi vil ha til rådighet, men om vi får opp mot det de snakker om her, altså 200-300.000 mer en beregnet - det ville jo vært fantastisk!! Jeg skal følge med på den og se hva den blir solgt for. Det eneste de har, som ikke vi har er litt bedre utsikt, og oppusset kontor med lite vindu.. men det tenker vi også på gjøre Ellers er jeg i gang med 6-timers dager på jobben - funka i hvert fall fint i dag Men gleder meg til påskeferie allikevel. Tror vi må ta en tur på hytta altså Før mannen og mors mann skal snekre platting til oss Mens jeg og mamma forebereder en lekker 3-retters på påskeaften. Forresten da - jeg hadde jo bestemt oss for en Simo Duo. Men nå ser jeg jo babyshop har kampanje på kombi-varianten. Hele 2500 kr ned. Er det dårlig av meg å fortsatt ville ha duo da? Mutter skal jo betale.... Eller kan noen fortelle meg at det er minimal forskjell på kombi og duo.. Hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. april 2011 #2525 Del Skrevet 5. april 2011 Forskjellen er jo at på kombi bytter du ikke fra bag til sportsdel, men har sportsdelen på hele tiden, og så bag oppi den igjen. Det gjør vogna en god del tyngre, og det synes i hvert fall jeg er et godt argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. april 2011 Forfatter #2526 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Forskjellen er jo at på kombi bytter du ikke fra bag til sportsdel, men har sportsdelen på hele tiden, og så bag oppi den igjen. Det gjør vogna en god del tyngre, og det synes i hvert fall jeg er et godt argument. Ja, det var mitt viktigste argument i utgangspuunket også _________________________ Sitter her med skyhøyt blodtrykk nå. Nå snakker vi detalj-styring på høyt nivå og jeg syns det er vanvittig slitsomt! Å håndtere reklamasjoner i denne bedriften er et rent lite helvete. Jeg får ikke ta noen beslutninger i forhold til hvordan kunden skal kompenseres, men jeg må allikevel fortsette saken. Det skal settes opp forslag og regnestykker og argumentasjon i 3 eksemplarer - og jeg hater det!! De får meg til å føle meg som en inkompetent dust som ikke har peiling på noen ting Aaaaaah! Ny jobb etter permisjon - Endret 6. april 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 #2527 Del Skrevet 8. april 2011 Nå har du forhåpentlivis tatt helg, med litt lavere blodtrykk enn du hadde tildigere i uka!! Jobb kan være noe j*vla herk! Aah, den som hadde vært sin egen sjef!! Håper du får en rolig og avslappende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. april 2011 Forfatter #2528 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Nå har du forhåpentlivis tatt helg, med litt lavere blodtrykk enn du hadde tildigere i uka!! Jobb kan være noe j*vla herk! Aah, den som hadde vært sin egen sjef!! Håper du får en rolig og avslappende helg! Sin egen sjef ville definitivt vært det beste Helgen skal bli rolig og avslappende ja - din også håper jeg _________________________________________ Stua er nå full med barneklær og diverse utstyr fra Spar kjøp :gjeiper: Jeg ble forært en hel pose med guttetøy i dag, masse fint, mye var ikke brukt en gang Nå kjenner jeg at vi må få noen trådkurver i enden av skyvedørsgarderoben så vi får plassert alt dette her Syns jeg kan krysse av masse på lista nå, det er digg Og neste fredag har jeg en avtale med mutter om kjøp av barnevogn Har vært hos jordmor i dag, alt stod fint til med lillemann og meg. Jeg glemte urin-prøven i bilen, men jeg sa den var klar og fin - så da er den negativ Vekta øker jevnt, jeg er på så og si + 10 kg nå... og selve tallet på vekta er ikke så "kos" og forholde seg til akkurat. Jeg trøster meg med at jeg trener fint om dagen, og at selve formen og figuren har en fin gravid form. Litt sliten på slutten av denne uken - glad det er ordentlig helg nå edit: jeg glemte ukens høydepunkt: Kjære har søkt jobb!! Endret 8. april 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. april 2011 #2529 Del Skrevet 9. april 2011 Så flott! Her var det mange gode nyheter, både med klær, vogn og ikke minst samboer på jobbjakt Ting order seg vettu Håper du koser deg masse i helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 9. april 2011 #2530 Del Skrevet 9. april 2011 Å som jeg gleder meg til å få små nusselige plagg og annet utstyr i hus . God helg LG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 9. april 2011 #2531 Del Skrevet 9. april 2011 Høres ut som om ting er bra for tiden Line, med kjære på jobbsøker`n og beibiklær i hus! Og så fint at alt stod bra til på JMtimen! Noe spennende på menyen i helga eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 10. april 2011 Forfatter #2532 Del Skrevet 10. april 2011 Noe spennende på menyen i helga eller? Tja... nå har jeg akkurat marinert noen scampi Jeg måtte bare, har hatt urge etter scampi alt for lenge nå :gjeiper: Så i dag skal jeg lage risnudler med scampi og penøtter sånn ca som i denne oppskriften http://millasmat.com/middag/scampi-med-nudler/ Stakkars kjære får kylling i stedet for scampi da Og så skal jeg lage blåbærkaken på forrige side til dessert. Med vaniljeis til! Må si jeg gleder meg til middag i dag --------- Jeg har forøvrig trent igjen i dag og formen er på vei oppover. Jeg er på et godt sted om dagen (så lenge vi ser bort i fra jobben i hvert fall ). Gleder meg til fødsel og til å se hvordan vi blir som familie. Jeg har stor tro på kjære Vi fikk også rydda både boden og diverse skap og skuffer i går, og gjort grovopprydning i hagen. Det går fremover her altså Nå skal vi ut å ta en kaffe på lokal kafè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 10. april 2011 #2533 Del Skrevet 10. april 2011 Tja... nå har jeg akkurat marinert noen scampi Jeg måtte bare, har hatt urge etter scampi alt for lenge nå :gjeiper: Så i dag skal jeg lage risnudler med scampi og penøtter sånn ca som i denne oppskriften http://millasmat.com/middag/scampi-med-nudler/ Stakkars kjære får kylling i stedet for scampi da Og så skal jeg lage blåbærkaken på forrige side til dessert. Med vaniljeis til! Må si jeg gleder meg til middag i dag Nammenammenammmmm!! (Kanskje jeg skal tørre å prøve noe nytt en dag jeg og...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 10. april 2011 #2534 Del Skrevet 10. april 2011 Mmmmm... Det så godt ut - og det var mange spennende oppskrifter på den siden! Har du prøvd flere av de med godt resultat tidligere? Skal definitivt spare på den siden. Så fint at livet smiler til dere ellers! (bortsett fra jobbsituasjonen da...) Kos dere i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. april 2011 #2535 Del Skrevet 12. april 2011 Her er det lenge siden jeg har vært. Har vært litt sløv på å skrive i andres dagbøker om dagen og trenger en skjerpings på det Ser ut som alt går bra her inne om dagen. Så flink du er som trener så mye om dagen... Har begynt å se på vogn selv jeg, men det er jo et hav av muligheter og varianter. Ikke så lett å vite hva man skal velge altså...... greit å ha noen som er lenger foran og se hva dere velger... Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 12. april 2011 #2536 Del Skrevet 12. april 2011 Hei! Jeg prøvde meg forresten på en oppskrift fra Millas mat på søndagen Jeg hadde planer om spaghetti og kjøttsaus, og bestemte meg for å prøve oppskriften på hennes spaghetti bolognese - den ble en suksess. Hadde nesten alle ingrediensene tilgjengelig, men mangla et par ting. Men kjøttsausen ble uansett litt mer spennende enn den jeg pleier å lage! Skal absolutt titte mer på den siden! Håper starten på en ny uka har vært bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. april 2011 Forfatter #2537 Del Skrevet 12. april 2011 Håper starten på en ny uka har vært bra Det har den vært! Ny trening i dag og bare 2 arbeidsdager til påskeferie!! :skya: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. april 2011 Forfatter #2538 Del Skrevet 14. april 2011 Det er vel på tide å oppdatere litt igjen. Føler liksom jeg har falt helt ut av det og ikke har noe særlig å si Kanskje dette er det innadvendte graviditetsgreiene? Påskeferie er i gang! Jeg og kjære spiste burger i bakgården på en pub på grûnerløkka. Han med øl, jeg med vann Men det er kos å komme seg litt ut. Strålende vær setter standarden for hvordan påsken blir håper jeg Jeg skulle egentlig shoppe barnevogn med mutter i morra, men hun har fått noe catering så det ble avlyst dessverre. Da tok jeg likegodt å bestilte på telefon i går (De hadde ikke på lager). Regner med at jeg kan hente den rett over påske Det ble altså en Simo duo, mellomblå som denne: http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.kidsandcare.no/bilder/produkt/Simo_duo_mellombl%C3%A5.jpg&imgrefurl=http://www.kidsandcare.no/index.cfm%3Ftmpl%3Dbutikk%26a%3Dproduct_inline%26b_id%3D631698%26b_kid%3D490304&usg=__oTuyNGSLZ0Hyr5v1JLv2a4BQcXI=&h=375&w=300&sz=14&hl=no&start=0&zoom=1&tbnid=k4rzXgZ3QSEmgM:&tbnh=130&tbnw=94&ei=9iGnTdWSBoTetAaZ6vGoBw&prev=/search%3Fq%3Dsimo%2Bduo%2Bmellombl%25C3%25A5%26hl%3Dno%26client%3Dfirefox-a%26hs%3Dy1k%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:nb-NO:official%26biw%3D1016%26bih%3D558%26tbm%3Disch%26prmd%3Divns&itbs=1&iact=hc&vpx=246&vpy=47&dur=3308&hovh=251&hovw=201&tx=106&ty=136&oei=9iGnTdWSBoTetAaZ6vGoBw&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:1,s:0 I morra skal jeg starte dagen med å trene (det ble 3 ganger denne uken ) så skal vi ut å kjøpe materialer til platting! Vi får hjelp av mamma og mannen hennes på påskeaften - da skal kvinnfolka lage digg 3-retters middag og plante blomster, mens menna snekrer Gleder meg til det. Påsken ellers er ikke spikra ennå, vi har en åpning på å dra på hytta rett over helga -derfor vi kjøper materialene nå. Vi får se Apropo trening, jeg vet ikke om det gjør så mye forsjell - men jeg føler meg myyyyye bedre. Magekulen er åpenbart en gravid kul og muskler hjelper til med å holde god holdning for stadig mer vekt Anbefales absolutt! Håper alle får en finfin påske fremover! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. april 2011 #2539 Del Skrevet 14. april 2011 Kjempe flott vogn! Blir stas å få den i hus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. april 2011 #2540 Del Skrevet 14. april 2011 Det var en utrolig fin vogn! Fikk litt lyst på en sånn selv i grå eller lilla Flink du er med treningen, er helt enig med deg at jeg syntes det hjelper betraktelig på formen. Syntes jeg får mer energi av det og som du sier så greier en sterk mage å holde magen mer på plass når den blir tung etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå