Gjest ~Milla~ Skrevet 12. mars 2011 #2441 Del Skrevet 12. mars 2011 Usj så kjedelig... håper du fant ut av det til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. mars 2011 #2442 Del Skrevet 13. mars 2011 Huff da, håper du fant en løsning på det til slutt Og uansett, det er jo smaken som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #2443 Del Skrevet 13. mars 2011 Da har bursdagsgjestene gått hjem etter en særdeles hyggelig og koselig rolig bursdagsfeiring Det er jammen meg mye som skal gjøres i forkant :gjeiper: Det første jeg tenkte når jeg våkna i dag tidlig var: "jeg må lage ny kake!!" Så jeg smelte sammen en en konfektkake i stedet. den gjorde stor suksess Mousse-kaken ble også servert, for de som taklet gelatin-biter Hjemmelaget is ved siden av ble strålende bra. Fantastiske kontraster med tung mørk sjokoladekake og sitron/lime-is Vi fikk baby-gaver av farmor og tantene! En flott babyteppe i ull fra ullboden med tilhørende ull-sko/tøfler i blått Det teppet der kan nok fint erstatte et lammeskinn tror jeg. Var utrolig bra kvalitet. Fra farmor kom 2 bodyer i ulike størrelser og en heklet sparkebukse som jeg sikkert kommer til å bruke en halvtime på å lukke igjen alle knappene på Men velig fin da.. blå - passer veldig fint med skotøflene Det begynner å bli litt i babykista nå Forresten: Noen som vet: Det er jo sånn at man ikke skal bruke brukte madrasser. I vugga så er det ny madrass, ubrukt - men har ligget i 2 år. Kan jeg bruke den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 13. mars 2011 #2444 Del Skrevet 13. mars 2011 Så koselige ting du har fått. Er gøy når det kommer litt gaver til småtten innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mars 2011 #2445 Del Skrevet 13. mars 2011 Så lenge madrassen er ubrukt kan du bruke den, synes jeg Ville kanskje støvsugd den før bruk, men that's it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. mars 2011 #2446 Del Skrevet 14. mars 2011 Om du har den nå, kan det være lurt å legge den ut noen netter mens det ennå er minusgrader. Om det er det der du bor da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. mars 2011 #2447 Del Skrevet 14. mars 2011 Jeg har også hørt at man ikke skal bruke brukte madrasser, om den er er noen år gammel og ikke brukt kan det vel ikke være noe problem. Så koslig med babygaver da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. mars 2011 Forfatter #2448 Del Skrevet 14. mars 2011 Da bruker vi den madrassen som er i ---- Fint på jobb i dag . Selv om jeg føler meg litt utenfor som ikke jobber like lenge som de andre så var jeg effektiv og fikk unna oppgavene godt innenfor tiden i dag. Digg å føle seg ajour igjen. Gikk fra jobben på torsdag med en litt sånn ekkel følelse av å ikke få gjort det jeg skulle.. Dette er vel utfordringen med å være 50 % sykmeldt, men allikevel føle at man skal gjøre 100 % alikevel. Har hentet bøkene mine i dag. Har lest de 2 første kapitlene i "Mamma for første gang" - jeg ble da helt rørt! Det er noe fantastisk vi er i ferd med å oppleve Deilig med vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. mars 2011 #2449 Del Skrevet 15. mars 2011 (endret) Det er veldig deilig med vår Håper bare det holder seg med sol og snøsmelting - jeg er veldig klar for bare veier nå! Det er et av verdens største mirakler som venter oss ja! (med tanke på babyene som kommer i løpet av våren/sommeren) Endret 15. mars 2011 av hegejenta30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 15. mars 2011 #2450 Del Skrevet 15. mars 2011 Den boka har jeg også lyst til å kjøpe meg. Er det mye nyttig informasjon i tiden etter babyen er født også? Og litt informasjon om fødselen? Føler vel egentlig jeg har info om det viktigste nå i svangerskapet, men at jeg vil ha mer spørsmål etter hvert som fødselen nærmer seg og den lille kommer på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 15. mars 2011 #2451 Del Skrevet 15. mars 2011 Den boka har jeg også lyst til å kjøpe meg. Er det mye nyttig informasjon i tiden etter babyen er født også? Og litt informasjon om fødselen? Føler vel egentlig jeg har info om det viktigste nå i svangerskapet, men at jeg vil ha mer spørsmål etter hvert som fødselen nærmer seg og den lille kommer på utsiden. Det er en kjempefin bok!! Den begynner egentlig ved fødselen, og fortsetter med tiden etterpå.. Er kommet til kapittel 2 jeg! Hun har gitt ut en annen bok "På vei" -- den handler om graviditeten fra begynnelse til slutt, inkludert fødselen, den anbefales også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #2452 Del Skrevet 15. mars 2011 Den boka har jeg også lyst til å kjøpe meg. Er det mye nyttig informasjon i tiden etter babyen er født også? Og litt informasjon om fødselen? Føler vel egentlig jeg har info om det viktigste nå i svangerskapet, men at jeg vil ha mer spørsmål etter hvert som fødselen nærmer seg og den lille kommer på utsiden. Ja, fra fødsel og til 6 mnd's alder. Masse om amming selvsagt. Nå skal jeg forlate jobben, reise til min gamle stam-kaffebar på helt andre siden av byen og bestille meg en dobbel mocca og fortsette å lese i boka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. mars 2011 #2453 Del Skrevet 15. mars 2011 Er litt sånn.. Man kan jo "ALT" om graviditeten, men ikke like mye om tiden etterpå Men informasjonen er heldigvis ikke langt unna i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 16. mars 2011 #2454 Del Skrevet 16. mars 2011 De bøkene har jeg også + den som heter "Et barn blir til", mange fine/fasinerende bilder der. Sambo har fått et par pappa-bøker, men han er mest interessert i de som Gro Nylander har skrevet, han leser og leser.. Kjenner jeg blir litt irritert når han vet mer enn meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 16. mars 2011 #2455 Del Skrevet 16. mars 2011 Takk for tips dere Tror jeg kommer til å kjøpe meg "Mamma for første gang" etter hvert! Koselig med stamkaffe og en god bok! Jeg elsker å sitte på kaffe, og kan gjerne sitte der alene med en god bok. Hvordan går det forresten med deg og mannen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2456 Del Skrevet 16. mars 2011 Dagens innkjøp: 10 stk badedelfiner fra Ebay til 48 kr inkl frakt http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&_trksid=p4340.l2557&rt=nc&nma=true&item=390295896905&si=fiUCQzRFWiR56drh2sc0dm6PGiI%253D&viewitem=&sspagename=ADME%3AB%3AEOIBSA%3AUS%3A1123 Jeg fikk en smugtitt på lillemann i dag Jordmor sendte meg på en liten ekstra sjekk i forbindelse med noe annet og der var han, like fin som forrige gang og aktiv som bare det. Han ligger med ryggen litt ut mot magen og sparker innover - akkurat som jeg mistenkte Og som legen sa: han er ikke særlig sjenert - ingen tvil om at det er gutt Jeg drømmer om 2 ukers familieferie i frankrike eller italia i slutten av september/begynnelsen av oktober. Jepp! Det skal vi få til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2457 Del Skrevet 16. mars 2011 De bøkene har jeg også + den som heter "Et barn blir til", mange fine/fasinerende bilder der. Sambo har fått et par pappa-bøker, men han er mest interessert i de som Gro Nylander har skrevet, han leser og leser.. Kjenner jeg blir litt irritert når han vet mer enn meg luksusproblem du har! Ikke særlig mye bilder i mamma for første gang syns jeg (i hvert fall ikke som jeg har sett)... kan bli litt mye tekst.. Men leste forresten ferdig pappa-kapittelet i går. Om han ikke leser noe annet, så skal han lese det Om jeg så skal lese det høyt for han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #2458 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvordan går det forresten med deg og mannen om dagen? Joda, det går bra Vi har det stort sett fint og han er mer og mer med i forhold til graviditet og lillemann i magen - det er fint Men han får faen meg skaffe seg en jobb snart!! Han hadde jo fått indikasjoner på at det ble jobb igjen denne uka, men det har det ikke dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mars 2011 #2459 Del Skrevet 16. mars 2011 Så herlig med en ekstra titt på lillegutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 18. mars 2011 #2460 Del Skrevet 18. mars 2011 Hei Gourmetchic Du er jo over halvveis... så godt at alt står bra til med gutten i magen.. Håper du har fine dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå