LineGourmet Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2341 Del Skrevet 25. februar 2011 Jeg har blitt forelska!!! :hjerte: Der lå den skjønneste, vakreste, nydeligste store lille GUTTEN dere kan tenke dere. :rodmer: Dette var en totalt annen opplevelse enn forrige UL. Tårene bare rant, jeg var/er så rørt! Bare jeg tenker på det, eller snakker om det blir jeg blank i øynene igjen Vårt vakre gutte-vidunder hadde flotte store hender, akkurat som pappan og lange bein som sprellet hele tiden. Han var skikkelig aktiv Også har han pappas hake (jaja, klart man kan se det av et UL-bilde... ) Termin flyttet frem til 21/7. Er 19+1 i stedet for 18+2. Får det ikke helt til å stemme, men skal fikse på tickeren snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 25. februar 2011 #2342 Del Skrevet 25. februar 2011 Oj, jeg tippet rett!! Så deilig at dere hadde en så fin UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. februar 2011 #2343 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) ÅÅÅ! Så fantastisk Gratulerer med en skjønn liten Endret 25. februar 2011 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 25. februar 2011 #2344 Del Skrevet 25. februar 2011 åhhh Da hadde jeg også rett. En herlig gutt, gratulerer! Høres ut som en virkelig nydelig opplevelse... da går du vel rundt og gliser bredt en stund tenker jeg. Nyt helga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 25. februar 2011 #2345 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer med en liten i magen Det høres virkelig ut som om du har hatt en fantastisk dag så langt! Kan forstå at det hele nå er enda mer virkelig. Og ingenting er vel bedre enn å bli flyttet litt frem i tid? GOOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. februar 2011 #2346 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer så mye med liten i magen! Første gangen jeg tipper riktig... hihi Vil tro det blir litt vanskelig å konsentrere seg på jobb resten av dagen! Husker jeg syns det var sykt vanskelig iallfall... Så kjekt å bli flyttet fram i tid da! da er du straks halvveis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2011 #2347 Del Skrevet 25. februar 2011 Da hadde jeg rett, 3gang det Gratulerer med en liten gutt i magen! Skjønner godt det var en fantastisk opplevelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #2348 Del Skrevet 25. februar 2011 Denne opplevelsen var virkelig noe helt annet enn første gangen. Flott, nydelig fantastisk rett og slett Her er bilde av Lillemann! (tatt med mobilkamera av Ul-utskfft = særdeles dårlig kvalitet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. februar 2011 #2349 Del Skrevet 25. februar 2011 Så fin Hvordan syns sambo det var på UL, ble han like rørt som deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vingle Skrevet 25. februar 2011 #2350 Del Skrevet 25. februar 2011 Så fin guttebaby du har i magen din Line! Gratulerer Nå kjente jeg at jeg ble enda litt mer nysgjerrig på om det er gutt eller jente som bor i magen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 25. februar 2011 #2351 Del Skrevet 25. februar 2011 (endret) Gratulerer så mye med en i magen Line Jammen må jeg si at det blir mange gutter i denne klubben vår Ønsker deg en fiin helg! Endret 25. februar 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 25. februar 2011 #2352 Del Skrevet 25. februar 2011 Så gøy å vite kjønnet!! Gratulerer med en liten gutt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 25. februar 2011 #2353 Del Skrevet 25. februar 2011 Å så fantastisk Line!! Gratulerer så mye med gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 25. februar 2011 #2354 Del Skrevet 25. februar 2011 Å så morsomt å jeg tippet rett!! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. februar 2011 #2355 Del Skrevet 25. februar 2011 Gratulerer med en nydelig liten gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 25. februar 2011 #2356 Del Skrevet 25. februar 2011 Hvordan gikk det med din kjære på UL da Line? Min var helt fasinert og satt bare å klemte meg i hånda og sa "arti"! Fint bilde du hadde lagt ut! Så stort fikk ikke vi sett hodet, vi så mer hele kroppen i samme bilde omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. februar 2011 Forfatter #2357 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvordan gikk det med din kjære på UL da Line? Min var helt fasinert og satt bare å klemte meg i hånda og sa "arti"! Fint bilde du hadde lagt ut! Så stort fikk ikke vi sett hodet, vi så mer hele kroppen i samme bilde omtrent Vi fikk bilde, både portrett og helfigur Min kjære fulgte konsentrert med hele veien under UL'n. Han er jo ikke særlig glad i og snakke om følelsene sine så jeg må spørre og grave og grave og grave.. Men han er tydelig fornøyd med at det var en gutt og har bedt meg si fra hver gang han sparker slik at vi får avdekket talentene hans så tidlig som mulig. Han ser for seg at det kommer ut en fiks ferdig proff fotballspiller Kjære er nok veldig stolt, det gleder mitt hjerte ------------------ God morgen! Her er det standard hangover som gjelder. Den er på vei bort nå da Jeg hadde svært så gode intensjoner og tenkte å dra på en styrketime i dag, men selvsagt var det kø på timen! Jeg har meldt meg på i morgen da, så håper motivasjonen er der da også I dag blir det litt handling av middager for neste uke - og jeg kjenner at jeg veeeeeldig klar for å kjøpe det første plagget til lillemann! Han var/er så fiiiin... Som dere kanskje ikke husker så har jeg aldri vært en sånn baby-person som elsker barn! Men jeg har en sterk følelse av at dette blir det største mest fantastiske jeg kommer til å oppleve i livet mitt Jeg vil allerede ha en lillesøster til lillemann Også skal vi gjøre ferdig soverommet. Så pizza og film i kveld Ha en nydelig lørdag jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 26. februar 2011 #2358 Del Skrevet 26. februar 2011 Nååh,så herlig LineG Grattis med en liten fin gutt i magen Så utrolig flott opplevelse det må være. Full av hormoner som jeg er blir jeg helt rørt av dette Jeg er som deg og har aldri vært spesielt opptatt av bebiser og har hatt et veldig avslappet forhold til det å få barn. (bortsett fra det siste året da ) Kos deg masse med mage, og LineGmann i helgen og bare nyyyt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #2359 Del Skrevet 27. februar 2011 Ikke kopet så mye foran pc'n i dag, hvilket er storartet! Jeg har trent styrke! Det gikk veldig fint. 3 uker siden sist igjen nå Men det er godt å bruke kroppen litt innimellom . Jeg VIL FORTSETTE MED DETTE LITT MER JEVNLIG! Nå blir det neste helg igjen, så skal jeg klare å komme meg ut på trenings tirsdagen etter! Merk dere mine ord! Joda, hadde de fleste musklene fortsatt, men merka at push ups og planken var mye tyngre. Har nok kommet litt ekstra vekt på magen der ja :gjeiper: KJære har fikset lister rundt dør og vindu og jeg har bakt brød og laget lapskaus fra bunnen Nå blir det 5 episoder med privat praksis! Ps: kjøpte forresten de første plaggene til lillemann i går Ble et veldig nøytralt førstevalg og endte på en enkel hvit body, sorte mumi-troll bukser og 2 pack med sokker. Veldig søtt da Ser liksom for meg vårt vidunder inni der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. februar 2011 #2360 Del Skrevet 27. februar 2011 Koselig med første babyplagginnkjøpene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå