Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Tror det er en gutt jeg også. Vet ikke hvorfor, men jeg ser liksom det for meg :skratte:

Kan jeg få tilgang til å se bilde av magen din?? :sjenert:

Ja, så klart! :Nikke: klikk på linken..

For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen :lur:

:tommelopp:

*Ønsker meg at det kommer iløpet av fredag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe: :hoppe :hoppe:

Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente :rodmer:

Hvordan går det med malingslukten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på UL :hoppe: Har fremdeles sterk jentefølelse, håper bare dere får se hva det blir!

Hurra for 18 uker :strix:

Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke :ler:

Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir?

*imponert over tålmodigheten* :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe: :hoppe :hoppe:

Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente :rodmer:

Hvordan går det med malingslukten?

Bedre i dag, fikk satt på ventilasjonssystemet ordentlig i går så kjente ikke noe når jeg kom hjem fra jobb i dag ;)

Jeg tar gjerne jente :rodmer: Kjære ønsker gutt, men kun fordi han tror at de er mindre følelsesmessig krevende enn jenter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babyjente:

Må vi vente helt til fødsel hvis dere får vite det i morgen? Nei, det er urettferdig syns jeg! :sur:

Lykke til i morgen! Gleder meg til å høre om hvordan det var! Og gleder meg til nytt magebilde :jepp:

edit: :fnise: Leste innlegget over en gang til - og så nå at det var formet som et spørsmål til lilly :skratte: Da betyr det at vi også kanskje får vite kjønnet i morgen da :nigo:

Endret av Ripsy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke :ler:

Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir?

*imponert over tålmodigheten* :daane:

Det blir spennende å se om du har rett :lur:

Ja, nå venter vi til fødselen og ser hva som kommer ut! Helt ok å ikke vite egentlig, vi kunne jo tatt 3D UL, men jeg syns de bildene ofter ser litt creepy ut så vi dropper det. Da sparer vi de kronene ;)

Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? :lur: *Må planlegge når jeg skal sette meg til med :popcorn: *

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? :lur: *Må planlegge når jeg skal sette meg til med :popcorn: *

:ler:

Planer etter UL er å dra på jobb! :sur:

Men kjære er foreberedt på at det blir litt shopping snart nå, til å begynne med blir det nok bare litt klær og småting. Det vanker litt ekstra-penger i april/mai (les bonus ;) ) så da blir det nok noen større ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på jobb og kjeder i grunn vettet av meg :overrasket: Men vidunderet underholder litt med dansing nederst i magen :ler:

Tippeliste:

:babyjente:

Lilly

Icing:

Pinkyh:

Alibama:

Småkjekset

Ruccula

Ripsy

Myzia

:babygutt:

Milla

Lilljan

Coriander

Siebaou

Iril

Mary Poppins:

Sommerfuglen:

Pusilus

Aureilia

ebitt

MonThe

Hegejenta

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babygutt: !

Her har vi satt på nett-tv så vi får med oss hva som skjer i VM. På den måten blir det litt mer action på jobben også...

Du må uansett ha masse lykke til imorgen! Blir spennende med oppdatering når du kommer tilbake på kontoret etter UL!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse, masse lykke til på UL i morgen! :klemmer: Jeg er helt sikker på at det går kjempefint, så jeg tenker egentlig mer på at jeg håper dere får se kjønn :lur:

Gleder meg til det kommer oppdatering :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten slitsom dag i dag. Hodepine kom seilende i 3-tiden og er der fortsatt. Jeg har i flere uker hatt press i symfysen, men i dag har det vært direkte ubehagelig (men et stykke til det er vondt vondt) å reise seg, og å gå :sjenert: Dont' like. :riste: Håper det gir seg.

Symfyse her: http://www.lkb.no/wp-content/uploads/2010/07/bekken.gif

Vi tar ingen sorger på forskudd! I morgen er det helg og UL! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Og malingslukten skyldes den nye hvite døra har vi funnet ut :kjefte: *skrur opp ventilasjonssystemet igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har lagt igjen spor her.. Så deilig med "nytt" soverom! Vi lurer fortsatt på hva vi skal gjøre med vårt, men det er jo litt inspirerende å lese om din energi :)

Lykkelykke til på UL i morgen - jeg svevde på en sky resten av dagen! :rodmer: Jeg har jentefølelse for deg, men ser egentlig ut som om det er 50-50 på tippelista di :) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, jeg liker at du har limt inn tippelista, så slipper jeg å lete. Siden jeg har tippet gutt, får dere jo jente, men det blir spennende å se likevel! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...