LineGourmet Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2321 Del Skrevet 23. februar 2011 Tror det er en gutt jeg også. Vet ikke hvorfor, men jeg ser liksom det for meg Kan jeg få tilgang til å se bilde av magen din?? Ja, så klart! klikk på linken.. For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. februar 2011 #2322 Del Skrevet 23. februar 2011 For dere andre som lurer på mageoppdatering så kommer det kanskje noe til helga igjen *Ønsker meg at det kommer iløpet av fredag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. februar 2011 #2323 Del Skrevet 23. februar 2011 Oog, jeg tipper Oooog, for 18 uker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. februar 2011 #2324 Del Skrevet 23. februar 2011 Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente Hvordan går det med malingslukten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 23. februar 2011 #2325 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er så spent på UL Har fremdeles sterk jentefølelse, håper bare dere får se hva det blir! Hurra for 18 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2326 Del Skrevet 23. februar 2011 Jeg er så spent på UL Har fremdeles sterk jentefølelse, håper bare dere får se hva det blir! Hurra for 18 uker Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir? *imponert over tålmodigheten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. februar 2011 Forfatter #2327 Del Skrevet 23. februar 2011 Gratulerer med 18 uker Line!!! :hoppe Jeg vil på tippelista jeg også, og jeg tror du får ei nyddelig lita jente Hvordan går det med malingslukten? Bedre i dag, fikk satt på ventilasjonssystemet ordentlig i går så kjente ikke noe når jeg kom hjem fra jobb i dag Jeg tar gjerne jente Kjære ønsker gutt, men kun fordi han tror at de er mindre følelsesmessig krevende enn jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 24. februar 2011 #2328 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Jeg tipper Må vi vente helt til fødsel hvis dere får vite det i morgen? Nei, det er urettferdig syns jeg! Lykke til i morgen! Gleder meg til å høre om hvordan det var! Og gleder meg til nytt magebilde edit: Leste innlegget over en gang til - og så nå at det var formet som et spørsmål til lilly Da betyr det at vi også kanskje får vite kjønnet i morgen da Endret 24. februar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 24. februar 2011 #2329 Del Skrevet 24. februar 2011 Vet du - jeg er helt sikker på at vi har det samme i magen! Men om det er gutt eller jente vet jeg ikke Dere skal vente helt til fødsel med å vite hva det blir? *imponert over tålmodigheten* Det blir spennende å se om du har rett Ja, nå venter vi til fødselen og ser hva som kommer ut! Helt ok å ikke vite egentlig, vi kunne jo tatt 3D UL, men jeg syns de bildene ofter ser litt creepy ut så vi dropper det. Da sparer vi de kronene Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? *Må planlegge når jeg skal sette meg til med * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2330 Del Skrevet 24. februar 2011 Hvilke planer har dere for morgendagen? Når tror du at du er innom her og oppdaterer? Blir det shopping etter UL kanskje? *Må planlegge når jeg skal sette meg til med * Planer etter UL er å dra på jobb! Men kjære er foreberedt på at det blir litt shopping snart nå, til å begynne med blir det nok bare litt klær og småting. Det vanker litt ekstra-penger i april/mai (les bonus ) så da blir det nok noen større ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2331 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Sitter på jobb og kjeder i grunn vettet av meg Men vidunderet underholder litt med dansing nederst i magen Tippeliste: Lilly Icing: Pinkyh: Alibama: Småkjekset Ruccula Ripsy Myzia Milla Lilljan Coriander Siebaou Iril Mary Poppins: Sommerfuglen: Pusilus Aureilia ebitt MonThe Hegejenta Endret 25. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 24. februar 2011 #2332 Del Skrevet 24. februar 2011 Jeg tipper ! Her har vi satt på nett-tv så vi får med oss hva som skjer i VM. På den måten blir det litt mer action på jobben også... Du må uansett ha masse lykke til imorgen! Blir spennende med oppdatering når du kommer tilbake på kontoret etter UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 24. februar 2011 #2333 Del Skrevet 24. februar 2011 Masse, masse lykke til på UL i morgen! Jeg er helt sikker på at det går kjempefint, så jeg tenker egentlig mer på at jeg håper dere får se kjønn Gleder meg til det kommer oppdatering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #2334 Del Skrevet 24. februar 2011 En liten slitsom dag i dag. Hodepine kom seilende i 3-tiden og er der fortsatt. Jeg har i flere uker hatt press i symfysen, men i dag har det vært direkte ubehagelig (men et stykke til det er vondt vondt) å reise seg, og å gå Dont' like. Håper det gir seg. Symfyse her: http://www.lkb.no/wp-content/uploads/2010/07/bekken.gif Vi tar ingen sorger på forskudd! I morgen er det helg og UL! :hoppe: Og malingslukten skyldes den nye hvite døra har vi funnet ut *skrur opp ventilasjonssystemet igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 24. februar 2011 #2335 Del Skrevet 24. februar 2011 lenge siden jeg har lagt igjen spor her.. Så deilig med "nytt" soverom! Vi lurer fortsatt på hva vi skal gjøre med vårt, men det er jo litt inspirerende å lese om din energi Lykkelykke til på UL i morgen - jeg svevde på en sky resten av dagen! Jeg har jentefølelse for deg, men ser egentlig ut som om det er 50-50 på tippelista di God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 24. februar 2011 #2336 Del Skrevet 24. februar 2011 Spennende, jeg liker at du har limt inn tippelista, så slipper jeg å lete. Siden jeg har tippet gutt, får dere jo jente, men det blir spennende å se likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. februar 2011 #2337 Del Skrevet 24. februar 2011 Lykke til imårn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. februar 2011 #2338 Del Skrevet 25. februar 2011 Spent på om du er ferdig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 25. februar 2011 #2339 Del Skrevet 25. februar 2011 Håper det gikk bra på UL i dag. Venter spent på oppdatering fra deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 25. februar 2011 #2340 Del Skrevet 25. februar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå