Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Kjempefin babygym :rodmer: Jeg har faktisk sett etter babygym fra Lamaze uten å finne før, tror denne kommer på lista mi :lur:

Soverommet høres kjempefint ut, det må være herlig med nytt soverom samtidig som det sikkert er veldig greit å være ferdig med arbeidet!

Har du merket noe mer mageaktivitet?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempefin babygym :rodmer: Jeg har faktisk sett etter babygym fra Lamaze uten å finne før, tror denne kommer på lista mi :lur:

Soverommet høres kjempefint ut, det må være herlig med nytt soverom samtidig som det sikkert er veldig greit å være ferdig med arbeidet!

Har du merket noe mer mageaktivitet?

:klemmer:

Hay Lilly :) Ja, det er fint å fornye hjemme litt, nå gjenstår bare resten av huset :gjeiper: (men det skal ikke forundre meg om vi får det klart utover våren ved hjelp av besteforeldre ;) )

Etter den første bevegelsen så var det stille 1 ukes tid. Men de 2-3 siste kveldene har jeg kjent igjen nå. Så jeg tror kanskje den jevnlige aktiviteten har begynt å melde seg. Tror nesten jeg kan kjenne noe mens jeg sitter her på jobben også! :ler: Tror kanskje h*n er sulten...? :sjenert::fnise: Det er veldig kos med liv :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempekos med liv og røre i magen!

Når er det du skal på UL Line?

Fredag! Kl 0945!! :hoppe:

Jeg er såååååå spent! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt at du er!

Har dere, dersom det lar seg se, ønske om å vite kjønn?

Ultralyd er bare helt fantastisk. Jeg har vært på en del pga at jeg meldte meg på en studie i regi av Nasjonalt senter for fostermedisin og ble puttet i risikosonen for svangerskapsforgiftning. Har vel vært på hele 6 UL, men syns det er like fascinerende hver gang!

Det å se det lille hjertet som banker på skjermen er bare helt fantastisk - og blir like varm om hjerterota og våt i øyekroken når jeg ser minien på skjermen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Jeg både gleder meg og gruer meg til UL :sjenert:

Gleder meg mest, men er jo samtidig bekymret for at de skal finne noe som ikke er som det skal.

Glad kjære er hjemme og har tid å vere med :rodmer:

Så skal vi gå og se på vogner etterpå! Vi har sålant bare tittet litt på nett, så skal bli reit å se dem live ;)

(Vi er forresten ganske blanke på hva vi vil ha ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skjønner jeg godt at du er!

Har dere, dersom det lar seg se, ønske om å vite kjønn?

Vi vil definitivt vite kjønn :jepp: Jeg kommer til å bli fryktelig skuffa om de ikke kan se om det er det ene eller andre :overrasket:

Vi var på UL i uke 12 også (pga alder) og jeg hadde hørt hjertelyden hos jordmor for første gang fredagen før. Så langt har lyd gjort mer inntrykk på meg enn bilde faktisk. Jeg tror jeg skal be de om å skru på lyden på skjermen denne gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg synes også det er sterkere å høre hjertelyden enn å se nurkene på skjermen. :hjerte: UL blir liksom så uvirkelig, nesten som en film, mens hjertelyden føles så "intim" og nær. Blir kjempespennende å høre om de kan se kjønn hos dere på fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, jeg synes også det er sterkere å høre hjertelyden enn å se nurkene på skjermen. :hjerte: UL blir liksom så uvirkelig, nesten som en film, mens hjertelyden føles så "intim" og nær.

Ja, ikke sant :) Akkurat sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stinker maling i hele leiligheten vår!!

Det er helt merkelig, vi har kjent at det lukter litt av smartpanelen (eller er det listene? ) inne på soverommet. Men i dag når jeg kom hjem fra jobb så slo lukten mot meg. Akkurat som om kjære skulle ha malt hele leiligheten i løpet av dagen. Og det ikke med sense maling akkurat. I tillegg så hadde den ene taklisten bare sprettet av veggen/taket?? :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh: :eeeh:

Og det er litt kaldt å lufte ut da...

Ps: det er ikke min ekstrem-luktesans heller, kjære kjenner det også. Kan det være panelet/listene som nå er skikkelig gjennomvarmt og må stinke før det fordamper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Ps: det er ikke min ekstrem-luktesans heller, kjære kjenner det også. Kan det være panelet/listene som nå er skikkelig gjennomvarmt og må stinke før det fordamper?

Det er nok mulig. Moderne maling bruker lenger tid på å tørke enn de gode gamle oljebaserte som herdet ferdig på et par dager.

Så dagens svanemerkede malinger slipper gjerne gasser i flere måneder!

Leste faktisk om det for bare noen dager siden :)

Så kan godt vere at varmen da aktiverte herdingen så de slipper mer gasser på en gang. (Har vel gjerne stått på et kaldt lager nå i vinter)

Så kanskje du burde sove et annet sted i natt Line....? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har Simo kombi,og er SÅ fornøyde :nigo:

stor,god plass,fin og lett å trille både ute og inne,er solid og ikke lett for velte som de med tre hjul. anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nok ta inn på hotell Line, og sende regningen til NAV.. ! :)

Kanskje ikke så farlig for en dag og to, sånn bortsett fra at det lukter vondt da?

så spennende det blir med UL snart.. ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 uker i dag og vidunderet fyller hele håndflaten til kjære! :hjerte::rodmer:

2 dager til UL. :nigo: Legger ut tippelista her i tilfelle noen ikke har tippet. Jeg selv vingler fortsatt fælt, men lurer litt på gutt... :happy:

Tippeliste:

:babyjente:

Lilly

Icing:

Pinkyh:

Alibama:

Småkjekset

Ruccula

:babygutt:

Milla

Lilljan

Coriander

Siebaou

Iril

Mary Poppins:

Sommerfuglen:

Pusilus

Aureilia

ebitt

MonThe

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en gutt jeg også. Vet ikke hvorfor, men jeg ser liksom det for meg :skratte:

Kan jeg få tilgang til å se bilde av magen din?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...