LineGourmet Skrevet 12. februar 2011 Forfatter #2241 Del Skrevet 12. februar 2011 Så gøy med bevegelse og blogg Jeg har allerede vært inne og sett Superflott mage, jeg er misunnelig! Den buksa du har på deg der, hvor har du kjøpt den? Veldig fin Så hyggelige kommentarer dere kommer med alle sammen! Buksa er en gravidbukse fra H & M, 499,- (eller var det 399,- ?) Den er helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. februar 2011 #2242 Del Skrevet 12. februar 2011 Hos meg får man tegnet ved å trykke på ALT GR samtidig som jeg trykker to ganger på knappen ved siden av enter, knappen over denne med * .... Men tastaturene er forskjellige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. februar 2011 #2243 Del Skrevet 12. februar 2011 Så gøy med blogg!! Håper lørdagen har vært fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2244 Del Skrevet 13. februar 2011 God søndag For et fantastisk vær ute! Jeg må komme meg ut på en eller annen måte i dag, kanskje jeg kan lure kjære med på utepils og kakao på meg? Muligens litt kaldt Drømte at jeg hadde tvillinger i natt. Var på vei hjem fra sykehuset og jeg bodde i en studentblokk under oppussing med et stort hull midt i trappa. Veldig uansvarlig Tvillingene var bare et par dager gamle, men var så glad for å se meg. Jeg hadde ikke noe barnevogn eller bilseter eller noe, og måtte ha de i hver sin arm. Det var vanskelig, for de skled ned hele tiden... Bake brød i dag, farge håret og komme meg ut er planen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. februar 2011 #2245 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du blogg?? Får jeg se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. februar 2011 Forfatter #2246 Del Skrevet 13. februar 2011 Har du blogg?? Får jeg se? Hay! Lenge siden jeg har sett deg Du har vel vært på lang spennende ferie du, heldiggrisen Du har tilgang til blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buljo Skrevet 14. februar 2011 #2247 Del Skrevet 14. februar 2011 Hallo! Gratulerer så mye med spiren, her vil jeg følge med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 14. februar 2011 #2248 Del Skrevet 14. februar 2011 Her var det mye spennende lesing siden sist. Så spennende med livstegn fra BabyGourmet Åh, som jeg gelder meg til det blir min tur! Kan Ripsy også få tilgang til bloggen? Hun har veldig lyst til å se den lille magen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. februar 2011 Forfatter #2249 Del Skrevet 14. februar 2011 Ripsy har tilgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. februar 2011 #2250 Del Skrevet 14. februar 2011 ..forta meg inn for å se hva som forårsaket grus i øya i dag -- hadde sett for meg en artig historie i Line-stil jeg nå Uansett hva det var, så hper jeg du sover bedre i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. februar 2011 #2251 Del Skrevet 14. februar 2011 Har du grus på øya? Hva i alle dager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. februar 2011 #2252 Del Skrevet 15. februar 2011 Oj, du har fått mage!! Og babyen begynner å røre på seg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 15. februar 2011 #2253 Del Skrevet 15. februar 2011 Hehe, drømmer er festlig. Drømmer mye mer for tida merker jeg.. også husker jeg drømmene innimellom, det pleier jeg sjelden(så og si aldri) å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 15. februar 2011 #2254 Del Skrevet 15. februar 2011 16 uker allerede Jøsses Line ukene flyr. Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test jeg Hilsen ebitts tikkende klokke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2255 Del Skrevet 15. februar 2011 16 uker allerede Jøsses Line ukene flyr. Synes ikke det er lenge siden du fikk positiv test jeg Hilsen ebitts tikkende klokke Hei Ebitt! Hvordan går det med deg? Får du gjort noe med den stadig raskere tikkende klokka? Er du i IVF-gjengen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. februar 2011 Forfatter #2256 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) 17 uker i morra! Jeg begynner å se frem til å komme halvveis, og å få vite kjønn, og begynne serious shopping Jeg syns magen vokser i rekordfart og vet ikke helt... ehm.. jeg har gått opp 4-5 kg allerede jeg! Jeg er så usikker på om det er alt for mye, og at kg-økningen kommer til å ta helt av fremover nå? Hva er normalen de første 4 mnd liksom? Jeg unnskylder meg litt med at jeg aldri var særlig kvalm, og jeg spydde jo ikke en eneste gang. Men når jeg har gått opp 2,4 kg fra 12 uker til 16 uker får jeg litt bakoversveis... Ok, kan hende jeg hadde uflaks med både klær og ikke vært på do 3 siste dager osv osv... Tror kanskje jeg må skaffe meg en badevekt for å ha litt bedre kontroll. Det er vel å foretrekke å veie seg om morningen uten klær fremfor på ettermiddagen med klær og mat innabords og alt I morgen er det langhelg! Jeg tar feriedager torsdag og fredag for full renovering av soverommet. Det kommer til å bli sååå fint! Jeg bare håper vi klarer å få montert skyvedørsgarderoben. Litt spent på den -vi har skevt tak og alt.. :gjeiper: Ellers ikke så mye å si om dagen. Leser masse hos dere, men har liksom ikke så mye å komme med... Endret 15. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 15. februar 2011 #2257 Del Skrevet 15. februar 2011 Avventer ny celleprøve som skal tas mandag. Skulle ringe inn mens i oktober, men fikk påvist grove celleforandringer så det ble bråstopp og bort taking av en bit livmortappen. Så nå krysses det fingre for at kroppen har klart å ordne opp. 3,5 år siden spiralen ble fjernet å jeg fyller 38 til høsten så måtte bare alt være bra nå. Høres så kos ut med babymage å spark masse lykke til videre -kommer til å følge deg videre på veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 16. februar 2011 #2258 Del Skrevet 16. februar 2011 Det høres så koselig ut med voksende mage og et lite mirakel som sier ifra at h*n er der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 16. februar 2011 #2259 Del Skrevet 16. februar 2011 Ja, den vektøkningen altså. Synes ikke det høres ut som om du har noe å bekymre deg for da Er gøy med voksende mage og liv. Bare vent, skjer masse i ukene fremover. Nå kjenner jeg det så utrolig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. februar 2011 #2260 Del Skrevet 16. februar 2011 Innom og gir en lyd fra meg Koselig med magen som vokser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå