Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Å være gravid er litt som å være på dater'n.

Man møtes i blandt (på UL og hos jordmor og senere med bevegelse)og mellom møtene kan forholdet kjølne litt. Men straks man er på date igjen så er forelskelsen der igjen :rodmer:

:fnise:

Godt sagt!:)

.etter ordinær UL og når du kjenner bevegelse jevnlig blir du kvalmt-sukkersøtt-forelska! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart helg igjen :nigo:

Uka har gått fort. Hatt en del å gjøre og jeg har vært i ganske bra humør hele veien ;) Men jeg har fått for lite søvn de 2 siste nettene nå og kan ikke helt forestille meg hvordan jeg skal klare å holde meg våken i 3-4 timer til :sove:

Freddan i morra og jordmor på slutten av dagen :hoppe: Gleder meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 16 uker! :hoppe: Synes nettopp vi snakket om at du skulle avløse meg.. :daane:

Jeg kjente forøvrig første bevegelsene som en rad bittesmå bobler helt nederst i magen, rett over skambeinet. :rodmer: Any time now! :jepp:

Kos deg hos jordmor i morra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God fredag morgen! :nigo:

Natt til fredag, uke 16 +2 (+ 6 dager i følge UL uke 12) kl 0117

Våkna i natt.... og i det jeg snur meg kjenner jeg tydelige sammentrekninger (kynner?) i livmoren, rett under navlen, som avløses med et svakt "boink". Det hele varte kanskje 3 sekunder, men dette var noe helt nytt jeg kjente i allefall :hjerte::rodmer:

Jeg tror det var den første bevegelsen, men er ikke helt sikker i og med natten og alt. Dessuten skrev Ruccula noe av det samme bare her om dagen, så kanskje jeg drømte? Men jeg tror ikke det altså :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Så koselig Line! :strix:

Jeg har ikke kjent noe mer, men håååååper på at det snart kan komme noe som jeg er mer sikker på enn det jeg hadde her en natt :rodmer:

Gleder meg sånn til UL også!! Tenk å få se at det er en levende baby inni MEG! :rodmer:

Tror kjære gleder seg veldig også, han får jo ikke noe særlig opplevelse av dette her enda :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolla ble ofte ekstra aktiv etter en kynner! :jepp: Du kan prøve å stramme nederste del av magen og så kjenne etterpå. Klemme litt på babyen liksom :fnise:

Man kan faktisk få kynnere av at babyen er aktiv også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natt til fredag, uke 16 +2 (+ 6 dager i følge UL uke 12) kl 0117

Våkna i natt.... og i det jeg snur meg kjenner jeg tydelige sammentrekninger (kynner?) i livmoren, rett under navlen, som avløses med et svakt "boink". Det hele varte kanskje 3 sekunder, men dette var noe helt nytt jeg kjente i allefall :hjerte::rodmer:

:rodmer: :rodmer: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god lørdag! :sol:

Som vanlig hyggelig hos jordmor i går. Jeg fortalte om opplevelsen min og hun kunne bekrefte at det var bevegelse! :nigo: Det var ingen kynner, men "kraftig leamus" som jo er sparket der... :rodmer: Kjente på nytt i går kveld etter lasagnen også. Nå vet jeg liksom hva jeg skal kjenne etter, og selv om det er svakere så kjenner jeg igjen "vibrasjonen". :)

Gleder meg til mer og kraftig acton! :jepp:

Hjerteslagene var forresten 148 pr minutt. Og hun mente at det er INGEN sammenheng med at jenter er over 140 og gutter under... :ler:

I dag skal vi ut å kjøpe veggpanel til soverommet. Jeg har tatt meg et par feriedager i slutten av neste uke, så nå blir det komplett nytt soverom innen en uke :nigo:

Strålende kaldt vær og alt for mye snø ute :sol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kos med spark! :strix::rodmer: Husk å ta deg tid til å kjenne litt i løpet av dagen. Det er så fort gjort å stresse på jobb og så går man glipp av mange koselige hilsener :hjerte:

Vi ble grunndig lurt av hjertelydteorien :fnise:

Det eneste som er sikkert er at det er en liten BabyGourmet inni der! :jepp:

Enig ang været!

Ha en fin dag i det kalde :sol: skinnet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste som er sikkert er at det er en liten BabyGourmet inni der! :jepp:

Jeg begynner å bli temmlig sikker på det selv også :nigo:

Jenter... nå har jeg laget blogg og lagt ut magebilde :gjeiper:

Jeg har lagt til de fleste av dere tror jeg.. Dere får si fra om dere ikke får sett de flotte bildene :ler:

edit: Milla har ikke tilgang for øyeblikket - hun må fortelle meg hvor jeg finner disse tegnene hun har i navnet... :filer:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ble også "lurt" av hjertelydteorien ;) Men mindre det viser seg at mini ikke er en gutt likevel :ler:

Kan jeg også få tilgang?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ble også "lurt" av hjertelydteorien ;) Men mindre det viser seg at mini ikke er en gutt likevel :ler:

Kan jeg også få tilgang?? :sjenert:

Greit å vite fra kjentfolk at myten ikke stemmer :ler:

Stig på bloggen Virre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, lenge siden jeg har skrevet her, men titter innom en tur :)

Stas med bevegelse! Gleder meg virkelig til jeg også kommer såpass langt.

Har mange gravide venninner, og alle disse reglene for hva som indikerer gutt vs jente har så langt vist seg å være helt galt for de fleste, ironisk nok :)

Kunne også godt tenke meg tilgang til bloggen din hvis du synes det er ok... :sjenert:

Ha en fin helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med bevegelse og blogg :hoppe: Jeg har allerede vært inne og sett :lur: Superflott mage, jeg er misunnelig! Den buksa du har på deg der, hvor har du kjøpt den? Veldig fin :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg og få en titt i bloggen? :sjenert:

SElvsagt! Fant ikke milla-tegnene med en gang og har fortsatt ikke funnet dem, men kom på dette med copy paste funksjonen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...