LineGourmet Skrevet 28. januar 2011 Forfatter #2161 Del Skrevet 28. januar 2011 Endelig freddan! Jeg har vært på messe hele dagen og er jævlig sliten. Innom mange stands med våre leverandører, og jeg holdt på å bli gal av all den ståingen! :dåne: Både beina og korsryggen likte det ikke noe særlig Jeg fikk heller ikke planlagt min skalldyr-aften skikkelig så nå er kjære på butikken og kjøper lasagne Det er jo alltid godt når man er sulten, men jeg hadde jo egentlig lyst på noe helt annet Det får bli snart. Er ikke så ofte inpspirert til å lage fortreffelige retter for tiden, og med null overskudd etter messe i dag så blir det ikke noe spes i dag Litt var fin avkobling da Sengehenting blir utsatt til i morgen tidlig. Nå er det bare å slappe av. Ha en fin start på helgen jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. januar 2011 #2162 Del Skrevet 28. januar 2011 Goood helg til deg og magen! Får dere ny seng? Vår seng har blitt oppdatert med dobbeldyne og nye deilige sengesett.. Så nå er det et en fryyyyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. januar 2011 #2163 Del Skrevet 28. januar 2011 Håper freddan ble bra, selv med lasagne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 29. januar 2011 #2164 Del Skrevet 29. januar 2011 Ny seng er digg! Skal snart få det vi også, og jeg gleeeder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 29. januar 2011 #2165 Del Skrevet 29. januar 2011 Så deilig med ny seng. Hvilken har dere kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 29. januar 2011 Forfatter #2166 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Så deilig med ny seng. Hvilken har dere kjøpt? Da har vi fått installert vår nye svære (!!! ) Jensen nova max Det er en flåte av en seng som virkelig tar hele soverommet Vi gleder oss allerede til å legge oss i kveld _____________________ Vi stakk ut rett etter frokost kl 0900. Det er i grunn en helt ny opplevelse å være ute på en lørdag morgen med en gang butikkene åpner. Før kl var 11 hadde vi hentet seng, montert den, og dratt på fyllinga med den gamle, og levert hengeren til skeidar. Flott altså VAkkert vær også. Jeg tok meg en runde etter å ha satt igjen kjære hjemme. Måtte finne laken i rett i størrelse. 180 x 210 laken er det ingenting som heter verken på skeidar eller Kid Vi fikk gavekort på skeidar når vi kjøpte senga, så jeg brukte det og kjøpte tilsynelatende stretch laken som skulle være 200 x 215 cm. As if! Det var jo ikke mer enn 150 x 2 meter det da! Lureri altså. Over 300 skulle dem ha. Kid har samme til halve prisen, og de har sikkert den størrelsen det egentlig skal ha også Byttes! Jeg var innom Barnas hus også. Der var det et virrvar av kaos. Visstnok under oppussing. Fikk ikke sett på noe. Lite utvalg av barnevogner fremme. Bare sportsvogner... Jeg har vært i gang hele dagen i dag. I like! Vi har hentet halvstekt pizza as usual og filmer Merker jeg har tendenser til litt verking i korsryggen om dagen. Skal straks slappe litt av på sofaen med et nytt nr av gravid Og kommende bestemor kunne meddele at de ville kjøpe panel-plater til soverommet vårt Endret 29. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 29. januar 2011 #2167 Del Skrevet 29. januar 2011 Gratulerer med ny seng! Lå i en Jensen seng på et hotell forleden, og forelska meg helt Står nå på min ønskeliste også. Håper dere får en glimrende natt, og blir kjempefornøyde! Høres ellers ut som du har hatt en flott og aktiv lørdag, slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 29. januar 2011 #2168 Del Skrevet 29. januar 2011 Vi og har Jensen og er kjempefornøyd! Grattis med ny seng og SOV GODT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #2169 Del Skrevet 30. januar 2011 Jeg har sovet veldig godt i natt Våknet med litt hodepine, men det er nok ikke senga sin skyld Nå virker det som jeg har noe bra på gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. januar 2011 Forfatter #2170 Del Skrevet 30. januar 2011 Nå virker det som jeg har noe bra på gang..... Jeg har vært en tur på sats i byen og trent styrke For første gang siden før jeg fikk positiv test var det "gøy" å trene i dag. Jeg hadde litt ekstra å gi liksom De andre gangene har det for å være ærlig vært et eneste pes å komme seg igjennom timen, men man blir jo alltid fornøyd uansett. Men det er nå et stort pluss og kjenne litt glede underveis da Jeg føler også at jeg får litt connection med den lille på en måte... vet ikke helt hvordan, for tidlig å forklare Jeg føler i hvert fall at jeg gjør noe bra for oss Litt inspirert til å komme i gang med litt oftere trening enn 1 gang i uka nå På tur hjem stakk jeg innom min gamle stam-kaffebar og tok en deilig mocca i solveggen Vårstemning ute i dag Nå skal jeg lage vafler til min kjære. Fikk vaffeljern til jul, og jeg har ikke testet det ennå! Senere blir det hjemmelagd snitzel og risotto. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. januar 2011 #2171 Del Skrevet 30. januar 2011 Innom på en liten søndagsvisitt. Herlig å føle at trening var artig igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 30. januar 2011 #2172 Del Skrevet 30. januar 2011 Grattis med ny seng Vafler... Det fikk jammen jeg lyst på også, spis en ekstra plate for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 30. januar 2011 #2173 Del Skrevet 30. januar 2011 Høres ut som dere har hatt ei bra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. januar 2011 Forfatter #2174 Del Skrevet 31. januar 2011 Høres ut som dere har hatt ei bra helg Jepp, det var det Heldigvis bare 3 arbeidsdager til langhelg ------ Jeg føler meg litt rar for tiden. Jeg er ikke særlig motivert på jobb og venter bare på at jeg skal kjenne liv, eller at jeg skal til jordmor å høre hjerteslag (men det er ikke før slutten av neste uke igjen ) Og jeg tror jeg har noe trening på gang fremover nå. Mål: Trene på onsdag etter middag Gleder meg til helg igjen som sagt. Nå har jeg sovet alt for lite i natt, og kanskje derfor jeg føler meg "rar" "rar" som i tankefull, men ute av stand til å sette ord på tankene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 31. januar 2011 #2175 Del Skrevet 31. januar 2011 Legger igjen et spor her jeg Koselig dagbok, som jeg har lyst til å følge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 1. februar 2011 #2176 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan går det med deg og de rare tankene dine Line? Tenk at frøene våre absolutt ikke er frø lenger!!! Ifølge boken min skal de vere mellom 12 og 12 cm nå, og ca 70 g! Gleder meg så innmari til UL om 3 uker!!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 1. februar 2011 #2177 Del Skrevet 1. februar 2011 Heia! Så digg at godfølelsen på trening er tilbake! Og du, "rar" er det helt vanlig å være når man er proppa av hormoner.. Dessuten er det ikke noe rart at du går og venter på livstegn. Men det kommer snart! Ble det forresten noe av matblogg her..? Jeg fikk litt lyst til å se oppskrift på hjemmelaget snitsel og risotto Håper du har det strålende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #2178 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvordan går det med deg og de rare tankene dine Line? Tenk at frøene våre absolutt ikke er frø lenger!!! Ifølge boken min skal de vere mellom 12 og 12 cm nå, og ca 70 g! Gleder meg så innmari til UL om 3 uker!!!!! :rødme: Ja, nå begynner det å bli litt størrelse på menneskene inni oss Det begynner å bli størrelse på magen også. I dag har kollegaene mine kommentert at "jeg vokser" Er i grunn fornøyd med magen, syns den kanskje er litt i overkant til å bare være 15 uker, men den er rund og fin og ganske høyt oppe. Veldig typisk gravid-mage Når skal du på UL ruccula? Jeg skal 25. februar. Fortsatt lenge til. Jordmor neste uke da.. (fredag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #2179 Del Skrevet 1. februar 2011 Heia! Så digg at godfølelsen på trening er tilbake! Og du, "rar" er det helt vanlig å være når man er proppa av hormoner.. Dessuten er det ikke noe rart at du går og venter på livstegn. Men det kommer snart! Ble det forresten noe av matblogg her..? Jeg fikk litt lyst til å se oppskrift på hjemmelaget snitsel og risotto Håper du har det strålende! Matbloggen ligger foreløpig på is. Jeg er alt for sjelden inspirert i denne graviditeten til å lage kulinariske retter Dessuten er det ikke så gøy uten vin til Men jeg kommer nok sterkere tilbake om ett års tid Her finner du snitzel-oppskriften http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461504&st=1500 Fant ut her når jeg skulle lage den igjen at det faktisk finnes en søkefunksjon i trådene. Veldig nyttig. Jeg tror kanskje "rar"-følelsen er denne innadvendtheten som det snakkes om i 2. trimester... Men er ikke helt sikker ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsy Skrevet 1. februar 2011 #2180 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Åhh, så gøy med gravidmage Håper jeg også får mage litt tidlig Endret 1. februar 2011 av Ripsy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå