Gjest Ruccola Skrevet 26. januar 2011 #2121 Skrevet 26. januar 2011 14 uker, og 10 cm lang plomme! Denne tickeren synger på siste verset 14 uker ja - og jeg har nå mage, også fra morningen av.. Men jeg tror jeg er ok with it Hehe, enig med den tickerern.. Da ER det sikkert mango som er neste da! Jeg trodde absolutt det måtte da vere noe innimellom! :hehe.. Gratulerer med 14 uker Line!!! Ifølge boken min er det nå på 14 uker at faren for at noe går galt er over (Klart - garantert er man aldri, men boken min skriver 14 uker og ikke 12... stemmer mer syns jeg, siden jeg har to venninner som har mistet i uke 13... ) Og gratulerer med babykul!
siebaeo Skrevet 26. januar 2011 #2122 Skrevet 26. januar 2011 Gratulerer med babykul og hurra for kjempeplommen! Kulen kommer bare til å bli større så learn to live whit it Åh, tenk så mye koselig du har foran deg :rødme: Savner ikke magen i øyeblikket, men følelsen av å ruge på noe er utrolig fin altså! Nesten som å være litt forelska i magen sin! Og ettersom mange kvinner hater magen sin mye av tiden må det være ekstra deilig. Mente ikke deg nå altså! Bare lot tankene fly videre Ha en fin dag!
vingle Skrevet 26. januar 2011 #2123 Skrevet 26. januar 2011 14 uker, og 10 cm lang plomme! Denne tickeren synger på siste verset 14 uker ja - og jeg har nå mage, også fra morningen av.. Men jeg tror jeg er ok with it Hei Line! HURRA for 14 uker Det er jo kjempestas Og gratulerer med mage. Snart sitter du der med en svær kule! Jeg skjønner ikke hva som skjedde her jeg... Den har jo vokst jevnt og trutt, men det føles veldig plutselig likevel. Henger kanskje sammen med at inntil et visst punkt er den ikke egentlig i veien. Men så... :gjeiper: Tihi, den er litt festlig den tickeren din ja Hyttetur hørtes veldig deilig ut! Var på no1barnevogn.no. Fant det på facebook. Alle produkter som ikke er barnevognsrelaterte går for 50%! Hoho, takk for tips Ruccola! Her må jeg nok titte litt
*lilly* Skrevet 26. januar 2011 #2124 Skrevet 26. januar 2011 Hurra for 14 uker og babymage Nå merker du sikkert forskjell fra uke til uke Hyttetur høres veldig kos ut! Hvor har du/dere hytte? Håper du og plommen har en fin dag!
LineGourmet Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #2125 Skrevet 26. januar 2011 Hurra for 14 uker og babymage Nå merker du sikkert forskjell fra uke til uke Hyttetur høres veldig kos ut! Hvor har du/dere hytte? Håper du og plommen har en fin dag! Min kjære mor og mann har hytte på Dovre. Normalt litt langt for å dra en helg. Men nå har jeg fått innvilget en feriedag neste fredag så da tar vi en tur Det er deilig med bare litt miljøforandring, og ikke minst internett-fri :gjeiper:
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. januar 2011 #2126 Skrevet 26. januar 2011 Så deilig med hyttetur, hørtes perfekt ut. Skulle gjerne tatt en tur på familiehytten på fjellet.. men å gå i masse snø og tja.. det at man aldri vet hva som skjer når jeg runder høygravid om 2dager, nei, da holder vi oss hjemme
Pasjonsblomst Skrevet 26. januar 2011 #2128 Skrevet 26. januar 2011 Unner deg sånn den lille babymagen din! Dette er bare såå kos å lese om...
LineGourmet Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #2129 Skrevet 26. januar 2011 Unner deg sånn den lille babymagen din! Lille??
arven1 Skrevet 26. januar 2011 #2130 Skrevet 26. januar 2011 14 uker Så stas Bamse ja, jeg digget bamse og co når jeg var liten også. Vi fikk alltid velge oss et blad i uken når vi var små. Søsknene mine valgte alltid Donald og jeg ville ha Bamse verdens sterkeste bjørn ja Det er ikke få babygaver jeg har kjøpt til venninner opp igjennom årene og må innrømme at det har blitt mange klær med bamse, men også Paddington hvis du husker han.....
LineGourmet Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #2131 Skrevet 26. januar 2011 14 uker Så stas Bamse ja, jeg digget bamse og co når jeg var liten også. Vi fikk alltid velge oss et blad i uken når vi var små. Søsknene mine valgte alltid Donald og jeg ville ha Bamse verdens sterkeste bjørn ja Det er ikke få babygaver jeg har kjøpt til venninner opp igjennom årene og må innrømme at det har blitt mange klær med bamse, men også Paddington hvis du husker han..... Jeg slukte tegneserier når jeg var liten - og Bamse var vel den jeg starta med. Helten min! Husker selvsagt Paddington. Men husker du Andungen kvakk kvakk?! Jeg husker jeg hadde en plata med sangen på. Den gikk om og om igjen - jeg var 4-5 år...
Gjest Ruccola Skrevet 26. januar 2011 #2132 Skrevet 26. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vDet-uf7fFk&feature=related
Småkjekset Skrevet 26. januar 2011 #2133 Skrevet 26. januar 2011 Det husker jeg gikk på tv når jeg var liten
*lilly* Skrevet 27. januar 2011 #2134 Skrevet 27. januar 2011 Andungen kvakk kvakk var aldri min favoritt, jeg syns bare den var travel tror jeg Fraglene, Portveien 2 og Labbetuss derimot var supert
Gjest Ruccola Skrevet 27. januar 2011 #2135 Skrevet 27. januar 2011 Andungen kvakk kvakk var aldri min favoritt, jeg syns bare den var travel tror jeg Fraglene, Portveien 2 og Labbetuss derimot var supert Åååååååå Fraglene Portveien 2 likte jeg også veldig godt Eli er så varm og trygg liksom! Så syns jeg jo streken var kjempemorsom å få innimellom programmene Men det er vel bare oss "gamlisene" som husker :dåne: Jeh husker tilogmed Romlingene som plystret jeg.... å, nå kom jeg på favoritten min! Bompibjørnene!! Jeg -som Line- slukte også alt av tegneserier
MonThe Skrevet 27. januar 2011 #2136 Skrevet 27. januar 2011 (endret) for 14 uker Ååh, syntes Andungen Kvakk Kvakk var stas, helt til jeg ble gammel nok til å synes den var irriterende! Og Fraglene var kjempeskummelt!! MEn Portveien 2, det var kos det! Så koselig med magen Line! Endret 27. januar 2011 av MonThe
LineGourmet Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2137 Skrevet 27. januar 2011 LineGourmet is back! Jeg har helt sykt lyst på skalldyr, reker, scampi, salat, lime, sprø toast at jeg kunne dåne :dåne: Ulempen er at kjære ikke liker skalldyr i det hele tatt. Men jeg har herved bestemt at i morgen - da er det fredag dere Da blir det Toast Skagen på Line http://receptfavoriter.se/recept/toast-skagen.html Åååååå!! Gleder meg! :sikle: Og toast roastbiff på kjære
LineGourmet Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2138 Skrevet 27. januar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=vDet-uf7fFk&feature=related Haha! Vet ikke helt om det tok seg helt bra ut å spille av denne på jobben på full styrke
LineGourmet Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2139 Skrevet 27. januar 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=JDL3NPPDR2Q hvordan får man lagt ut hele you tube-klippet egentlig? :klø: edit: jeg klarte det visst Endret 27. januar 2011 av LineGourmet
LineGourmet Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #2140 Skrevet 27. januar 2011 Og vi skal hente senga vår i morra! :hoppe: Livet smiler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå