Gjest Ruccola Skrevet 21. januar 2011 #2101 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg kikk bananas på et 50% salg her en dag jeg altså..... Og jeg som ikke skulle handle før de 3 siste mnd! Men 50% på: allergivennlige dyner (en til vogn og en til sprinkelseng), hvite sengesett(ett av hver str), allergivennlig soveskinn, 2 laken, badeinnsats til badekaret (sånn "liggestol" til babyen)mikrobølgeovnssterilisator til flasker/smukker og et moby wrap bæresjal til bare 1400,- for alt i hop! Det klarte jeg bare ikke å la gå forbi...............!!! Var på no1barnevogn.no. Fant det på facebook. Alle produkter som ikke er barnevognsrelaterte går for 50%! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. januar 2011 Forfatter #2102 Del Skrevet 22. januar 2011 Helgen så langt har vært brukt på grining! Det er noen som har lurt meg til å tro at også hormonene som styrer humøret skal stabilisere seg etter uke 12, men det tror jeg ikke lenger noe på. Eller mulig jeg har misforstått noe :gjeiper: Helgen startet litt dårlig i går med frustret kjefting på kjære fordi han ikke hadde ryddet av seg selv Jeg har 0 kontroll på følelsene mine, og dette med å si fra på en ordentlig måte hører fortiden til... I dag måtte jeg virkelig presse meg på å dra på treningen jeg hadde planlagt. Jeg hadde overhodet ikke lyst, men en av argumentene mine ovenfor meg selv ville være at: "du blir i bedre humør av å trene" og "du blir mer stabil og harmonisk". Særlig! Siden da har tårene flommet over av den minste lille tanke. Og jeg snakker ikke om rørende tanker. Jeg snakker negativt som i worst case scenario. Forholdet vårt går i dass osv.. og bla, bla, svada.. Selv om jeg fikk grått og tømt meg til kjære og ting blir bedre... så gir det seg jammen ikke! Fy faen! Nå er det nok! slitsomt.. Men om ikke lenge så er det nok en pizza og halvbra film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. januar 2011 #2103 Del Skrevet 22. januar 2011 Innom med en kjempe Ikke lett det der med humøret. Er lissom ikke så mye mer å gjøre enn å bare la det gå over. Ikke alltid det hjelper å tømme seg, og prate om det. Stakkars mennene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2104 Del Skrevet 23. januar 2011 Innom med en kjempe Ikke lett det der med humøret. Er lissom ikke så mye mer å gjøre enn å bare la det gå over. Ikke alltid det hjelper å tømme seg, og prate om det. Stakkars mennene våre tAkk MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2105 Del Skrevet 23. januar 2011 Good morning to ya'll Her har jeg våknet til særdeles støl kropp og hodepine. Men humøret er veldig mye bedre enn i går. Føler meg så godt som normal igjen Planer: * Sette brøddeig * Frokost * Bake ut brød * Rydde/ommøblere soverommet, inkl vasking, skifting på senga. Vi skal skru av dørene på garderobeskapene og flytte de dit skyvedørsgarderoben skal være. Vi har bestemt at de blir helt fin innmat, så mekker vi til noe ekstra i tomrommene * Søndagsmiddag blir Pai med spinat og fetaost Lurer litt på om hodepinen er starten på ny forkjølelse, den har ikke gitt seg enda. Pleier å gi seg fort vanligvis altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 23. januar 2011 #2106 Del Skrevet 23. januar 2011 Good morning to ya'll Her har jeg våknet til særdeles støl kropp og hodepine. Men humøret er veldig mye bedre enn i går. Føler meg så godt som normal igjen Planer: * Sette brøddeig * Frokost * Bake ut brød * Rydde/ommøblere soverommet, inkl vasking, skifting på senga. Vi skal skru av dørene på garderobeskapene og flytte de dit skyvedørsgarderoben skal være. Vi har bestemt at de blir helt fin innmat, så mekker vi til noe ekstra i tomrommene * Søndagsmiddag blir Pai med spinat og fetaost Lurer litt på om hodepinen er starten på ny forkjølelse, den har ikke gitt seg enda. Pleier å gi seg fort vanligvis altså.. Hatt hodepine i helgen jeg også, og det er ikke noe særlig : Drikker vann til den store gullmedaljen men det hjelper ikke. Hm, hjemmebaket brød høres kjempegodt ut! Jeg har ikke tid til det i dag, men tror jeg også må få prøvd å bake litt en dag! Morro med oppussing av soverom, det gjorde vi i fjor og det er blitt superpraktisk og kjempeflott! (Vi har ikea skyvedørsgarderobe på litt over 3 meter ) Kommer du forresten ikke til å oppdatere tickeren din etter at du ble satt frem, eller vil du vente til ordinær UL? Kan ikke huske om du har sagt noe om det Går bare å venter på av plommen din skal bli noe annet! Er det en mango som er neste, eller er der noe innimellom kanskje? *spent* Jeg tror jeg er begynt å få litt rundere mage! Viser ikke direkte at den er større på bildene, bare forandret litt form Har du merket noe? Ønsker deg en fortsatt god helg Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #2107 Del Skrevet 23. januar 2011 Hatt hodepine i helgen jeg også, og det er ikke noe særlig : Drikker vann til den store gullmedaljen men det hjelper ikke. Hm, hjemmebaket brød høres kjempegodt ut! Jeg har ikke tid til det i dag, men tror jeg også må få prøvd å bake litt en dag! Morro med oppussing av soverom, det gjorde vi i fjor og det er blitt superpraktisk og kjempeflott! (Vi har ikea skyvedørsgarderobe på litt over 3 meter ) Kommer du forresten ikke til å oppdatere tickeren din etter at du ble satt frem, eller vil du vente til ordinær UL? Kan ikke huske om du har sagt noe om det Går bare å venter på av plommen din skal bli noe annet! Er det en mango som er neste, eller er der noe innimellom kanskje? *spent* Jeg tror jeg er begynt å få litt rundere mage! Viser ikke direkte at den er større på bildene, bare forandret litt form Har du merket noe? Ønsker deg en fortsatt god helg Line! Ja, jeg syns det er superkoselig at vi nå skal fikse på soverommet. Det er jo nettopp for å utnytte plassen bedre og gjøre litt klart til et nytt familiemedlem! :rødme: Jeg kommer nok til å beholde tickeren på mens-termin, i hvert fall til ordinær UL sier noe annet. Jeg vet jo veldig godt når EL var og sånn... Jeg syns i grunn den ticker-varianten jeg har er litt kjedelig, nettopp fordi det tar så lang tid før den endrer frukt En plomme på 9 cm liksom - det henger jo ikke sammen! Magebilde! Jeg skal ta det nå, før frokost. Så er jeg ikke så oppblåst. Innbiller meg at det blir mest riktig Kommer ikke til å legge ut her allerede altså, bare så det er sagt Men morsomt å ha, slik at man ser forandringene. Det blir mye forandring på oss nå fremover Ruccula! Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 23. januar 2011 #2108 Del Skrevet 23. januar 2011 Haha, plomme er det ja. Jeg synes det så ut som en ballong, og skjønte ikke helt greia Forsåvidt ikke så mye mer logisk med en plomme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 24. januar 2011 #2109 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvor blir det av magebilde? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 24. januar 2011 #2110 Del Skrevet 24. januar 2011 Magebilde! Jeg skal ta det nå, før frokost. Så er jeg ikke så oppblåst. Innbiller meg at det blir mest riktig Kommer ikke til å legge ut her allerede altså, bare så det er sagt Men morsomt å ha, slik at man ser forandringene. Hvor blir det av magebilde? Hun skriver jo at hun ikke vil legge ut magebilde, bare ha det selv for å kunne se forskjell :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2111 Del Skrevet 24. januar 2011 Hun skriver jo at hun ikke vil legge ut magebilde, bare ha det selv for å kunne se forskjell :gjeiper: Bra Ruccula! Magebilder kommer om et par måneder når bolledeigen ikke syns lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2112 Del Skrevet 24. januar 2011 Har vært snill med kundene mine på jobb i dag, selv om motivasjonen ikke er på topp På vei hjem fra jobb var banen noen minutter forsinket så jeg rakk ikke bussen. Dvs, da hadde jeg 14 min å slå ihjel på mitt lokale senter. Etter siste dagers babyshopping press så våget jeg meg forsiktig inn på Lindex da... Dere må forstå at dette er helt nytt for meg dette med babyer og små klær og alt Jeg har jo vært inne på tanken om å out-source hele shoppingen! Anyways, jeg gikk bort i babyavdelingen - kikket litt på de små plaggene der.. kjente litt på de.. Og kom bort til egen avdeling med "Bamse - verdens sterkeste bjørn!" :rødme: Da smeltet jeg helt :dåne: Bamse var jo helten min når jeg var liten. Hadde det ikke vært for at jeg måtte rekke bussen igjen så hadde jeg kjøpt en bitte liten body med bamse-bjørnen på i rødt og blått. Den var jo så søt da Det er nok håp for meg skal dere se - ikke så fryktelig lenge til jeg er bitt av baby-shopping-galskapene jeg og... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #2113 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvor blir det av magebilde? Jeg skal legge ut magebilde når du legger ut Dvs om du gjør det nå, snart i uka 19 - så skal jeg også legge ut i uke 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. januar 2011 #2114 Del Skrevet 25. januar 2011 Hun skriver jo at hun ikke vil legge ut magebilde, bare ha det selv for å kunne se forskjell :gjeiper: Beklager, jeg leste litt for raskt der Jeg skal legge ut magebilde når du legger ut Dvs om du gjør det nå, snart i uka 19 - så skal jeg også legge ut i uke 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 25. januar 2011 #2115 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg heier på magebilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2116 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg heier på magebilder Legg ut sjæl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #2117 Del Skrevet 25. januar 2011 Lurer på en tur på hytta en helg... Kanskje neste helg igjen? Da må jeg få fri på fredagen.. Hmm... Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. januar 2011 #2118 Del Skrevet 25. januar 2011 Stemmer for hyttetur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 #2119 Del Skrevet 25. januar 2011 Hyttetur høres kjempe flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #2120 Del Skrevet 26. januar 2011 14 uker, og 10 cm lang plomme! Denne tickeren synger på siste verset 14 uker ja - og jeg har nå mage, også fra morningen av.. Men jeg tror jeg er ok with it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå