*lilly* Skrevet 17. januar 2011 #2061 Del Skrevet 17. januar 2011 Grattis med graviditetsdagbok Når er UL i morgen? Lykke til!! Det blir en spennende uke, jeg har også UL denne uka og kjenner at jeg er spent selv om jeg har sett lille frø en gang før! (Kan vel ikke kalle h*n lille frø lenger egentlig :gjeiper: ) Håper mandagen er fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2062 Del Skrevet 17. januar 2011 Grattis med graviditetsdagbok Når er UL i morgen? Lykke til!! Det blir en spennende uke, jeg har også UL denne uka og kjenner at jeg er spent selv om jeg har sett lille frø en gang før! (Kan vel ikke kalle h*n lille frø lenger egentlig :gjeiper: ) Håper mandagen er fin! Hay Lilly! hvordan ser du at jeg har flyttet boken? :klø: Jeg skal endre navnet litt på den snart.. tror jeg.. Barna våre er nok ikke noen frø lenger nå nei! Vi snakker jo mer eller mindre håndfuller her Mandagen er slett ikke værst. Håper du har en fin mandag selv Når er din UL? Jeg gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. januar 2011 #2063 Del Skrevet 17. januar 2011 Hay Lilly! hvordan ser du at jeg har flyttet boken? :klø: Jeg skal endre navnet litt på den snart.. tror jeg.. Barna våre er nok ikke noen frø lenger nå nei! Vi snakker jo mer eller mindre håndfuller her Mandagen er slett ikke værst. Håper du har en fin mandag selv Når er din UL? Jeg gleder meg! Du var ikke lenger i prøverdagbøkene, så da måtte jeg jo lete etter deg blant de gravide - og der var du Mandagen her er fin, ikke supereffektiv akkurat men.. Jeg har UL på fredag, skulle egentlig hatt på tirsdag men timen ble utsatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2064 Del Skrevet 17. januar 2011 Du var ikke lenger i prøverdagbøkene, så da måtte jeg jo lete etter deg blant de gravide - og der var du Mandagen her er fin, ikke supereffektiv akkurat men.. Jeg har UL på fredag, skulle egentlig hatt på tirsdag men timen ble utsatt Æsj, kjedelig med utsatt UL. Men da blir det en skikkelig fin start på helga da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 17. januar 2011 #2065 Del Skrevet 17. januar 2011 Æsj, kjedelig med utsatt UL. Men da blir det en skikkelig fin start på helga da! Ja vi satser på det! Har heldigvis time tidlig på dagen. Når er din UL time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. januar 2011 #2066 Del Skrevet 17. januar 2011 Husker ikke om jeg har tippet her inne enda, men jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. januar 2011 Forfatter #2067 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja vi satser på det! Har heldigvis time tidlig på dagen. Når er din UL time? kl 1030 Og jeg har til og med fått lov å jobbe hjemmefra før UL'n!! __________________ Småkjekset: du er registrert på tipping Alle må dog være klar over at jeg ikke får vite kjønn i morgen. Det er for tidlig å se Har ellers hatt en finfin mandag i dag! Jeg har vært snill med kundene mine og jeg har fått ting unna. Sånn som det pleier å være når jeg ikke er gravid! Hadde også fint møte med salgssjefen i dag ang budsjett og planer og litt om svangerskapsperm. Han syns det var superpositivt det at jeg ville komme tilbake etter 6 mnd på halvtid Så har jeg i hvert fall 1 på min side Gleder meg veldig til UL i morgen Er så ubekymret for at noe er galt at jeg nesten får litt noja av det Også er jeg så spent på kjæres reaksjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 17. januar 2011 #2068 Del Skrevet 17. januar 2011 Å nei, nå er vi ikke naboer lenger! Men ingenting er finere enn at folk flytter ut fra prøveretasjen og inn her Og i morgen får du se BabyGourmet Det kjennes ut som om det bare var en uke siden jeg fikk en litt stressa PM av deg, tiden går så fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 17. januar 2011 #2069 Del Skrevet 17. januar 2011 åh ultralyd Så heldig du er som har en liten i magen! Ønsker deg masse lykke til og håper alt ser flott ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 17. januar 2011 #2070 Del Skrevet 17. januar 2011 Gleder meg masse til å høre oppdatering etter UL`en i morgen. Det blir nok en fantastisk opplevelse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2011 #2071 Del Skrevet 18. januar 2011 Tenker på deg! Nå ligger du vel der med gele på magen Håper dere får en fantastisk opplevelse begge to Også gleder jeg meg veldig til referat her etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 18. januar 2011 #2072 Del Skrevet 18. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 18. januar 2011 #2073 Del Skrevet 18. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 18. januar 2011 #2074 Del Skrevet 18. januar 2011 Her er det noen som har fått seg graviditetsdagbok ja... Blir spennende å høre om alt fra ultralyden etterpå Tenk at du skal få se den lille ligger der inne og spreller :rødme: Var med en venninne på ultralyd en gang og jeg tror jeg gråt like mye som mora. Kjempe stas opplevelse.... Lurer på hvordan din kjære reagerer også. Vet ikke om jeg har lagt inn noe på tippelista, men jeg tror det er en liten gourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2011 #2075 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå syns jeg godt du kan oppdatere snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. januar 2011 #2076 Del Skrevet 18. januar 2011 Håper det var en fin opplevelse å se lille knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2077 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Hehe.. jasså, dere er spente nå! H*n sov så godt atte... spørs om det er et lite B-menneske der. Legen måtte både dytte og dra for å vekke h*n Jeg ble faktisk litt bekymret etter å ha hørt så mye om turning og sprelling her inne, men den sov nok - med 155 i puls! Den lille er hele 79 mm allerede og UL-termin er da foreløpig 6 dager tidligere. Jeg antar plommen spiser og trives Min kjære syns det "var litt rart" og "litt sprøtt" Jeg ble litt skuffa faktisk over lite lyd og dårlige bilder Men det var veldig fint altså. Men jeg ble 10 ganger mer grepet hos jordmor på fredagen Edit: målinger av nakkefold, neseben og svar på blodprøver gir en sannsynlighet for kromosonavvik på 1:7000 Endret 18. januar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2011 #2078 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Baby med godt sovehjerte er vel ikke det verste man kan få? Så flott at alt ser fint og normalt ut Er dere ikke lettet? Dere var vel ikke spesielt bekymret i utgangspunktet, men det er vel alltid godt å få det bekreftet til deg! Liker forresten veldig godt tittelen på graviddagboken din! Lo godt da jeg såg den Edit: Glemte å spørre hvor du har morkaken? Endret 18. januar 2011 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #2079 Del Skrevet 18. januar 2011 Edit: Glemte å spørre hvor du har morkaken? Ja, den er foranliggende - altså ut mot magen. Regner med at det kan gå noen flere uker da før jeg får kjenne noe bevegelse. Hvordan ligger din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. januar 2011 #2080 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, den er foranliggende - altså ut mot magen. Regner med at det kan gå noen flere uker da før jeg får kjenne noe bevegelse. Hvordan ligger din? Det samme gjør min! Men jeg har kjent bevegelser fra ca uke 15, de blir stadig sterkere :rødme: Nå tror jeg at jeg kan kjenne det på utsiden også, men helt svakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå