pusilus Skrevet 14. januar 2011 #2041 Del Skrevet 14. januar 2011 Så herlig Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 14. januar 2011 #2042 Del Skrevet 14. januar 2011 Så herlig det må være å få høre det lille hjertet banke i vei der inne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 14. januar 2011 #2043 Del Skrevet 14. januar 2011 åh, så kooos med lyd! :rødme: Neste uke får du nok noen bilder du kan vise fram. Det er jo litt gøy! Jeg tipper gutt! Det får du vel ikke vite på noen uker, men tipper alikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 14. januar 2011 #2044 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tipper forresten jente! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. januar 2011 #2045 Del Skrevet 14. januar 2011 Så fantastisk følelse det må være :rødme: Ser for meg at det blir så virkelig på en måte.... Hadde nok ikke greid å styre tårene selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2046 Del Skrevet 15. januar 2011 God morgen vakre jenter! Første jeg tenkte når jeg våknet (kl 00, 06, og 08) var 153 slag i minuttet! Det var utrolig deilig å høre hjertelyden i går. Merker at det gjør noe med min følelse av plommen. Det blir absolutt mer virkelig - begynner liksom å forstå at det er et menneske der inne liksom Også var det en veldig lettelse at jeg ikke hadde innbildt meg alt sammen Gleder meg veldig til UL nå, da får man jo se i tillegg! Jeg begynner å ane at det skal skje store ting følelsesmessig fremover nå, og jeg tror ikke jeg har for store forventninger Jeg skal gå til jordmor ca hver 3 uke fremover nå. Hovedsakelig på fredag ettermiddag. Jeg syns det er helt greit med kort fredag på jobben innimellom Jeg elsker lørdager! Hadde tenkt meg en tur ned i byen på H & M og bytte noe jeg kjøpte på nyttårsaften. Men på lappen ser jeg at siste dag for bytte er 10. januar... tror dere jeg får byttet allikevel? Nå - oppdatere tippeliste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2047 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) På tide med en oppdatert tippeliste Tippeliste: Lilly Milla Lilljan Coriander Siebaou ombestemt seg til Iril: Icing: Pinkyh: Mary Poppins: Sommerfuglen: Pusilus: Alibama: Småkjekset: Familie: Kjære: Tantene: Bestemor: Farmor: ? Onkel B: ? Onkel D: Bestefar: ? Jeg selv: ? Endret 12. februar 2011 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. januar 2011 #2048 Del Skrevet 15. januar 2011 Så herlig å høre hjertelyd! :rødme: Jeg slenger meg på tippelisten: Ha en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 15. januar 2011 #2049 Del Skrevet 15. januar 2011 Gratulerer med 12 uker! Virker som du har det bra og kooooser deg masse... herlig!! Nyt lørdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuglen1982 Skrevet 15. januar 2011 #2050 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) Hjertelyden er vidunderlig MEN du bør glede deg til UL ja. Det var om mulig enda mer fantastisk :rødme: :rødme: Vi var avgårde 12+2 og så ett mini-menneske sprelle med armer og ben Klarer ikke beskrive følelsen, men gled deg Jeg tipper Endret 15. januar 2011 av sommerfuglen1982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeGirl Skrevet 15. januar 2011 #2051 Del Skrevet 15. januar 2011 Så deg i treningsboka til Aurora, tenkte bare å ta en tur innom og si god lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. januar 2011 #2052 Del Skrevet 15. januar 2011 ÅÅÅÅÅ så FANTASTISK med hjertelyd Skjønner godt det kom noen tårer da Var din kjære med også? Signerer for øvrig de andre som sier at UL er enda mer fantastisk! Nå kan du bare slappe av og gleeeede deg :rødme: Hva sier din kjære? Håper du har en finfin helg, ingen grunn til noe annet etter en så fantastisk slutt på uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. januar 2011 Forfatter #2053 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå kan du bare slappe av og gleeeede deg :rødme: Hva sier din kjære? Håper du har en finfin helg, ingen grunn til noe annet etter en så fantastisk slutt på uken Ja, var superrørende å høre hjertet der. Kjære var ikke med nei. Har ikke spurt han ut om hva han føler rundt hjertelyden, men han har nå vært i strålende humør siden jeg fortalte om 153 slag/min Han er forøvrig nå sikker på at det MÅ være en gutt, siden det er bare 1 der (en proffesjonell fotballspiller selvsagt ) .. ________________________ Jeg tok meg tur ned til byen jeg Og ikke noe problem å bytte plagg over dato. Datoen var visst om man ville ha pengene tilbake. Så jeg fikk tilgodelapp Fant meg en ny bukse, mammajeans Jeg er helt overrasket over hvor bra passform det er på mammabuksene til H&M! Jeg syns det er lettere å finne mammabukser enn vanlige bukser! også fant jeg en genser på salg Også tok jeg en nyyyyyydelig cafe mocca på Stockfleths I gamle dager (dvs 3-4 år siden) så var jeg mocca-man. Jeg måtte ha min daglige mocca. Om jeg skulle reise bort, så fikk jeg faktisk abstinenser og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å komme meg på min faste kaffebar Etter at vi flyttet fra byen, så har jeg klart å avvenne meg. En mocca i ny og ne har det jo vært. Men nå, i graviditeten, så smaker disse moccaene helt fantastisk! Godkjente steder å kjøpe mocca (for konsistens og temp må være perfekt!: 1) Edwards kaffebar - Schous plass, grunerløkka 2) Rooster - østbanen 3) Stockfleths - oslo city Nam! Jeg og kjære har vært i byen (igjen) å hentet vår ukentlige lørdagspizza og leid filmer. Skal bl.a se Piranha den er sikkert dødsbra! http://www.imdb.com/title/tt0464154/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 15. januar 2011 #2054 Del Skrevet 15. januar 2011 Titter innom en liten tur... Gratulerer med uke 12 og hjertelyd. Husker jeg fikk litt tårer i øyekroken når jeg hørte hjertelyd for første gang, og legen sa "her er jeg mamma". Da ble det liksom litt mer virkelig. God lørdags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 15. januar 2011 #2055 Del Skrevet 15. januar 2011 God helg! Jeg elsker fb-statusen din. Genialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2056 Del Skrevet 16. januar 2011 God helg! Jeg elsker fb-statusen din. Genialt. Hehe.. jeg hadde egentlig tenkt å vente til tirsdag og så bare legge ut UL-bilde... men så skrev jeg bare hjerteslagene Tok ikke lang tid før folk skjønte hva jeg snakket om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. januar 2011 Forfatter #2057 Del Skrevet 16. januar 2011 Happy søndag morgen Sats motarbeider meg I utgangspunktet så følte jeg ikke noe voldsom iver etter å løpe bort på sats senteret i dag. Men prøvde å være litt streng med meg selv da. Men når jeg kommer meg inn på timen for å booke så er det selvsagt ventelister Er stygt redd for at treningsstarten min blir utsatt altså.. Jeg hadde masse gode intensjoner i romjula og hadde booket meg på 3 timer over en liten uke der, men "et eller annet" kom i veien" og jeg glemte å booke meg av. Jeg er derfor "banned" fra å booke timer så fremt det ikke er samme dag, og da er det for sent Får se om jeg kan finne på noe annet som skaper litt aktivitet Jeg og kjære skal på kino i kveld da. Middag ute og The tourist i kjæresteseter etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 16. januar 2011 #2058 Del Skrevet 16. januar 2011 Tror det blir en gutt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 16. januar 2011 #2059 Del Skrevet 16. januar 2011 Tipper: Jente Kos deg i tiden som kommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 17. januar 2011 #2060 Del Skrevet 17. januar 2011 Alle tipper gutt, så da må vel jeg tippe jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå