Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

åh, så kooos med :hjerte: lyd! :rødme: Neste uke får du nok noen bilder du kan vise fram. Det er jo litt gøy! :jepp:

Jeg tipper gutt! :babygutt: Det får du vel ikke vite på noen uker, men tipper alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk følelse det må være :rødme: Ser for meg at det blir så virkelig på en måte.... Hadde nok ikke greid å styre tårene selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vakre jenter! :kaffekopp:

Første jeg tenkte når jeg våknet (kl 00, 06, og 08) var 153 slag i minuttet! :ler::nigo:

Det var utrolig deilig å høre hjertelyden i går. Merker at det gjør noe med min følelse av plommen. Det blir absolutt mer virkelig - begynner liksom å forstå at det er et menneske der inne liksom :hjerte: Også var det en veldig lettelse at jeg ikke hadde innbildt meg alt sammen :ler: Gleder meg veldig til UL nå, da får man jo se i tillegg! Jeg begynner å ane at det skal skje store ting følelsesmessig fremover nå, og jeg tror ikke jeg har for store forventninger ;)

Jeg skal gå til jordmor ca hver 3 uke fremover nå. Hovedsakelig på fredag ettermiddag. Jeg syns det er helt greit med kort fredag på jobben innimellom :fnise:

Jeg elsker lørdager! :nigo::hjerte:

Hadde tenkt meg en tur ned i byen på H & M og bytte noe jeg kjøpte på nyttårsaften. Men på lappen ser jeg at siste dag for bytte er 10. januar... tror dere jeg får byttet allikevel?

:skravle:

Nå - oppdatere tippeliste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På tide med en oppdatert tippeliste :ler:

Tippeliste:

Lilly :babyjente:

Milla :babygutt:

Lilljan :babygutt:

Coriander :babygutt:

Siebaou :babyjente: ombestemt seg til :babygutt:

Iril: :babygutt:

Icing: :babyjente:

Pinkyh: :babyjente:

Mary Poppins: :babygutt:

Sommerfuglen: :babygutt:

Pusilus: :babygutt:

Alibama: :babyjente:

Småkjekset: :babyjente:

Familie:

Kjære: :babygutt:

Tantene: :babyjente:

Bestemor: :babyjente:

Farmor: ?

Onkel B: ?

Onkel D: :babygutt:

Bestefar: ?

Jeg selv: :babygutt: ?

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å høre hjertelyd! :rødme:

Jeg slenger meg på tippelisten: :babygutt:

Ha en strålende helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 12 uker! Virker som du har det bra og kooooser deg masse... herlig!! ;)

Nyt lørdagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjertelyden er vidunderlig :hjerte: MEN du bør glede deg til UL ja. Det var om mulig enda mer fantastisk :rødme: :rødme:

Vi var avgårde 12+2 og så ett mini-menneske sprelle med armer og ben :strix: Klarer ikke beskrive følelsen, men gled deg :yvonne:

Jeg tipper :babygutt:

:klem:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅ så FANTASTISK med hjertelyd :hoppe: Skjønner godt det kom noen tårer da :fnise: Var din kjære med også? Signerer for øvrig de andre som sier at UL er enda mer fantastisk! Nå kan du bare slappe av og gleeeede deg :rødme: Hva sier din kjære?

Håper du har en finfin helg, ingen grunn til noe annet etter en så fantastisk slutt på uken :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan du bare slappe av og gleeeede deg :rødme: Hva sier din kjære?

Håper du har en finfin helg, ingen grunn til noe annet etter en så fantastisk slutt på uken :nigo:

:klemmer:

Ja, var superrørende å høre hjertet der. Kjære var ikke med nei. Har ikke spurt han ut om hva han føler rundt hjertelyden, men han har nå vært i strålende humør siden jeg fortalte om 153 slag/min :ler: Han er forøvrig nå sikker på at det MÅ være en gutt, siden det er bare 1 der (en proffesjonell fotballspiller selvsagt :fnise: ) .. :ler:

Jeg tok meg tur ned til byen jeg :Nikke: Og ikke noe problem å bytte plagg over dato. Datoen var visst om man ville ha pengene tilbake. Så jeg fikk tilgodelapp :) Fant meg en ny bukse, mammajeans :nigo: Jeg er helt overrasket over hvor bra passform det er på mammabuksene til H&M! Jeg syns det er lettere å finne mammabukser enn vanlige bukser! :ler:

også fant jeg en genser på salg :)

Også tok jeg en nyyyyyydelig cafe mocca på Stockfleths :sikle:

I gamle dager (dvs 3-4 år siden) så var jeg mocca-man. Jeg måtte ha min daglige mocca. Om jeg skulle reise bort, så fikk jeg faktisk abstinenser og det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å komme meg på min faste kaffebar :ler: Etter at vi flyttet fra byen, så har jeg klart å avvenne meg. En mocca i ny og ne har det jo vært. Men nå, i graviditeten, så smaker disse moccaene helt fantastisk! :hjerte:

Godkjente steder å kjøpe mocca (for konsistens og temp må være perfekt!:

1) Edwards kaffebar - Schous plass, grunerløkka

2) Rooster - østbanen

3) Stockfleths - oslo city

Nam! :kaffekopp:

Jeg og kjære har vært i byen (igjen) å hentet vår ukentlige lørdagspizza og leid filmer.

Skal bl.a se Piranha :hoho: den er sikkert dødsbra! :ler:

http://www.imdb.com/title/tt0464154/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom en liten tur...

Gratulerer med uke 12 og hjertelyd.

Husker jeg fikk litt tårer i øyekroken når jeg hørte hjertelyd for første gang, og legen sa "her er jeg mamma". Da ble det liksom litt mer virkelig.

God lørdags kveld :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Jeg elsker fb-statusen din. Genialt.

Hehe.. jeg hadde egentlig tenkt å vente til tirsdag og så bare legge ut UL-bilde... men så skrev jeg bare hjerteslagene ;) Tok ikke lang tid før folk skjønte hva jeg snakket om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Happy søndag morgen :kaffekopp:

Sats motarbeider meg :sukk: I utgangspunktet så følte jeg ikke noe voldsom iver etter å løpe bort på sats senteret i dag. Men prøvde å være litt streng med meg selv da. Men når jeg kommer meg inn på timen for å booke så er det selvsagt ventelister :snurt: Er stygt redd for at treningsstarten min blir utsatt altså.. :sjenert:

Jeg hadde masse gode intensjoner i romjula og hadde booket meg på 3 timer over en liten uke der, men "et eller annet" kom i veien" og jeg glemte å booke meg av. Jeg er derfor "banned" fra å booke timer så fremt det ikke er samme dag, og da er det for sent :roll:

Får se om jeg kan finne på noe annet som skaper litt aktivitet ;)

Jeg og kjære skal på kino i kveld da. :jepp: Middag ute og The tourist i kjæresteseter etterpå :ler::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...