pusilus Skrevet 12. januar 2011 #2021 Del Skrevet 12. januar 2011 En god til deg og plommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 12. januar 2011 #2022 Del Skrevet 12. januar 2011 Hipp hurra for 12 uker. En milepæl er passert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 12. januar 2011 #2023 Del Skrevet 12. januar 2011 Hipp hipp hurra for 12 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. januar 2011 #2024 Del Skrevet 12. januar 2011 Hipp hurra for 12 uker! Hvordan føles det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. januar 2011 #2025 Del Skrevet 12. januar 2011 12 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 12. januar 2011 #2026 Del Skrevet 12. januar 2011 for 12 uker!! Håper dagen i dag er fin -- ooog, snaart helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2027 Del Skrevet 12. januar 2011 Hipp hurra for 12 uker! Hvordan føles det? Tjobing - føles akkurat ut som i går! Jeg har ikke vært mye bekymret for å miste uansett så jeg kjenner ikke noe forskjell på det punktet. Men jeg har stadige absurde tanker som: "kanskje jeg egentlig ikke er gravid likevel? Kansje mensen bare er 3 mnd forsinket? Tenk om det ikke er noe der i det hele tatt? Å nei, hva med alle jeg har fortalt det til - jeg kommer til å føle meg så teit!!" Nå vil jeg ha bevis!!! Vil høre hjertelyd på fredag hos jordmor! ---- Har forresten vært litt snillere med kundene mine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. januar 2011 Forfatter #2028 Del Skrevet 12. januar 2011 En god til deg og plommen right back at ya! Tenker mye på deg nå Pusilus. Vi får håpe det føles bedre etter en tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. januar 2011 #2029 Del Skrevet 13. januar 2011 Tjobing - føles akkurat ut som i går! Jeg har ikke vært mye bekymret for å miste uansett så jeg kjenner ikke noe forskjell på det punktet. Men jeg har stadige absurde tanker som: "kanskje jeg egentlig ikke er gravid likevel? Kansje mensen bare er 3 mnd forsinket? Tenk om det ikke er noe der i det hele tatt? Å nei, hva med alle jeg har fortalt det til - jeg kommer til å føle meg så teit!!" Nå vil jeg ha bevis!!! Vil høre hjertelyd på fredag hos jordmor! Akkurat sånn tenkte jeg også før UL Det var bare for absurd at det faktisk var et lite levende vesen der inne, jeg merket jo ikke så mye til det :gjeiper: Helt uvirkelig å komme på UL og se et lite foster med armer og ben som sprellet rundt uten at jeg kjente noe! Du kan glede deg, det er helt fantastisk :rødme: Det blir en flott opplevelse for din kjære også! Jeg blir fremdeles rørt bare jeg tenker på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. januar 2011 #2030 Del Skrevet 13. januar 2011 right back at ya! Tenker mye på deg nå Pusilus. Vi får håpe det føles bedre etter en tid Det tusler og går. Dype daler vil alltid true, men etter hvert vil vel de gode dagene være i flertall igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. januar 2011 #2031 Del Skrevet 13. januar 2011 Hurra for 12 uker (og en dag) Syns det går fort jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 14. januar 2011 #2032 Del Skrevet 14. januar 2011 Litt sen 12 ukers gratulasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 14. januar 2011 #2033 Del Skrevet 14. januar 2011 Har du vært hos jordmor? Hvordan gikk det? Fikk du høre hjertelyd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. januar 2011 #2034 Del Skrevet 14. januar 2011 Blir spennende å høre hvordan det gikk hos jordmor i dag. Hørte du noen bittesmå dunk? :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 14. januar 2011 #2035 Del Skrevet 14. januar 2011 Oj, så spennende med jordmor og hjertelyd for første gang da!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. januar 2011 Forfatter #2036 Del Skrevet 14. januar 2011 153 slag i minuttet! Hun fant ikke hjertelyden med en gang, og jeg begynte å krise-tenke med en gang! Hun finner den ikke, hun finner den ikke, hun finner den ikke Men så kom den Og tårene bare trillet :rødme: Veldig rørende altså... Mon tro om jeg klarer å kontrollere meg på UL på tirsdag - tvilsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. januar 2011 #2037 Del Skrevet 14. januar 2011 Så koselig :rødme: Spennende med kommende ul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 14. januar 2011 #2038 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg tipper jente :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. januar 2011 #2039 Del Skrevet 14. januar 2011 Åååh, så koselig!! :rødme: Det var sikkert en fantastisk opplevelse!! Og så UL neste uke òg da!! :D God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkyh Skrevet 14. januar 2011 #2040 Del Skrevet 14. januar 2011 Ååååh.. Det må være en sterk opplevelse! :rødme: Så godt å vite at hjerteslagene er der, og at alt er som det skal. Blir vel spennende når du skal ha UL! Kan se for meg selv at jeg kommer til å begynne å sippe hvis .. jeg mener NÅR... jeg kommer i samme situasjon. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå