Gjest ~Milla~ Skrevet 1. januar 2011 #1981 Del Skrevet 1. januar 2011 Er det ikke helt fantastisk å tenke på at man skal ha barn!? Det var en spesiell følelse å stå på terrassen igår da rakettene smalt rundt oss, med fanta i champagneglasset ( ) mens lilletuppa sprellet i magen :rødme: Dette blir et spennende år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 2. januar 2011 #1982 Del Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår Line!! For en flott meny dere hadde da Ja tenk, dere skal bli foreldre. Og det er bare helt fantastisk. Tenk for et år dette blir for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 2. januar 2011 #1983 Del Skrevet 2. januar 2011 for side 100!! Og, godt nyttår!! Tenk, dette er året da du blir mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #1984 Del Skrevet 3. januar 2011 Halloooo..... :dåne: Fytte rakkern for en heavy start på uka etter juleferie :gjeiper: Jeg kan ikke huske sist jeg har vært så trøtt, sliten og uopplagt en hel dag på jobben. Nå sitter jeg her og kjenner at det verker i kroppen og med grus på øynene. Eneste planen jeg har er å holde meg våken noen få timer til å legge meg latterlig tidlig kveld :sove: Ja, og jeg kjenner livmora mi! Ps: tran uten sitron er ikke menneske-mat! Jeg kjøpte feil når jeg skulle ha ny, må ha en riktig med sitron snarest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 3. januar 2011 #1985 Del Skrevet 3. januar 2011 Hei,hei! Innom og ønsker deg et godt nytt år for deg og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #1986 Del Skrevet 4. januar 2011 Gikk bedre på jobb i dag Gud skje lov! La meg 1 time tidligere enn normalt og fikk vel nærmere 8 timers søvn i natt Men allikevel går det sakte og litt trått fremover på jobb. Fortsatt litt seigt etter ferie og jeg føler meg ikke særlig motivert om dagen. Jeg venter bare på UL-timen min. Fikk brev fra Ullevål i dag, men der var det bare innkalling til genetisk veiledning og ingen UL-time... De plikter å veilede oss skjønner dere, i forkant av sånn foster diagnostikk (veldig vanskelig ord det der! ) Jeg syns veiledningen kunne vært etterpå - etter at de eventuelt finner noe utover standarden... veldig negativt fokus syns jeg... Formen ellers har vært fin i dag da Bortsett fra ingen ordentlig do-tur siste 2 dager = ekstremt oppblåst :dåne: Jeg og kjære planlegger oppussing! Det blir sengekjøp og snusing på skyvedørsgarderobe med mulig bestilling på lørdag Det gleder jeg meg til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. januar 2011 #1987 Del Skrevet 4. januar 2011 så bra at dagen i dag gikk bedre , det er utrolig hvor mye litt ekstra søvn hjelper. Jeg sov i ni timer i natt jeg, noe som er helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareBea Skrevet 4. januar 2011 #1988 Del Skrevet 4. januar 2011 Henger meg på den, var veldig hardt å komme igang på jobb etter ferien. Øynene bare glir igjen.. 8 timers natt hørtes utrolig deilig ut. Tror jeg må prøve på noe slikt i natt Oppussing er gøy! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 5. januar 2011 #1989 Del Skrevet 5. januar 2011 Får håpe du innkallingen kommer snart da!! Får du tidligere ul enn uke 17-19? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 5. januar 2011 #1990 Del Skrevet 5. januar 2011 (endret) Du er oppdatert til Plomme Line! :rødme: Gratulerer med 11 uker! Endret 5. januar 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 5. januar 2011 #1991 Del Skrevet 5. januar 2011 Hurra for 11 uker og en liten plomme! Det går jammen framover her! Jeg har også vært helt skutt disse første dagene etter ferien, merker at det tar lenger tid å få i gang kroppen igjen enn tidligere. Jeg sover som regel 10 timer hver natt jeg, fra klokka 22 til nesten 8... Og likevel er jeg helt skutt! Det er lov å skylde på at tvillinger stjeler dobbelt med energi, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. januar 2011 #1992 Del Skrevet 5. januar 2011 11 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1993 Del Skrevet 5. januar 2011 Får håpe du innkallingen kommer snart da!! Får du tidligere ul enn uke 17-19? Ja, siden jeg har fylt 38 så får jeg såkalt genetisk begrunnet UL i uke 11-13 fordi risikoen for downs and such er forhøyet med økende alder. De har da satt aldersgrensen på 38 Før jeg får selve UL'n må jeg til veiledning for å lære om hvilke metoder som finnes. (duotest: UL + blodprøver - eller fostervannsprøve). Selv om jeg vet hva jeg vil, så er det altså pålagt av sykehusene å ha en veiledning med de det gjelder i forkant. Jeg fikk endret litt på timen som var lagt midt på dagen (veeeeldig upraktisk når man ikke jobber i Oslo) til førstkommende mandag morgen! Det er bra! Takk alle som hopper for meg og 11 uker og plommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1994 Del Skrevet 5. januar 2011 Syns det gikk hakket bedre på jobb i dag Vi får satse på at formen og humøret fortsetter fremover I morgen drar vi på Kick off! 2 dager color line cruise til Kiel. Husker så godt i fjor... da hadde jeg nettopp begynt seriøs prøving og ventet på mensen til den store gullmedaljen. Var sikker på at jeg hadde noe i magen.. Men nå har jeg det! :rødme: Ellers da - god damn it - så har jeg heller ikke vært på do i dag! Oppblåst som i ca 6. måned nå og jeg føler ikke særlig kul! Nei! Jeg har kjøpt sviskekompott og vaniljeyoghurt og har tenkt å mikse dette i min nye blender om litt Jeg har allerede lagt inn halvtime forsent-komming på jobb i morgen pga do-besøk Jeg hopper litt selv da for 11 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2011 #1995 Del Skrevet 5. januar 2011 Svisker fungerer her i alle fall Jeg har heldigvis fleksitid på jobb jeg, så edda bedda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. januar 2011 #1996 Del Skrevet 5. januar 2011 Viktig at du drikker vann til den store gullmedalje slik at det blir mykere å få ut. Kan ellers anbefale idoform (melkesyrebakterier) som en god venn de kommende ukene, og linfrø i sviskeyoghurt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1997 Del Skrevet 5. januar 2011 Svisker fungerer her i alle fall Jeg har heldigvis fleksitid på jobb jeg, så edda bedda Hehe.. arbeidsgivern min tror vi fortsatt er i 1970 skjønner du.. så fleksitid og hjemmekontor og sånt.. nei, det kan man jo ikke ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. januar 2011 Forfatter #1998 Del Skrevet 5. januar 2011 Viktig at du drikker vann til den store gullmedalje slik at det blir mykere å få ut. Kan ellers anbefale idoform (melkesyrebakterier) som en god venn de kommende ukene, og linfrø i sviskeyoghurt Er på jakt etter linfrøene! Forresten veldig fornøyd med blenderen altså (kitchenAid) - der kan man putte oppi mye rart.. svisker, linfrø, biola - you name it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. januar 2011 #1999 Del Skrevet 5. januar 2011 Elsker kitchenAid blenderen min jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 6. januar 2011 #2000 Del Skrevet 6. januar 2011 Drømmen er en rød KitchenAid kjøkkenmaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå