Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Er det ikke helt fantastisk å tenke på at man skal ha barn!? ;) Det var en spesiell følelse å stå på terrassen igår da rakettene smalt rundt oss, med fanta i champagneglasset ( ;) ) mens lilletuppa sprellet i magen :rødme:

Dette blir et spennende år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt nyttår Line!! :nigo:

For en flott meny dere hadde da :wow:

Ja tenk, dere skal bli foreldre. Og det er bare helt fantastisk. Tenk for et år dette blir for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloooo..... :dåne:

Fytte rakkern for en heavy start på uka etter juleferie :gjeiper: Jeg kan ikke huske sist jeg har vært så trøtt, sliten og uopplagt en hel dag på jobben. Nå sitter jeg her og kjenner at det verker i kroppen og med grus på øynene.

Eneste planen jeg har er å holde meg våken noen få timer til å legge meg latterlig tidlig kveld :sove: :sove: :sove:

Ja, og jeg kjenner livmora mi! :Nikke::gravid:

Ps: tran uten sitron er ikke menneske-mat! :spy: Jeg kjøpte feil når jeg skulle ha ny, må ha en riktig med sitron snarest! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk bedre på jobb i dag :Nikke: Gud skje lov! :roll:

La meg 1 time tidligere enn normalt og fikk vel nærmere 8 timers søvn i natt :)

Men allikevel går det sakte og litt trått fremover på jobb. Fortsatt litt seigt etter ferie og jeg føler meg ikke særlig motivert om dagen. :sukk:

Jeg venter bare på UL-timen min. Fikk brev fra Ullevål i dag, men der var det bare innkalling til genetisk veiledning og ingen UL-time... :sjenert: De plikter å veilede oss skjønner dere, i forkant av sånn foster diagnostikk (veldig vanskelig ord det der! :fnise: ) Jeg syns veiledningen kunne vært etterpå - etter at de eventuelt finner noe utover standarden... veldig negativt fokus syns jeg... :trist:

Formen ellers har vært fin i dag da ;) Bortsett fra ingen ordentlig do-tur siste 2 dager = ekstremt oppblåst :dåne:

Jeg og kjære planlegger oppussing! :nigo:

Det blir sengekjøp og snusing på skyvedørsgarderobe med mulig bestilling på lørdag :ler: Det gleder jeg meg til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så bra at dagen i dag gikk bedre :) , det er utrolig hvor mye litt ekstra søvn hjelper. Jeg sov i ni timer i natt jeg, noe som er helt perfekt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på den, var veldig hardt å komme igang på jobb etter ferien. Øynene bare glir igjen.. 8 timers natt hørtes utrolig deilig ut. Tror jeg må prøve på noe slikt i natt :)

Oppussing er gøy! Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 11 uker og en liten plomme! Det går jammen framover her! :hoppe:

Jeg har også vært helt skutt disse første dagene etter ferien, merker at det tar lenger tid å få i gang kroppen igjen enn tidligere. Jeg sover som regel 10 timer hver natt jeg, fra klokka 22 til nesten 8... :sjenert: Og likevel er jeg helt skutt! :ler: Det er lov å skylde på at tvillinger stjeler dobbelt med energi, er det ikke? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du innkallingen kommer snart da!! :jepp: Får du tidligere ul enn uke 17-19?

Ja, siden jeg har fylt 38 så får jeg såkalt genetisk begrunnet UL i uke 11-13 fordi risikoen for downs and such er forhøyet med økende alder. De har da satt aldersgrensen på 38 ;)

Før jeg får selve UL'n må jeg til veiledning for å lære om hvilke metoder som finnes. (duotest: UL + blodprøver - eller fostervannsprøve). Selv om jeg vet hva jeg vil, så er det altså pålagt av sykehusene å ha en veiledning med de det gjelder i forkant. Jeg fikk endret litt på timen som var lagt midt på dagen (veeeeldig upraktisk når man ikke jobber i Oslo) til førstkommende mandag morgen! :jepp: Det er bra! :)

Takk alle som hopper for meg og 11 uker og plommen! :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det gikk hakket bedre på jobb i dag :Nikke: Vi får satse på at formen og humøret fortsetter fremover :ler:

I morgen drar vi på Kick off! :skya: 2 dager color line cruise til Kiel. Husker så godt i fjor... da hadde jeg nettopp begynt seriøs prøving og ventet på mensen til den store gullmedaljen. Var sikker på at jeg hadde noe i magen.. :hoho: Men nå har jeg det! :rødme: :gravid:

Ellers da - god damn it - så har jeg heller ikke vært på do i dag! :kjefte: Oppblåst som i ca 6. måned nå og jeg føler ikke særlig kul! Nei! :fnise: Jeg har kjøpt sviskekompott og vaniljeyoghurt og har tenkt å mikse dette i min nye blender om litt :ler: Jeg har allerede lagt inn halvtime forsent-komming på jobb i morgen pga do-besøk :skratte:

Jeg hopper litt selv da for 11 uker i dag! :nigo:

:hoppe::strix::hoppe::strix::hoppe:

:skya:

:gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du drikker vann til den store gullmedalje slik at det blir mykere å få ut.

Kan ellers anbefale idoform (melkesyrebakterier) som en god venn de kommende ukene, og linfrø i sviskeyoghurt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svisker fungerer her i alle fall :Nikke:

Jeg har heldigvis fleksitid på jobb jeg, så edda bedda :tunge1:

Hehe.. arbeidsgivern min tror vi fortsatt er i 1970 skjønner du.. så fleksitid og hjemmekontor og sånt.. nei, det kan man jo ikke ha :overrasket::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at du drikker vann til den store gullmedalje slik at det blir mykere å få ut.

Kan ellers anbefale idoform (melkesyrebakterier) som en god venn de kommende ukene, og linfrø i sviskeyoghurt :Nikke:

Er på jakt etter linfrøene! :jepp: Forresten veldig fornøyd med blenderen altså (kitchenAid) - der kan man putte oppi mye rart.. svisker, linfrø, biola - you name it! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...