Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:bolledeig: 7 uker!!!

Har tanken slått rot hos deg nå at du skal få en liten baby? Noen ganger lurte jeg litt på om du hadde mistet motet og tenkte at du ikke kom til å bli gravid?

Iallefall er du det nå! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

makan til oppførsel av de sjefene da :hakeslepp: men er vel for å vri situasjonen til at du er urimelig,siden de helt sikkert vet at de ikke kan kreve at folk jobber gratis!

Synes ikke du skla tenke permisjon etter hva jobben har best av,men etter hvordan du og babyen får det best :hjerte:

:strix: 7 uker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA for 7 uker!! :strix: Her går det virkelig unna :nigo:

Håper det ordner seg på jobb, syns eier/sjef høres utrolig feige og utspekulerte ut. Har du fått sett noe mer på arbeidskontrakten din?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HURRA for 7 uker!! :strix: Her går det virkelig unna :nigo:

Håper det ordner seg på jobb, syns eier/sjef høres utrolig feige og utspekulerte ut. Har du fått sett noe mer på arbeidskontrakten din?

Ja, jeg har kikket på den... og det står jo at eventuell overtid er innregnet i fastlønn. Også står det at: ved spesielle tilfeller, høysesong etc, kan arbeidstaker pålegges andre oppgaver enn vanlig stillingsinstruks. Men allikevel, det ville aldri ha holdt i en offentlig sak - men det er ikke verdt det å krangle mer om det. Var der til 1830 i dag. Lagde mat til de og rydda opp. Helt bortkasta. Latvierne kunne vel bare lagd maten selv?? Men det er jo klart, bedre for eier at vi gjør det gratis, enn at han taper en tier for at en latvier lager mat 15 minutter :roll:

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: 7 uker!!!

Har tanken slått rot hos deg nå at du skal få en liten baby? Noen ganger lurte jeg litt på om du hadde mistet motet og tenkte at du ikke kom til å bli gravid?

Iallefall er du det nå! :hjerte:

:nigo:

Jeg forstår liksom at jeg er gravid og skal få en baby, men allikevel så har jeg ikke helt den følelsen ennå. Jeg har pr nå et bringebær i magen liksom.. :fnise: Jeg tror det blir stas med UL når man får hørt og sett litt mer og bringebæret har blitt litt større og ligner mer på et menneske og sånn :)Jeg føler meg for øyeblikket ikke så veldig connecta til bringebæret :ler:

Underveis i prøvingen så hadde jeg vel håp stort sett hele tiden om at det ville klaffe før eller senere, men samtidig så tok jeg det absolutt ikke for gitt heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker!! Blæh!! med jobben, skikkelig teit oppførsel, hvor mye kan det koste arbeidsgiver å betale den overtiden, og heller sitte igjen med fornøyde medarbeidere..? Og så utrolig dum måte å behandle deg på, to sjefer og inn på teppet og greier..!?! :kjefte:

Fredag skal jeg inn for spyling - begynner å bli spent nå, du får krysse fingrene for at jeg er like heldig som deg.. :danse:

Klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår liksom at jeg er gravid og skal få en baby, men allikevel så har jeg ikke helt den følelsen ennå. Jeg har pr nå et bringebær i magen liksom.. :fnise: Jeg tror det blir stas med UL når man får hørt og sett litt mer og bringebæret har blitt litt større og ligner mer på et menneske og sånn :)Jeg føler meg for øyeblikket ikke så veldig connecta til bringebæret :ler:

Underveis i prøvingen så hadde jeg vel håp stort sett hele tiden om at det ville klaffe før eller senere, men samtidig så tok jeg det absolutt ikke for gitt heller ;)

Akkurat sånn føler jeg det og, er i grunnen ganske vanskelig å fatte at det skal bli en baby ut av dette her! :hoho:

Hvordan går det på jobb i dag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn føler jeg det og, er i grunnen ganske vanskelig å fatte at det skal bli en baby ut av dette her! :hoho:

Hvordan går det på jobb i dag da?

Tja.. jeg har sagt i fra at jeg ikke kommer til å ta vakten min i morgen. At de kan lage maten sin selv :trampe: Og at jeg forøvrig ikke har overskudd for tiden til å henge på jobb utover kvelden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er så uvanlig å ha det sånn Line, kjenner meg igjen. For min del har det hjulpet en god del nå som jeg kjenner babyen sparker og rører på seg inni der! Og ikke minst det at magen har den ganske karakteristiske og umiskjennelige gravid-formen :fnise::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var der til 1830 i dag. Lagde mat til de og rydda opp. Helt bortkasta. Latvierne kunne vel bare lagd maten selv?? Men det er jo klart, bedre for eier at vi gjør det gratis, enn at han taper en tier for at en latvier lager mat 15 minutter :roll:

:dåne:

Det virker så utrolig teit!? Hvorfor lager de så mye styr og utrivelig stemning bare for at dere skal være på jobb og lage mat til noen latviere? De kan da vel ordne seg selv? Jeg skjønner det bare ikke, hadde det vært en god grunn for at dere måtte ha overtid, så greit.. da må noen være der. Men for å lage mat? :dåne:

Lille bringebær :fnise: Jeg er ikke så veldig connecta til mitt lille frø enda jeg heller. Dvs, jeg gjør jo alt jeg kan for å passe på det, men det er fremdeles veldig uvirkelig at det er noe levende der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker!! Blæh!! med jobben, skikkelig teit oppførsel, hvor mye kan det koste arbeidsgiver å betale den overtiden, og heller sitte igjen med fornøyde medarbeidere..? Og så utrolig dum måte å behandle deg på, to sjefer og inn på teppet og greier..!?! :kjefte:

Fredag skal jeg inn for spyling - begynner å bli spent nå, du får krysse fingrene for at jeg er like heldig som deg.. :danse:

Klem!

Masse lykke til i morra smarties. Skjønner godt du er spent! :jepp: Det var jeg også. Jeg håper de finner noe, som de kan fikse ;)

Du må komme tilbake å oppdatere i morgen kveld? :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. jeg er så uendelig glad for at det er helg i morgen! :nigo: Og at jeg ikke skal ta noe vakt i morgen :ler:

Denne uka har tatt på litt med denne konflikten på jobb kjenner jeg. Har liksom ødelagt noe av humøret :gjeiper:

Men, jeg skal til legen i morra - på første kontroll :) Regner ikke med noen store greier, men litt gøy å komme i gang med de offisielle kontrollene da :Nikke: Og pga legetimen kan jeg sove faktisk halvannen time lenger enn normalt! :nigo::sove:

Våkna i så uendelig dårlig form i dag tidlig. Skikkelig uvel, kvalm, headache, forkjøla-aktig og full pakke. Men det gikk over etter 1 time da. Jeg håper det var en stk tilfeldig dårlig morgen. Stort sett litt morgenkvalme og kveldskvalme nå. Men ikke noe plagsomt store greier altså :)

Tror vi skal finne juletre i helgen :tre::biggrin::ler:

Og besøke svigermor og fortelle at hun skal bli farmor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til hos legen i morgen!:) Blir enda litt mer virkelig når man har vært hos legen, og fått svangerskapsbok og sånt :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til hos legen i morgen! Håper du har en bedre lege enn meg :roll:

Håper du slipper den verste kvalmen, det er ikke noe gøy :klemmer:

Så spennende å fortelle farmor da! Aner hun noe tror du? Vet hun at dere har prøvd?

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

ja, det blir nok bare avslapping på sofa'n imorgen, så da kan jeg komme innom med en oppdatering.. Egentlig håper jeg litt på at de skal si at det var litt halv-tette eggledere og at de nå har spylt det opp, hehe... Får krysse fingrene..

Men du - denne trøttheten som alle gravide snakker om, er du ikke rammet av den, du eller? Syns ikke jeg har sett du har skrevet noe om den..!?

Og masse lykke til hos legen imorgen, så spennende! Kanskje alt blir litt mer "virkelig" da.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...