Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leit å høre at du ikke har det så bra for tiden og at det går sånn opp og ned med humøret :klemmer: Det høres veldig travelt ut.. Syns det var en gode ide som Iril sier, å ta det opp med jordmor. Du skal jo være gravid lenge ennå og det kan bli ekstra slitsomt hvis du har tendenser til svangerskapsdepresjon. Jeg har desverre ikke så mye å bidra av egen erfaring, jeg er ganske normal i humøret, kanskje litt mer lettrørt enn tidligere, men det er ikke akkurat noe problem. Håper ihvertfall at det går bedre med deg! Flott at sambo tar deg på alvor, dere har jo vært prøvere enn stund så han bør jo ha tenkt over tanken på at han kan bli pappa :gjeiper: Var jeg slem nå kanskje? :fnise: Det var ikke meningen, jeg syns bare det er litt trist at du skal ha mye å tenke på selv og det kroppen din går gjennom av hormoner osv., og i tillegg skal du takle hans usikkerhet rundt det hele. Jeg kan garantere deg at jeg hadde vært like mye opp og ned i humøret hvis jeg hadde opplevd det samme :klemmer: Men, nå har han jo møtt deg på en fin måte, og det syns jeg er veldig betryggende å høre :nigo:

Kjempefine matbilder forresten :tommelsmil:

La meg få si det klinkende klart! Jeg har ikke, og kommer ikke til å få svangerskaps-depresjon! :kjefte::fnise:

Jeg har derimot veldig god kontakt med følelsene mine :romeo:

Jeg syns overhodet ikke du er "slem" i din formuleringsmåte. Jeg setter pris på folk som er rett-frem :)

Matbildene er forøvrig stjålet fra klikk.no :hoho:

Og ja! hjertet begynte å slå på søndagen som var! :strix:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helsestasjoner i hver bydel - med helsesøstre, lege og jordmor. Jeg måtte ringe til min bydel sin helsestasjon og bestille jordmortime. Så det er vel det jeg mente med lokal helsestasjon... :ler: Men det kan godt være det praktiseres annerledes i andre byer? Iallefall er det dårlig dekning på jordmødre og dessverre altfor lang ventetid. Så håper dere har bedre tilbud.

Fint at det ikke er noen begynnende depresjoner hos deg. Du har vel helt typiske hormonutbrud (som kan være slitsomme nok) men når man skriver litt om det så blir det vel tolket i øst og i vest. Forresten er dagboken på KG en ypperlig ventilator på tøffe dager! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke: *hilser på*

Har sniklest her tidligere, tenkte jeg skulle være høflig å legge igjen spor etter meg nå som vi er i samme terminklubb :fnise:

Ikke barebare med hormoner som går bananas, det har jeg såvidt begynt å få merke selv... Freser av og til til mannen, sånn helt ut av det blå! :sinnatagg: Han skjønner ingenting, stakkar, men er likevel ganske forståelsesfull :troest:

Gratulerer med 6 uker forresten! :skaal: (skåler i brus/saft/alkoholfri vin/alkoholfritt øl - stryk det som ikke passer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: *hilser på*

Har sniklest her tidligere, tenkte jeg skulle være høflig å legge igjen spor etter meg nå som vi er i samme terminklubb :fnise:

Ikke barebare med hormoner som går bananas, det har jeg såvidt begynt å få merke selv... Freser av og til til mannen, sånn helt ut av det blå! :sinnatagg: Han skjønner ingenting, stakkar, men er likevel ganske forståelsesfull :troest:

Gratulerer med 6 uker forresten! :skaal: (skåler i brus/saft/alkoholfri vin/alkoholfritt øl - stryk det som ikke passer)

Hay pandatjei :goodbye:

Så trivelig at vi er i samme terminklubb! :ler:

Her er det bursdag i dag som du ser :nigo: 6 uker :strix::bursdag:

:kristin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's not only only, som Petter Solberg sier :fnise:

...å komme seg hjem fra jobb når det er full stans i t-banetrafikken, innstilte tog-avganger og 1 million biler for mye på veiene! :dåne:

Kjære ringte å advarte meg mot kollektiv-trafikken og lure meg slenger meg på i bilen til en kollega som bor bare litt unna meg (en busstur unna). Men det skulle jeg aldri ha gjort. Etter 1 1/2 time kasta jeg inn håndkle: "slipp meg av! jeg tar den bussen!" :ler: Gosh, jeg kan tåle at det er tull og krøll og sånn, men å bli sittende i rush i bil som står pal :roll: Jeg får helt klaus jeg assa. Føler meg bare skikkelig fanga. Hva kan man gjøre liksom? Når man reiser kollektivt så får man i det minste rørt på seg :ler:

Så jeg rakk ikke trening i dag. Hadde ikke så lyst heller... :sjenert: Hadde vel egentlig planlagt å skylde på at det var for kaldt til å gå ut.

Men anyways, jeg hadde tenkt å koste på meg superdyre skikkelige Sorel-vintersko i dag. Som kan tåle 20 minus og 20 minutters forsinkede tog og sånn. :jepp: Disse http://www.google.no/imgres?imgurl=http://s.onlineshoes.com/images/blog/content/OLSblog_post2_pic4_120409.jpg&imgrefurl=http://www.onlineshoes.com/blog/lifestyle/cute-in-boots-womens-sorel-boots&h=366&w=366&sz=24&tbnid=OPuNLOdggevSXM:&tbnh=122&tbnw=122&prev=/images%3Fq%3Dsorel%2Bshila&zoom=1&q=sorel+shila&usg=__6IdmXimI1qiBXB-i3FS8W7gXKsA=&sa=X&ei=15v2TJaXEcXpOcqF_NwI&ved=0CDwQ9QEwBQ

Og jeg la de av i min lokale eurosko-butikk, og kom endelig frem til slutt etter alt dette trafikk-kaoset. Men de passet ikke for meg :sukk: Jeg vil ikke bruke nesten 2000 kr på sko jeg ikke føler meg bra i? Nei.. :sjenert: Så jeg endte opp med billige 14'iss sko som tåler bare kanskje 5 minus.... :eeeh: Tror jeg må bytte :filer:

Ikke lenge igjen til helg nå! :nigo:

Har gått så det ryker etter på jobb i dag :briller:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Sorel er bare helt fantastisk!

Jobbet i barnehage tidligere, og der er gode sko et must!

ingen andre sko som har holdt meg så varm som sorel skoa mine! Nydelige er de ikke, men guuud så varme og gode!!! (har de med hvit pels øverst, sort gummi nederst, og lysebrunt skinn i midten. Heter Caribou eller noe...)

Men de har jo velig stor utvalg av modeller etterhvert, så du finner nok noe du liker om du leter litt :)

Dette blir gode sko å ha til neste vinter når du skal trille i barnevognsmafiaen.....:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jo jeg selfølgelig lyst på sånne sko, skikkelig fine var de! :ler:

Litt av en hjemreise du hadde i dag, håper ikke det var pga snøfall? For jeg har nemlig sagt at Norge stopper aldri opp selv om det snor og blåser litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :vinke:

Jeg må bare haste innom med en kommentar på de Sorel-skoene.. Jeg har de, og de er de beste skoene jeg noengang har hatt. I hvilken grad jeg føler meg så flott i dem er vel så sin sak men.. De er for det første laget for is og snø (overhodet ikke glatte) og de er veldig varme :) Jeg har veldig lett for å få uvi, og i disse dager har jeg ikke lyst til å dra på meg noe sånt.

Kostet på meg skikkelige sko både for min egen og den lille passasjeren min sin del :rødme: :hjerte:

Det var dagens skryt :gjeiper:

:hoppe: 6 uker :hoppe: Gratulerer med bursdag, forresten :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hay pandatjei :goodbye:

Så trivelig at vi er i samme terminklubb! :ler:

Her er det bursdag i dag som du ser :nigo: 6 uker :strix::bursdag:

:kristin:

Hurra hurra for 6 uker!! :danser: :blåse: :duskedame:

Viktig med de små milepælene underveis :) Er bare 4 + 4 i dag jeg, så 5 uker er neste feiring for min del :tommelopp:

Slitsomt med trafikkaos, akkurat det er ikke noe særlig. Godt du kom deg hjem til slutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 6 uker!!! :strix: Trenger noen nye, varme vintersko selv, men 2000 kr, det er mer enn jeg pleier å bruke :ler: Men de holder vel lenger enn en sesong antar jeg.. Bytter jo sko hver vinter, noen ganger to ganger.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har og de sorel skoene og jeg :hjerte: dem! var litt i tvil på om jeg skulle bruke så mye penger på sko som ikke er "fine",men angrer ikke. de er varme,gode og ikke glatte. tror jeg har vokst fra å være jålete,nå er det komfort som gjleder :fnise:

angående jordmor,jeg gikk hos jm på sykehset(vet ikke om det er vanlig på alle sykehus) og jeg var hos henne før ul. ringte å bestilte selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...