Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:hoppe: :hoppe: Sjekk den fine tickeren da! :nigo::ler:

Bizzy på jobb i dag :gjeiper: rekker ikke henge på KG en gang :roll::fnise:

Fin form, sovet godt og utvilt. I like! :)

Planer om trening i kveld, styrke i sal :trene:

Chao girls! :goodbye:

edit: Syns det passer bra med slagordet mitt over tickeren da :ler:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gled deg. De siste månedene er noe av det mest fantastiske jeg har vært gjennom hittil i livet :rødme:

Dette syns jeg høres veldig bra ut! :ler:

Takk Ava :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og titter #nysgjerrig# :popcorn:

Du er flink som greier å opprettholde treningen nå som du har blitt gravid. Satser på at formen din holder seg så bra at du kan fortsette med treningen svangerskapet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å lytte til kroppen om det kjennes tungt ut på trening!

Ikke bra å overdrive!

Gratulerer så mye med tickeren!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen!

Var innom og tittet på IKM November listen... Så at du anbefaler LAP til alle slitere....

Dette er kanskje et dumt spørsmål,men spør like vel jeg... Hva er LAP ? :rodme::vetikke: Tar i mot alle tips jeg kan få jeg vet du......

PS! søt ticker du har fått deg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh! Har ikke vært innom her på lenge men måtte innom en liten tur og for en super flott nyhet! Jeg er så kjempe glad og fikk tårer i øynene! Masse lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LINE!!!!! :hoppe::danser:

Hva er det jeg leser? :hakeslepp: Så fantastisk :strix: Gratulerer så mye, og for en fin ticker du har fått! Kjempeartig at du omsider lykkes. Blir spennende å følge deg videre i svangerskapet :jepp:

Håper at flere joiner deg :jepp: Håper sterkt på Zia, Ruccola, Lucky og Alabama for å nevne noen :jepp:

:klemmer:

:klemmer: til småkjekset for denne - og samme tilbake :klem:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent og dusjet :nigo:

Veldig fornøyd. Det gikk helt fint, omtrent som vanlig egentlig. Jeg hadde liksom på følelsen av at det var kjempelenge siden, men forrige gang var jo fredagen - økt 2 på RYP'en. :ler:

Det var deilig, jeg vil være sterk og i så god form jeg kan være gjennom svangerskapet. Min viktigste motivasjon er kanskje at humørsvingninger jevner seg litt ut :Nikke: Håper det i hvert fall. I går og i dag føler jeg meg veldig som meg selv, dvs som før liksom. Hadde en eller annen merkelig formening om at jeg ville bli en helt annen person når jeg ble gravid.... :sjenert::fnise:

Men jeg overdriver ikke, kjente jeg droppa både en og 2 reps fordi jeg ikke skulle "ta helt av" :ler:

Planen må være 2 ganger i uka, og gjerne 3 hvis det faller seg sånn :)

Håper dere har en fin kveld! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh! Har ikke vært innom her på lenge men måtte innom en liten tur og for en super flott nyhet! Jeg er så kjempe glad og fikk tårer i øynene! Masse lykke til videre!!

Phobs! :klemmer: Sendt deg pm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Var innom og tittet på IKM November listen... Så at du anbefaler LAP til alle slitere....

Dette er kanskje et dumt spørsmål,men spør like vel jeg... Hva er LAP ? :rodme::vetikke: Tar i mot alle tips jeg kan få jeg vet du......

PS! søt ticker du har fått deg :hoppe:

Lap = Laporaskopi og er en kikkhulls-operasjon hvor de går inn gjennom navlen og en eller 2 andre steder for å "kikke" på eggstokker og eggledere og forholdene inni der. De sprøyter inn kontrastveske som skylles igjennom. Dette viser om egg-lederne er åpne og sånn. Dette er typisk siste skritt før IVF, når alt så langt viser seg normalt både med han og henne. Hos meg gikk kontrastvesken litt sakte igjennom egglederne, men så fikk det åpna seg :ler: De med PCOS og endimetriose kan også få behandlet cyster etc under Lap. :Nikke:

Det er en enkel og grei operasjon hvor du får narkose og drar hjem samme dag. VAnlig med sykemelding ca 1 uke. Jeg var på shopping i byen 2 dage etter og trente den 4 dagen :ler:

Det er barnløse-legen som må henvise deg til Lap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, kunne ønske jeg orket å trene.. Men jeg har null overskudd med den kvalmen dessverre :( Satser på at det går over snart, og at jeg får begynt forsiktig med trening igjen :)All trening er jo bedre enn ingen ;) Håper formen din holder seg!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hurtig-innføring i lap :jepp: Gynekologen min har nevnt noe om det tidligere, så mulig jeg må gjennom det etter hvert :sjenert:

Var det lang ventetid fra du ble henvist til lap, til du faktisk gjennomførte den? :klø:

Har ikkelyst til å måtte vente i det uendelige på en lap... :dåne:

Kos deg som ny-gravert! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hurtig-innføring i lap :jepp: Gynekologen min har nevnt noe om det tidligere, så mulig jeg må gjennom det etter hvert :sjenert:

Var det lang ventetid fra du ble henvist til lap, til du faktisk gjennomførte den? :klø:

Har ikkelyst til å måtte vente i det uendelige på en lap... :dåne:

Kos deg som ny-gravert! :vinke:

Sniker meg inn og svarer jeg ;)

På "mitt" sykehus tok det tre måneder fra henvisning til operasjonen var gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn og svarer jeg ;)

På "mitt" sykehus tok det tre måneder fra henvisning til operasjonen var gjennomført.

Ja, meg også - var på samtale i juni og ble henvist da, operasjon september. 3 mnd helt eksakt faktisk.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...