LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1561 Del Skrevet 14. november 2010 Nå har jeg akkurat ringt pappa og gratulert med fars-dagen Jeg og lillebror planlegger en liten tur til hjembyen vår om 3 uker for da har han bursdag. Om jeg fortsatt er gravid da så har jeg lyst til å skrive: "Gratulerer med dagen Pappa, du skal bli bestefar!" :rødme: Å gud.. nå ble jeg litt rørt.. Men nå; må jeg rive meg ut av dette gravide-hysteriet og leve livet litt. Det blir kult-gruppe kl 15, så jeg må fikse meg litt og sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 14. november 2010 #1562 Del Skrevet 14. november 2010 LIne!! Gratulerer så mye med spire!! For en herlig nyhet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. november 2010 #1563 Del Skrevet 14. november 2010 Håper du hadde det fint på kult-gruppen i dag LineGravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 14. november 2010 #1564 Del Skrevet 14. november 2010 Ooioioioioioioioioi LINE DU ER GRAVID!!!! :hoppe: :dåne: Frysninger å litt rørt her jeg sitter Superfantastisk nyhet Å testene var jo klare å tydelige di! En strek er en strek!! Ahh - er skikkelig happy på dine vegne You made my day Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 14. november 2010 #1565 Del Skrevet 14. november 2010 Kjære deg Line! Jeg åpnet mine innlegg å så plutselig at undertittelen din hadde endret seg "åhh det kan vel ikke være?" Og hva leser jeg du er endelig GRAVID!!! Ventetiden er over og du skal bli mamma. Jeg er så glad på dine vegne. Jeg fikk lyst å fortelle Handy om dette fantastiske men jeg vet at han ikke ville forstå hvorfor jeg sitter med tårer i øynene fordi en nettvenninne er gravid. Men jeg er oppriktig glad på dine vegne! Hvis det er noen som har fortjent dette så er det dere. Nå gleder jeg meg til å lese om kvalme, oppkast, fyllasjukfølelse, ultralyd, de første sparkene og den endelige finalen. Fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 14. november 2010 #1566 Del Skrevet 14. november 2010 Hei LineGourmet! GRATULERER så mye med positiv test. For en utrolig gledelig overraskelse det må være. En positiv test var velfortjent etter en lang prøveperiode. Det var veldig spennende for meg at du har skrevet en liten symptomliste før positiv test Sånt er spennende vet du Kos deg masse med tanken på at du endelig sitter med en positiv test i hånden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 14. november 2010 #1567 Del Skrevet 14. november 2010 I knew it! Gratulerer så utrooooolig mye, Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegejenta30 Skrevet 15. november 2010 #1568 Del Skrevet 15. november 2010 Var innom på IKM November tråden akkurat nå, og der inne så jeg at du var blitt gravid! Krysser fingrene for at spiren holder seg godt fast nå! Gratulerer så masse og masse lykke til med graviditeten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1569 Del Skrevet 15. november 2010 Kjære deg Line! Jeg åpnet mine innlegg å så plutselig at undertittelen din hadde endret seg "åhh det kan vel ikke være?" Og hva leser jeg du er endelig GRAVID!!! Ventetiden er over og du skal bli mamma. Jeg er så glad på dine vegne. Jeg fikk lyst å fortelle Handy om dette fantastiske men jeg vet at han ikke ville forstå hvorfor jeg sitter med tårer i øynene fordi en nettvenninne er gravid. Men jeg er oppriktig glad på dine vegne! Hvis det er noen som har fortjent dette så er det dere. Nå gleder jeg meg til å lese om kvalme, oppkast, fyllasjukfølelse, ultralyd, de første sparkene og den endelige finalen. Fødselen! Jeg har allerede blitt et emosjonelt vrak med masse katastrofetanker! :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 15. november 2010 #1570 Del Skrevet 15. november 2010 Aaaaaw, grattis så mye med huleboer! :rødme: For en fantastisk nyhet på en grå mandda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. november 2010 #1571 Del Skrevet 15. november 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :rødme: Der satt den Herrejesus så glad jeg ble Testene er jo kjempesterke til å være så tidlig! For en FANTASTISK start på en mørk og grå november-mandag!!! Gratulerer så masse kjære, kjære Line Tenk, du skal bli mamma! Tenk så mye fantastisk du (vi) har i vente Hvordan har du det? Hvordan føles det å være gravid?? Du kanskje rukket å fordøye dette litt mer enn meg, jeg kommer ikke til å "lande" på en stund ennå kjenner jeg :rødme: *Forbanner internett som sviktet i helgen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 15. november 2010 #1572 Del Skrevet 15. november 2010 :bolledeig: :strix: Gratulerer så mye med en spire i magen :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 15. november 2010 #1573 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 15. november 2010 #1574 Del Skrevet 15. november 2010 Åh, så FANTASTISKE NYHETER!!!! Det var jo det jeg sa, Klosteret funker som bare rakkern! Kanskje de burde legge det inn som en anbefaling på nettsiden sin? "Hos oss får du både mat og befruktning"? Dette var virkelig stas, det er ekstra moro når det klaffer også for dere som har prøvd en stund. ... og så får du bare si fra hvis du vil ha en liten dusj med tvillingstøv, jeg har visst plenty.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1575 Del Skrevet 15. november 2010 ... og så får du bare si fra hvis du vil ha en liten dusj med tvillingstøv, jeg har visst plenty.. ehem.. Jeg tror kjære er freaka ut nok som det er :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1576 Del Skrevet 15. november 2010 Hvordan har du det i dag? Takk som spør småkjekset Det er følsomt! Må komme mer utfyllende tilbake senere i dag når jeg er hjemme. Det er helt horribelt å sitte på jobb og skulle konsentrere seg i allefall :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. november 2010 #1577 Del Skrevet 15. november 2010 Gratulerer så mye!!! Så det i IKM november. Fra en newbie her i prøverdagbøkene... Håper vi er flere som følger i november Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 15. november 2010 #1578 Del Skrevet 15. november 2010 Det er følsomt! Må komme mer utfyllende tilbake senere i dag når jeg er hjemme. Det er helt horribelt å sitte på jobb og skulle konsentrere seg i allefall :dåne: Ikke så rart det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 15. november 2010 #1579 Del Skrevet 15. november 2010 Så flott!! GRATULERER !! Nå ble jeg glad Hvordan går det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. november 2010 Forfatter #1580 Del Skrevet 15. november 2010 Jeg har overlevd første arbeidsdag som gravid :dåne: Forhåpentligvis så går dette seg litt til etterhvert at man får konsentrasjonsevnen tilbake :gjeiper: Nå skal det sies at jeg glemte å tisse i glasset i dag tidlig, så jeg fikk ikke tatt digital-testen som planlagt. Dermed ingen positive tester å vise til i dag..... Selv om jeg blir litt usikker igjen på om jeg faktisk er gravid så sier mine overfølsomme følelser at jeg er det Skal huske å ta den i morgen tidlig Ellers har jeg ikke så mye symtomer, puppene er litt sånn pms-aktig, og det murrer ikke så mye, men jeg kjenner litt sånn jevnlig stølhet og noen ilinger innimellom. Jo, jeg har fått flere småkviser enn normalt Og er fortsatt veldig varm i ansiktet, brystet og magen - men frossen på resten av kroppen. Jeg og kjære har snakket godt om følelsene våre nå under middagen :rødme: :yvonne: (ørret av oppdrett!! hollandaise, asparges). Jeg ble et vrak i går ettermiddag/kveld skjønner dere. Og alt ble galt Følte meg bare helt alene og siden jeg har "presset" han inn i dette, så følte jeg ikke at jeg kunne forvente eller kreve noe av han heller. Sur og irritert ble jeg, og trøkte nesten bladet med barnevogner i trynet på han. Stakkars Jo, og da er det jo ikke noe rart at han helst vil være på pc'n sammen med gutta fremfor den bitchen i sofaen Så mens mine følelser bare eskalerer til ukjente høyder så blir jo tankene bare verre og verre. Jeg tenkte at hva har jeg gjort?!! Jeg kan ikke få barn med denne mannen! Og dette er overhodet ikke ment to be osv... :dåne: Og det er jo helt forfærdelige tanker å ha! Jeg tenkte på: kan jeg klare å være alenemor? Skal jeg ta abort??! Så nå er det utrolig godt å finne sammen igjen. At alt er snakket om og at vi har funnet en retning sammen. Bare det å sette ord på ting på en måte som både jeg og han forstår, og ikke minst at han også snakker om sine følelser, og at jeg klarer å lytte. Jeg er veldig veldig takknemlig nå. Det er jo en grunn for at jeg elsker han, og vi har lagd et mirakel! :rødme: Åååå, jeg blir så rørt.. *snufs* Dette ble veldig langt, men veldig veldig viktig! Det er ikke konstant fryd og gammen og lykke alltid, selv om man har blitt gravid Tusen takk for alle lykkeønskninger nok en gang. Det tar jo ikke slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå