Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Den streken syns jo i massevis Linemor!!! :nigo:

Jeg testet pos. på 12 DPO, og da var steken bare halvparten så tydelig som din!

Sikker på du bare er 11 DPO...? Kanskje det er tvillinger! :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den streken syns jo i massevis Linemor!!! :nigo:

Jeg testet pos. på 12 DPO, og da var steken bare halvparten så tydelig som din!

Sikker på du bare er 11 DPO...? Kanskje det er tvillinger! :nigo:

:hoho: Jeg tulla nettopp om det til kjære, og han holdt på å dåne bare ved tanken om tvillinger på vårt bitte lille hjem.. :fnise:

Jeg la testen ved frokostbordet. Han tok det svært så rolig, omtrendt som han hørte hva jeg sa, men forstår liksom ikke helt :filer:

Sakte men sikkert virker det som om det synker inn hos han (hos meg også for den saks skyld) og vei til byen i stad for hente pizza så har vi snakket litt om det. Han har jo hele veien sagt at han ikke er sååå ivrig på barn, men er "villig til å prøve". Så jeg gir han litt tid på å fordøye det hele, jeg tror det skal gå bra :) Jeg hadde uansett ikke forventet noe lykke-utbrudd. Han er litt redd og usikker... :) Det er forståelig det.

Ellers så har jeg kjøpt inn CB digital. Jeg tar min siste billig-test i morgen og drøyer CB til mandag tror jeg.

Gleder meg til flere positive tester! :rødme:

Håper bare det ikke har vært en feil altså!! Det skulle tatt seg ut :dåne:

Pizza og film snart! :nigo:

Ps: Velkommen til dere sniklesere - hyggelig det :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Jeg tulla nettopp om det til kjære, og han holdt på å dåne bare ved tanken om tvillinger på vårt bitte lille hjem.. :fnise:

Jeg la testen ved frokostbordet. Han tok det svært så rolig, omtrendt som han hørte hva jeg sa, men forstår liksom ikke helt :filer:

Sakte men sikkert virker det som om det synker inn hos han (hos meg også for den saks skyld) og vei til byen i stad for hente pizza så har vi snakket litt om det. Han har jo hele veien sagt at han ikke er sååå ivrig på barn, men er "villig til å prøve". Så jeg gir han litt tid på å fordøye det hele, jeg tror det skal gå bra :) Jeg hadde uansett ikke forventet noe lykke-utbrudd. Han er litt redd og usikker... :) Det er forståelig det.

Er vel noe med alderen hans kanskje, og det å plutselig skulle forandre hele livet slik en har vert vandt til å leve det - for det er jo akkurat det en gjør!

Men bare vent, han kommer nok til å glede seg akkurat like mye som deg, bare vent å se! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en snikleser (tror hverfall jeg er det?kanskje jeg har skrevet her før, men jeg orker ikke sjekke gjennom 20-30 sider...høhø...) melder seg for å si GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så herlig med positiv test!

Jeg er veldig VELDIG glad på dine vegne!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :yvonne::kaffekopp:

Det ser visst ut som at jeg fortsatt er litt gravid :rødme: :nigo:

Jeg har så mange tanker at ingen av dem får festet seg skikkelig, det eneste jeg vet er at jeg er i veldig godt humør og glad inni meg :ler:

Tror kanskje hard care styrketrening - RYP må legges litt på hylla :klø:

Dagens test ligger nederst:

post-32288-1289723749,4845_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: OMG!!! leser jo egentlig ikke graviddagbøkene lenger...

men noe dro meg inn hit! (jeg tror jeg er synsk!)

Positiv test!!!! Gratulerer utrolig mye Line!! :klem1: masse hjertevarme klemmer til deg, og måtte hell og lykke følge deg, mannen og spira på ferden fremover!

*krysser fingrene*

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Symtomoppdatering:

Dette var jo PP'n med minst symtomer av alle - i hvert fall frem til 10 DPO.

7 DPO -merket noe, sikkert festeting - men det var akkurat likt som det jeg har kjent før.

8 -9 DPO - ingenting, bortsett fra veldig trøtt på kvelden. Ville legge meg mer enn 1 time før normalt. Grus på øynene :gjeiper:

10 DPO - Murringer startet på ettermiddagen. Hadde en elendig trening. Alt var tungt og slitsomt :dåne

Puppene er fortsatt ikke ømme, men brystvortene knopper seg fort og jeg kjenner litt sånn prikking. Prikking i ansiktet også.

(varm. Jeg har mere utflod enn normalt, melkeaktig som før og etter EL.

11 DPO - Murringer og det samme som over :)

12 DPO - puppene er fortsatt ikke ømme, selv om de er fyldigere og føles tyngre, tror brystvortene har blitt litt større?

Jeg syns også gravide-murringer (Hey! Jeg er gravid!! :fnise: ) skiller seg fra mensen-murringer, men det er vanskelig å si noe om hvordan.. :gjeiper:

Jeg tok forresten EL-test i dag også, bare for å sjekke. Den er positiv. (fordi, nå har jeg ingen gravidetester igjen bortsett fra CB digital, men maaaange el-tester ;) )

Når jeg passerer IKM onsdag skal jeg lage meg ticker :nigo:

Føler meg også ekstremt selvopptatt :ler: håper det går over snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg også ekstremt selvopptatt :ler: håper det går over snart :)

Jada, det går over om 10-12 år når ungen nærmer seg tenårene. :fnise:

Gratulerer!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

danser litt mer for deg, ble i såååå godt humør nå og kjenner på den gleden som stråler ut fra dagboka di...

:digge::danser::danser::danser::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

danser litt mer for deg, ble i såååå godt humør nå og kjenner på den gleden som stråler ut fra dagboka di...

:digge::danser::danser::danser::nigo:

Takk Aurelia :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ??? Hva er det jeg leser?? Så fantastisk!!! :bolledeig::hug: :rødme:

Stooor klem fra meg! Håper vi er flere som joiner denne måneden!! :tommelopp:

Jeg håper DU spesielt joiner denne måneden :hjerte::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er så fantastiske nyheter, og testene stråler jo bare mot oss :hoppe::strix::hoppe:

Håper at flere joiner deg :jepp: Håper sterkt på Zia, Ruccola, Lucky og Alabama for å nevne noen :jepp:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med streker! GRATULERER! Når jeg leser i ulike bøker her forstår jeg hvor utrollig heldige vi er, som fikk det til å klaffe med én gang. Men det er vel verdt ventetiden, når dere endelig har fått det til? Gratulerer igjen (og takk for hilsen i min bok)! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...