Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #1541 Del Skrevet 13. november 2010 Den streken syns jo i massevis Linemor!!! Jeg testet pos. på 12 DPO, og da var steken bare halvparten så tydelig som din! Sikker på du bare er 11 DPO...? Kanskje det er tvillinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1542 Del Skrevet 13. november 2010 Den streken syns jo i massevis Linemor!!! Jeg testet pos. på 12 DPO, og da var steken bare halvparten så tydelig som din! Sikker på du bare er 11 DPO...? Kanskje det er tvillinger! Jeg tulla nettopp om det til kjære, og han holdt på å dåne bare ved tanken om tvillinger på vårt bitte lille hjem.. _____________________ Jeg la testen ved frokostbordet. Han tok det svært så rolig, omtrendt som han hørte hva jeg sa, men forstår liksom ikke helt Sakte men sikkert virker det som om det synker inn hos han (hos meg også for den saks skyld) og vei til byen i stad for hente pizza så har vi snakket litt om det. Han har jo hele veien sagt at han ikke er sååå ivrig på barn, men er "villig til å prøve". Så jeg gir han litt tid på å fordøye det hele, jeg tror det skal gå bra Jeg hadde uansett ikke forventet noe lykke-utbrudd. Han er litt redd og usikker... Det er forståelig det. Ellers så har jeg kjøpt inn CB digital. Jeg tar min siste billig-test i morgen og drøyer CB til mandag tror jeg. Gleder meg til flere positive tester! :rødme: Håper bare det ikke har vært en feil altså!! Det skulle tatt seg ut :dåne: Pizza og film snart! Ps: Velkommen til dere sniklesere - hyggelig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #1543 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg tulla nettopp om det til kjære, og han holdt på å dåne bare ved tanken om tvillinger på vårt bitte lille hjem.. _____________________ Jeg la testen ved frokostbordet. Han tok det svært så rolig, omtrendt som han hørte hva jeg sa, men forstår liksom ikke helt Sakte men sikkert virker det som om det synker inn hos han (hos meg også for den saks skyld) og vei til byen i stad for hente pizza så har vi snakket litt om det. Han har jo hele veien sagt at han ikke er sååå ivrig på barn, men er "villig til å prøve". Så jeg gir han litt tid på å fordøye det hele, jeg tror det skal gå bra Jeg hadde uansett ikke forventet noe lykke-utbrudd. Han er litt redd og usikker... Det er forståelig det. Er vel noe med alderen hans kanskje, og det å plutselig skulle forandre hele livet slik en har vert vandt til å leve det - for det er jo akkurat det en gjør! Men bare vent, han kommer nok til å glede seg akkurat like mye som deg, bare vent å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aries86 Skrevet 13. november 2010 #1544 Del Skrevet 13. november 2010 Enda en snikleser (tror hverfall jeg er det?kanskje jeg har skrevet her før, men jeg orker ikke sjekke gjennom 20-30 sider...høhø...) melder seg for å si GRATULERER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så herlig med positiv test! Jeg er veldig VELDIG glad på dine vegne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipette Skrevet 13. november 2010 #1545 Del Skrevet 13. november 2010 Nok en fast snikleser står fram...gratulerer så MYE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. november 2010 #1546 Del Skrevet 13. november 2010 Hæ??? Hva er det jeg leser?? Så fantastisk!!! :rødme: Stooor klem fra meg! Håper vi er flere som joiner denne måneden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskat Skrevet 13. november 2010 #1547 Del Skrevet 13. november 2010 Graaaaaaatulere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1548 Del Skrevet 14. november 2010 God morgen! Det ser visst ut som at jeg fortsatt er litt gravid :rødme: Jeg har så mange tanker at ingen av dem får festet seg skikkelig, det eneste jeg vet er at jeg er i veldig godt humør og glad inni meg Tror kanskje hard care styrketrening - RYP må legges litt på hylla :klø: Dagens test ligger nederst: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. november 2010 #1549 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) OMG!!! leser jo egentlig ikke graviddagbøkene lenger... men noe dro meg inn hit! (jeg tror jeg er synsk!) Positiv test!!!! Gratulerer utrolig mye Line!! masse hjertevarme klemmer til deg, og måtte hell og lykke følge deg, mannen og spira på ferden fremover! *krysser fingrene* Endret 14. november 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1550 Del Skrevet 14. november 2010 Symtomoppdatering: Dette var jo PP'n med minst symtomer av alle - i hvert fall frem til 10 DPO. 7 DPO -merket noe, sikkert festeting - men det var akkurat likt som det jeg har kjent før. 8 -9 DPO - ingenting, bortsett fra veldig trøtt på kvelden. Ville legge meg mer enn 1 time før normalt. Grus på øynene :gjeiper: 10 DPO - Murringer startet på ettermiddagen. Hadde en elendig trening. Alt var tungt og slitsomt :dåne Puppene er fortsatt ikke ømme, men brystvortene knopper seg fort og jeg kjenner litt sånn prikking. Prikking i ansiktet også. (varm. Jeg har mere utflod enn normalt, melkeaktig som før og etter EL. 11 DPO - Murringer og det samme som over 12 DPO - puppene er fortsatt ikke ømme, selv om de er fyldigere og føles tyngre, tror brystvortene har blitt litt større? Jeg syns også gravide-murringer (Hey! Jeg er gravid!! ) skiller seg fra mensen-murringer, men det er vanskelig å si noe om hvordan.. :gjeiper: Jeg tok forresten EL-test i dag også, bare for å sjekke. Den er positiv. (fordi, nå har jeg ingen gravidetester igjen bortsett fra CB digital, men maaaange el-tester ) Når jeg passerer IKM onsdag skal jeg lage meg ticker Føler meg også ekstremt selvopptatt håper det går over snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 14. november 2010 #1551 Del Skrevet 14. november 2010 Føler meg også ekstremt selvopptatt håper det går over snart Jada, det går over om 10-12 år når ungen nærmer seg tenårene. Gratulerer!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 14. november 2010 #1552 Del Skrevet 14. november 2010 danser litt mer for deg, ble i såååå godt humør nå og kjenner på den gleden som stråler ut fra dagboka di... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1553 Del Skrevet 14. november 2010 danser litt mer for deg, ble i såååå godt humør nå og kjenner på den gleden som stråler ut fra dagboka di... Takk Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1554 Del Skrevet 14. november 2010 Jada, det går over om 10-12 år når ungen nærmer seg tenårene. Hehe.. Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. november 2010 Forfatter #1555 Del Skrevet 14. november 2010 Hæ??? Hva er det jeg leser?? Så fantastisk!!! :rødme: Stooor klem fra meg! Håper vi er flere som joiner denne måneden!! Jeg håper DU spesielt joiner denne måneden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. november 2010 #1556 Del Skrevet 14. november 2010 Gratulerer så mye Line Herlige nyheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shasna Skrevet 14. november 2010 #1557 Del Skrevet 14. november 2010 Så på IKM-lista at du hadde testet positivt! Så jeg måtte jo innom gratulere!! Gratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 14. november 2010 #1558 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Dette er så fantastiske nyheter, og testene stråler jo bare mot oss Håper at flere joiner deg Håper sterkt på Zia, Ruccola, Lucky og Alabama for å nevne noen Endret 14. november 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myzia Skrevet 14. november 2010 #1559 Del Skrevet 14. november 2010 Så herlig med streker! GRATULERER! Når jeg leser i ulike bøker her forstår jeg hvor utrollig heldige vi er, som fikk det til å klaffe med én gang. Men det er vel verdt ventetiden, når dere endelig har fått det til? Gratulerer igjen (og takk for hilsen i min bok)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 14. november 2010 #1560 Del Skrevet 14. november 2010 Håper den vordende mor får en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå