LineGourmet Skrevet 11. november 2010 Forfatter #1521 Del Skrevet 11. november 2010 Min kjære skjønner ikke at jeg som til og med er sykepleier ikke kan ta han mer på alvor når han faktisk er SYK "er du sånn på jobb også?" pleier han å spørre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 11. november 2010 #1522 Del Skrevet 11. november 2010 Aaah, hørtes ut som en perfekt fredag. Det er godt å ha en mann, men gud så godt det er å ha huset for seg selv også. Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 11. november 2010 #1523 Del Skrevet 11. november 2010 Søren og! Hvor ble det av innlegget mitt Jaja, da får jeg skrive det samme en gang til :gjeiper: Godt å høre at din kjære ble frisk, ikke noe gøy å være mann og syk Enda verre er det for oss da, som må "holde ut" med de Høres ut som du har en fin plan for helga! Godt å kose seg litt når man er hjemme alene. Si fra hva du syns om STC 2, tenkte å se den neste gang jeg har alenekveld Det høres ut som RYP er litt av et hardkjør, men det er vel litt av vitsen :gjeiper: Omelett/eggerøre + laks høres ut som litt lavkarbo og høyprotein mat, er det en del av opplegget eller? Det høres jo forsåvidt lurt ut, siden du trener såpass mye stryke! Blir du ikke veldig støl? Jeg syns det er det verste med hele treninga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. november 2010 Forfatter #1524 Del Skrevet 11. november 2010 Det høres ut som RYP er litt av et hardkjør, men det er vel litt av vitsen :gjeiper: Omelett/eggerøre + laks høres ut som litt lavkarbo og høyprotein mat, er det en del av opplegget eller? Det høres jo forsåvidt lurt ut, siden du trener såpass mye stryke! Blir du ikke veldig støl? Jeg syns det er det verste med hele treninga Vil ikke akkurat si at det er hard kjør, men det er jo seriøs styrketrening da -med ordentlig tunge vekter :gjeiper: Det følger med en kostveilednings-plan med programmet. Men det følger ikke jeg Det blir litt for ekstremt for min smak, eller sagt på en annen måte; jeg er ikke villig til å kutte ut alt smør, rømme, fløte i maten Men jeg kan godt være bevisst på hva jeg putter i meg da, men gidder ikke telle kalorier. Laks og egg blir nok ikke sååå veldig lavkarbo med brødskiva under tenker jeg Men proteiner er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 12. november 2010 #1525 Del Skrevet 12. november 2010 Håper du får en fin girliekveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 12. november 2010 #1526 Del Skrevet 12. november 2010 Ønsker deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1527 Del Skrevet 13. november 2010 God lørdag jenter! :skravle: 11 DPO i dag og jeg tenkte for meg selv at jeg kan jo like gjerne ta en test da.... Jeg har aldri vært så rolig før når jeg har testet, var helt forberet på blendahvit som vanlig... Kjenner jeg blir mer og mer skjelven mens jeg skriver dette nå..... Ganske raskt kommer kontrollstreken opp... og like etterpå syns jeg jeg ser en skyggestrek... er det en strek? nei, det er kanskje en skyggestrek? Noe feil? Jeg tar den med til vinduet for å se i dagslyset og tenker at: den er da vitterlig ikke blendahvit slik som den pleier.. :gjeiper: En strek er en strek har jeg og mange sagt 1000 ganger til andre her inne.... Det er da en strek? og den har farge også? Unnskyld meg, men jeg ser en tydelig strek! Jeg tror kanskje det har klaffet??!!!! OMG :dåne: :dåne: :dåne: :sjenert: :sjenert: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 13. november 2010 #1528 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Yess!!!!! :hoppe: Enig i det du sier, en strek er en strek, samme om den er sterk eller ikke. Skulle gjerne vært en flue hjemme på veggen din nå Endret 13. november 2010 av Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1529 Del Skrevet 13. november 2010 Yess!!!!! :hoppe: Enig i det du sier, en strek er en strek, samme om den er sterk eller ikke. Skulle gjerne vært en flue hjemme på veggen din nå Kjære ligger å drar seg i sengen og aner fred og ingen fare. Det eneste han sier er: "jeg skal aldri drikke mer" etter festlighetene hans i går Jeg er stadig inne på badet og ser på på testen, streken er der fortsatt den.... Jeg er sjokkert, målløs og skjønner det ikke... Tror jeg må kjøpe meg en CB digital i dag... Jeg? ????? :hoppe: :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 13. november 2010 #1530 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg sitter her med et digert glis om munnen og et par tårer i øyekroken, er så glad på dine vegne!!! Ser for meg GourmetMannens reaksjon når han får vite det Jeg skal feire godnyhetene med en shot blodfortynnende og en cappucino, skulle ønske det var en shot med noe helt annet.. Endret 13. november 2010 av Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. november 2010 #1531 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg er så glad på dine vegne Stemmer for å gå til innkjøp av en CB digital, slik at du slipper å lure mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 13. november 2010 #1532 Del Skrevet 13. november 2010 smuglest lenge her men med denne nyheten måtte jeg bare legge igjen spor. gratulerer! og sier som andre;en strek er en strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 13. november 2010 #1533 Del Skrevet 13. november 2010 Oioioioi!!! Nå måtte jeg sprinte inn her og se!! Er det sant?? HURRAAA!!!! Er det strek så er det strek!! Åååå, så hyggelig det var å høre! :rødme: Løp og kjøp digital test da. Det er liksom ekstra morsomt å se det "sort på hvit". Veldig høflig av deg å avløse meg. Beklager at det tok litt tid.. Ny bolle til heving.. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #1534 Del Skrevet 13. november 2010 Å LineG så flott!!!!! Nå sitter jeg her og gråter! Både fordi jeg er glad på dine vegne, og fordi jeg er lei meg på mine... Rart det der.... Håper du for holde på spiren din i maaaaaange måneder og h*n får vokse seg stor og fin inni mamma'n sin.... :rødme: Tenk du skal bli MAMMA LineG! Gleder meg til å høre reaksjonen til sambo.... . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. november 2010 #1535 Del Skrevet 13. november 2010 Forresten en drømmesituasjon da - sidan det er farsdag i morgen...... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1536 Del Skrevet 13. november 2010 Å LineG så flott!!!!! Nå sitter jeg her og gråter! Både fordi jeg er glad på dine vegne, og fordi jeg er lei meg på mine... Rart det der.... . Å Ruccula Jeg vet akkurat hvordan du har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. november 2010 Forfatter #1537 Del Skrevet 13. november 2010 Tusen takk jenter. Utrolig koselig at dere er glade på mine vegne :rødme: Jeg kan fortsatt ikke tro det - og det er kun testen jeg ser på hele tiden, som forteller meg at.... ja, det har faktisk klaffet Har ikke sagt det til kjære ennå - lurer på å legge testen på tallerkenen hans til frokost om et øyeblikk... Her er den: Veldig utydelig på bilde, men det syns... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. november 2010 #1538 Del Skrevet 13. november 2010 Kjære LineGourmet! For en herlig nyhet Gratulerer så mye til dere begge!!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 13. november 2010 #1539 Del Skrevet 13. november 2010 Det er den fineste streken jeg har sett på lenge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. november 2010 #1540 Del Skrevet 13. november 2010 Snikleser står frem for å GRATULERE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå