Dalmore Skrevet 4. november 2010 #1481 Del Skrevet 4. november 2010 Her jobbes det knallhardt skjønner jeg, så bra!! ... og hvis du er det minste overtroisk så kan jeg fortelle at jeg var på Klosteret for å spise kjærestemiddag (1års bryllupsdag)for litt over 4 uker siden. Dagen etter våknet jeg til en positiv gravitest. Kanskje det stedet har gode påvirkningsevner! Kos dere masse der i hvert fall, de har knakende god mat!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. november 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 4. november 2010 Her jobbes det knallhardt skjønner jeg, så bra!! ... og hvis du er det minste overtroisk så kan jeg fortelle at jeg var på Klosteret for å spise kjærestemiddag (1års bryllupsdag)for litt over 4 uker siden. Dagen etter våknet jeg til en positiv gravitest. Kanskje det stedet har gode påvirkningsevner! Kos dere masse der i hvert fall, de har knakende god mat!!! den var bra Vi får se Gleder meg i hvert fall til gastronomisk mat og dritfin vin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. november 2010 Forfatter #1483 Del Skrevet 5. november 2010 ...... ..hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag - er det fredag? Er det fredag? Jaaaa!! Sovet godt, utvilt - klar for helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. november 2010 #1484 Del Skrevet 5. november 2010 Goooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 5. november 2010 #1485 Del Skrevet 5. november 2010 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. november 2010 #1486 Del Skrevet 5. november 2010 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. november 2010 #1487 Del Skrevet 5. november 2010 ...... ..hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag - er det fredag? Er det fredag? Jaaaa!! Sovet godt, utvilt - klar for helg! God helg Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. november 2010 Forfatter #1488 Del Skrevet 6. november 2010 God morgen og god lørdag jenter Her er det en aldri så liten hangover etter i går Vi koste oss sammen og hadde det riktig så hyggelig. :rødme: Vi hadde nok veldig høye forventninger til Klosteret altså... tidligere har vi vært mye på Sult på Grunerløkka, og vi syns det er bedre enn klosteret altså.. men klosteret har veldig kule lokaler da. Spesielt med kun stearinlys nede i kjelleren der Regning 2200 kr, vi spiste og drakk: 4 øl Forrett: Porsjert ørret med konfitert eggeplomme, saltbakt eh..husker ikke grønnsak, sellerikrem og noe greier - veldig bra presentasjon og spennende smaker syns jeg Og ett glass veldig god hvitvin til, litt boblende, fra Frankrike tror jeg.. Hovedrett: ulike deler av lam med hvitløkssky, 1 stk bakt cherrytomat ( ), olivenpolenta (?), og potetkake. Lammet var ikke så mørt som det burde ha vært, og litt plain vanlig smak. 2 glass rødvin fra Italia, Dolcetto D'alba tror jeg faktisk det var. Den liker vi veldig godt Dessert: en ost, med fiken og noe marmelade-ting. Dette likte kjære veldig godt, jeg ble ikke ekstatisk over denne. 1 glass rødvin, FRankrike, Cote d' rhone. ok. Dessert 2: Delte klosterets sjokoladefondant med gresskarsorbet og bringebærsaus. Ok, men ikke noe stort. Hadde svært høye forventninger til denne Drikke: øl og dobbel espresso. Etterpå dro vi på pub og tok en Irish coffee. Herre gud, den var sterk! :dåne: Og koste oss og snakket om hvor gamle vi hadde blitt mens vi observerte ungdommen Videre hjemme ble det "nachspiel" med vann og sjokolade og musikk fra Ipoden En bra kveld selv om ikke maten nådde helt opp Kjære kjøpte roser til meg i går da... Gleder meg til pizza, cola og film i kveld! 4 DPO - det er ikke tillatt med symtomer denne PP Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 6. november 2010 #1489 Del Skrevet 6. november 2010 Håper resten av helga blir fin, høres ut som om den hadde en veldig god start i allefall! (Nå tenkte jeg på fredagskvelden og ikke hangoveren din ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 6. november 2010 #1490 Del Skrevet 6. november 2010 Ha en nyyyydelig helg videre!! Cola kurerer gruff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 6. november 2010 #1491 Del Skrevet 6. november 2010 God helg! Misunner deg nesten bakrusen, jeg som jobber i helga.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. november 2010 #1492 Del Skrevet 6. november 2010 Ett stk. bakt cherrytoat faktisk, det var da rent for meget Hørtes ut som en koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. november 2010 #1493 Del Skrevet 6. november 2010 Maten hørtes veldig god ut, men det med smaken er jo noe helt annet enn det som står på papiret ja Da vet jeg at jeg ikke behøver å ønske meg dit med det aller første Hva er ditt favoritt spisested i Oslo? Hvis du har ett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 7. november 2010 #1494 Del Skrevet 7. november 2010 Det hørtes ut som en veldig koselig kveld, selv om maten ikke nådde helt opp. Og roser fra din kjære er jo veldig koselig Håper helga har vært topp videre. Ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1495 Del Skrevet 7. november 2010 Maten hørtes veldig god ut, men det med smaken er jo noe helt annet enn det som står på papiret ja Da vet jeg at jeg ikke behøver å ønske meg dit med det aller første Hva er ditt favoritt spisested i Oslo? Hvis du har ett Nei, jeg syns man får mer igjen for pengene på f.eks Sult Så vidt jeg kan komme på så ligger vel den høyest på lista egentlig. Men nå skal det sies, at jeg/vi ikke er så mye ute og spiser lenger. Har litt med at det er så grusomt dyrt og drikke og spise godt i Norge + at vi flytta litt ut av byen for et par år siden også. Så da må man legge på 600 kr i taxi-regning også... (for kjære syns det er såååå slitsomt og reise kollektivt ) Men det er derfor det er gøy på ferie. Ut og spise hele tiden. Reis til Aalborg, der vi var i sommer. Masse bra mat til ok pris Vi var forresten på matfinken på torshov en gang.. det var veldig bra, men dessverre nedlagt så vidt jeg vet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1496 Del Skrevet 7. november 2010 En strålende søndag her i Oslo! Nå blir det frokost, så på treningsdate med lillebror! SEnere blir det hjemmelagd wienersnitzel av indrefilet av svin og spinatrisotto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. november 2010 #1497 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg mener jeg har hørt at MatFinken har oppstått i ny drakt i 2009.. Hmm.. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. november 2010 Forfatter #1498 Del Skrevet 7. november 2010 Jeg mener jeg har hørt at MatFinken har oppstått i ny drakt i 2009.. Hmm.. :klø: Ja, jeg googla litt etter at jeg posta. De har visst startet tapas-variant i stedet... delte meninger om den virker det som... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 7. november 2010 #1499 Del Skrevet 7. november 2010 Er det lov å få oppskrift på snitzel? Kan tenke meg at den hjemmelaged versjonen er veldig god! Ble inspirert av dine treningsplaner for dagen og satser kanskje på en liten treningsøkt selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 7. november 2010 #1500 Del Skrevet 7. november 2010 SEnere blir det hjemmelagd wienersnitzel av indrefilet av svin og spinatrisotto Åh, det høres godt ut.. Tror du er utrolig flink til å lage mat. Synes du lager så mye spennende. Tips tas imot med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå