LineGourmet Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1461 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) God søndag damer! Jeg har ikke så mye å si. Har stått opp alt for tidlig - kjære vekket meg med å antastet meg Det passer fint på dag 12 (2 dager før antatt el) Koselig i går Akkurat passe mye vin og øl på meg. Ikke noe dårlig form i dag, bare litt trøtt. Og støl i ryggen etter litt andre rygg-øvelser i går enn de jeg pleier :gjeiper: Edit: lurer på å opprette en treningsdagbok... Endret 31. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 #1462 Del Skrevet 31. oktober 2010 Høres absolutt ikke ut som en aller verst måte å bli vekket på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 31. oktober 2010 #1463 Del Skrevet 31. oktober 2010 Det lover bra for en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 31. oktober 2010 #1464 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei - lenge siden jeg har vært på KG, så tenkte jeg mått innom og oppdatere meg litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1465 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hei - lenge siden jeg har vært på KG, så tenkte jeg mått innom og oppdatere meg litt! Hei Phobs Hvordan går det med deg? Tenkte mye på deg etter sist gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. november 2010 #1466 Del Skrevet 1. november 2010 Høres ut som om du har hatt en toppers helg Håper du får en like fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. november 2010 #1467 Del Skrevet 1. november 2010 Ha ei gooood uke!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 #1468 Del Skrevet 1. november 2010 Håper du får en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1469 Del Skrevet 1. november 2010 Mandagen har vært fin Kollegaen min er heldigvis tilbake igjen etter fødselspermen, så nå har det roet seg en del på jobb. Han har stjerner i øynene og har en helt annen glød enn tidligere syns jeg i dag Jeg føler meg så utrolig fornøyd når jeg starter en uke med trening på mandag, det er topp og man blir flott! Positive el-tester i går og i dag. El kommer altså som beregnet i morgen. Da blir det plikt-puling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 1. november 2010 #1470 Del Skrevet 1. november 2010 lykke til med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 1. november 2010 #1471 Del Skrevet 1. november 2010 Happy EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
arven1 Skrevet 2. november 2010 #1472 Del Skrevet 2. november 2010 Mandagen har vært fin Kollegaen min er heldigvis tilbake igjen etter fødselspermen, så nå har det roet seg en del på jobb. Han har stjerner i øynene og har en helt annen glød enn tidligere syns jeg i dag Jeg føler meg så utrolig fornøyd når jeg starter en uke med trening på mandag, det er topp og man blir flott! Positive el-tester i går og i dag. El kommer altså som beregnet i morgen. Da blir det plikt-puling LineGourmet Det var ærlig snakket for å si det sånn Lykke til med denne EL. Håper all plikt gir gode resultater Jeg er igang med jobbingen selv. El nærmer seg med stormskritt her i gården også. Det ventes slipp i løpet av helgen så her har vi begynt med allerede Håper det blir positive tester for oss denne mnd Kos dere med El Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. november 2010 #1473 Del Skrevet 2. november 2010 Slenger ut litt babystøv Og heier som bare det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. november 2010 #1474 Del Skrevet 2. november 2010 EL Da er det bare å dra med mannen til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. november 2010 #1475 Del Skrevet 2. november 2010 Så gøy med en "antastende" mann! Sånt liker vi Da er det liksom ikke så nøye om det blir litt plikt- senere Krysser fingrene for fulltreffer denne mnd Håper alt er bra ellers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. november 2010 Forfatter #1476 Del Skrevet 2. november 2010 (endret) Så gøy med en "antastende" mann! Sånt liker vi Da er det liksom ikke så nøye om det blir litt plikt- senere Krysser fingrene for fulltreffer denne mnd Håper alt er bra ellers Ja, det er kos når de har "lyst på deg" Jeg var litt smånervøs på vei hjem fra jobben i dag. Livredd for å bli avvist på den viktigste og eneste dagen liksom... Men jeg hadde ingenting å uroe meg for, han satte standarden ganske fort når jeg kom hjem kan dere si : Kan ikke si at det lignet så mye på pliktsex heller :rødme: Jeg blødde igjen i dag. Merkelig, blødde ikke for 2 dager siden. Kanskje han ikke peisa på så hardt som i dag da.. For jeg ser på fargen at det er friskt blod, ikke en rosa stripe som når det er el-blødning... Det er jo 1 1/2 mnd siden Lap - livmoråpningen burde vel ha grodd ordentlig nå? :klø: Jo! Vi har 4 års dag på fredag Vi har booka bord på Klosteret! Gleder meg, har hatt lyst til å teste ut den restauranten leeeeenge Håper alle har en fin uke! Endret 2. november 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. november 2010 #1477 Del Skrevet 2. november 2010 Middag på Klosteret.. det hørtes herlig ut. Gleder meg til referat. har lenge hatt lyst til å spise der selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. november 2010 #1478 Del Skrevet 2. november 2010 Høres ut som om dere kan få en flott feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. november 2010 #1479 Del Skrevet 3. november 2010 Samboeren din er virkelig i gang nå skjønner jeg Skal se det gjør susen Koslig med middag og 4årsdag, det blir fint! :rødme: Kos dere! Så gleder jeg meg til detaljert referat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. november 2010 #1480 Del Skrevet 4. november 2010 Støtter deg i å lage treningsdagbok! Jeg følger hakk i hæl! Eller, snart da.. Jeg venter fortsatt på å bli avløst forresten.. Klosteret skal være kjempebra! Håper det blir en romantisk og vellykket kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå