Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

God søndag damer! :goodbye:

Jeg har ikke så mye å si. Har stått opp alt for tidlig - kjære vekket meg med å antastet meg :sengekos::hjerter: Det passer fint på dag 12 (2 dager før antatt el) :lur:

Koselig i går :) Akkurat passe mye vin og øl på meg. Ikke noe dårlig form i dag, bare litt trøtt. :Gjesp: Og støl i ryggen etter litt andre rygg-øvelser i går enn de jeg pleier :gjeiper:

Edit: lurer på å opprette en treningsdagbok... :sjenert:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - lenge siden jeg har vært på KG, så tenkte jeg mått innom og oppdatere meg litt!

Hei Phobs :) Hvordan går det med deg? Tenkte mye på deg etter sist gang... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandagen har vært fin :) Kollegaen min er heldigvis tilbake igjen etter fødselspermen, så nå har det roet seg en del på jobb. Han har stjerner i øynene og har en helt annen glød enn tidligere syns jeg :ler:

:trene: i dag :nigo: Jeg føler meg så utrolig fornøyd når jeg starter en uke med trening på mandag, det er topp og man blir flott! :hoho:

Positive el-tester i går og i dag. El kommer altså som beregnet i morgen. Da blir det plikt-puling :ler::sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandagen har vært fin :) Kollegaen min er heldigvis tilbake igjen etter fødselspermen, så nå har det roet seg en del på jobb. Han har stjerner i øynene og har en helt annen glød enn tidligere syns jeg :ler:

:trene: i dag :nigo: Jeg føler meg så utrolig fornøyd når jeg starter en uke med trening på mandag, det er topp og man blir flott! :hoho:

Positive el-tester i går og i dag. El kommer altså som beregnet i morgen. Da blir det plikt-puling :ler::sengekos:

:vinke: LineGourmet

:fnise: Det var ærlig snakket for å si det sånn :fnise:

Lykke til med denne EL. Håper all plikt :humpe: gir gode resultater :nigo:

Jeg er igang med jobbingen selv. El nærmer seg med stormskritt her i gården også. Det ventes slipp i løpet av helgen så her har vi begynt med :humpe: allerede :hoppe:

Håper det blir positive tester for oss denne mnd :pls::pls:

Kos dere med El :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy med en "antastende" mann! Sånt liker vi :lur: Da er det liksom ikke så nøye om det blir litt plikt- :sengekos: senere ;)

Krysser fingrene for fulltreffer denne mnd :hoppe:

Håper alt er bra ellers :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med en "antastende" mann! Sånt liker vi :lur: Da er det liksom ikke så nøye om det blir litt plikt- :sengekos: senere ;)

Krysser fingrene for fulltreffer denne mnd :hoppe:

Håper alt er bra ellers :klemmer:

Ja, det er kos når de har "lyst på deg" :lur:

Jeg var litt smånervøs på vei hjem fra jobben i dag. Livredd for å bli avvist på den viktigste og eneste dagen liksom... :sjenert: Men jeg hadde ingenting å uroe meg for, han satte standarden ganske fort når jeg kom hjem kan dere si :ler: : :hjerter:

Kan ikke si at det lignet så mye på pliktsex heller :rødme: ;)

:sengekos:

Jeg blødde igjen i dag. Merkelig, blødde ikke for 2 dager siden. Kanskje han ikke peisa på så hardt som i dag da.. :fnise: For jeg ser på fargen at det er friskt blod, ikke en rosa stripe som når det er el-blødning... Det er jo 1 1/2 mnd siden Lap - livmoråpningen burde vel ha grodd ordentlig nå? :klø:

Jo! Vi har 4 års dag på fredag :jepp: Vi har booka bord på Klosteret! :nigo: Gleder meg, har hatt lyst til å teste ut den restauranten leeeeenge :Nikke:

Håper alle har en fin uke! :ler:

:klemmer:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboeren din er virkelig i gang nå skjønner jeg :ler: Skal se det gjør susen :lur:

Koslig med middag og 4årsdag, det blir fint! :rødme: Kos dere! Så gleder jeg meg til detaljert referat :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter deg i å lage treningsdagbok! :jepp: Jeg følger hakk i hæl! Eller, snart da.. ;)

Jeg venter fortsatt på å bli avløst forresten.. :lur:

Klosteret skal være kjempebra! Håper det blir en romantisk og vellykket kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...