Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Hei Line, og dere andre! :hallo:

Jeg har fulgt med på dagboka di en stund, så ville bare si hei på du!! :danse:

Veit ikke heeelt hvorfor jeg surfer igjennom slike dagbøker som dette, men jeg har nok noen eggstokker selv som kiler litt.. :kaklehone:

Min sambo og jeg driver med hus-titting og buderunder, så jeg suger vel til meg alt som handler om bebisser nå som jeg veit at jeg ikke har tid til å få... Hehe.. :sukk:

Masse gode ønsker til deg og flere i neste PP. Jeg heier og følger med!! :duskedame::popcorn:

Ha en herlig dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med matlaging! 50 mennesker.. det var mange! :dåne:

Høres SÅ sinsykt deilig ut å komme i treningsmodus.. Flink er du!! Gleeeeeder meg til å følge opp!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan det går/gikk med matlagingen! Jeg blir stressa bare jeg tenker på det, men er sikker på at du fikser det fint :nigo: Maten høres ihvertfall veldig god ut :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

En halv pekefinger og en revet tommel senere må jeg si at alt gikk kjempefint!

Noen ulykker skal man ha når man holder på med mat og tidspress :gjeiper: Det var jo ikke noen store greier, men man blør jo gjerne litt- og blod i maten er jo ikke noe særlig :fnise:

Fikk masse skryt for tilbehøret mitt :kul: Det er gøy. Fikk litt godfølelse på vei til jobben også med 3 bakker mat bak i varebilen - skulle hatt mitt eget firma tenkte jeg da ;)

Selve arrangementet gikk også strålende. Kundene koste seg og Christer Berens var flink til å lære oss om vin. Vi hadde satt sammen et godt utvalg av våre leverandører til å holde et slags foredrag :Nikke: 40 kunder senere var jeg veeeeldig sliten i beina av å stå hele dagen! :dåne:

Vil forøvrig anbefale fennikelsalaten sammen med røkt lammelår som en forrett. Veldig mye smak og spennende smaker - drikk med en god riesling! :):vin::ler:http://www.aperitif.no/?id=135045

I morgen tar jeg skikkelig helg med god samvittighet. Det har vært svært god innsats på jobb denne uken :filer:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line, og dere andre! :hallo:

Jeg har fulgt med på dagboka di en stund, så ville bare si hei på du!! :danse:

Veit ikke heeelt hvorfor jeg surfer igjennom slike dagbøker som dette, men jeg har nok noen eggstokker selv som kiler litt.. :kaklehone:

Min sambo og jeg driver med hus-titting og buderunder, så jeg suger vel til meg alt som handler om bebisser nå som jeg veit at jeg ikke har tid til å få... Hehe.. :sukk:

Masse gode ønsker til deg og flere i neste PP. Jeg heier og følger med!! :duskedame::popcorn:

Ha en herlig dag! :sol:

Hei Nuttepia! Velkommen innom :velkommen: Jeg skjønner hvor du er ;) Smugleste litt selv før jeg skred seriøst til verket :ler:

Du må gjerne komme innom igjen og heie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mmmm! Den forretten hørtes helt himmelsk ut! :sikle:

Gratulerer med vel gjennomførtarrangement. Godfølelsen bør man lagre og ta fram titt og ofte. :) Fingrene gror forhåpentligvis.. :fnise::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au da! det gikk hardt ut over fingrene skjønner jeg :fnise: Men, men. Det viktigste er vel at det gikk bra, og jeg må si jeg er imponert :dåne: Gratulerer så masse!! :blomst:

Den fennikelsalaten skal jeg prøve en gang, er veldig glad i fennikkel, men har aldri smakt det sånn som du har laget. Nam! :sikle: Nå kan du snart ta helg med god samvittighet, ingen tvil der ;) Har dere noen spesielle (mat)planer? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i hvilken kant av landet befinner du deg? Tror jeg må hyre deg som caterer i mitt fremtidige bryllup :ler: Som sikkert ikke skjer med det første, venter på å bli fridd til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i hvilken kant av landet befinner du deg? Tror jeg må hyre deg som caterer i mitt fremtidige bryllup :ler: Som sikkert ikke skjer med det første, venter på å bli fridd til :fnise:

Fri selv da, så får du fortgang i tingene :lur:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er deal Virrevapp! Det ville vært meg en ære at du eller en av de andre kg-jentene ble min første kunde! :ler: Tror kanskje jeg skal hviske litt i øret til din kjære sånn at vi får fortgang i sakene :lur:

Tida har flydd på jobb denne uka og nå er det helg! :nigo:

Jeg var på shoppingrunde og kortet gikk varmt! :ler: Fikk virkelig flyten og fant meg hele 2 bukser, 2 gensere, 1 topp,1 mac mascara og siden den var så rimelig så tok jeg med en mac øyenskygge også :fnise: , og dobbelpakke joico shampoo/balsam 500 ml på kampanje og... ehm.. :klø: jo, fant sabla fine sko, men de var litt dyre og ikke helt det jeg trengte så de lot jeg være :gjeiper: Flink ja :Nikke:

I dag har vi spist.... overraskelse: Waldorfsalat fra i går sammen med røkt skinke og loff med smør, og en øl. Ingen store greier i dag. Festlighet med kjæres familie i morgen :)

Men før det er det treningsveiledning :trene::kul:

Gullrekka i kveld ;)

Håper dere har det fintflotttopp i kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Er bare innom og titter litt i din dagbok også :) Spennende å følge med på hvordan andre har det i prøvetiden også :Hehe:

Høres ut som du fikk brukt shoppeevnene dine i går du også og at du fikk gjort noen kupp :klappe: Det er så deilig å få noe nytt innimellom altså :kul: Jeg fortsatte egotrippen i dag og tok meg en tur til frisøren og stripet håret mitt :hoppe:

Ha en riktig god helg

:duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei.

Er bare innom og titter litt i din dagbok også :) Spennende å følge med på hvordan andre har det i prøvetiden også :Hehe:

Høres ut som du fikk brukt shoppeevnene dine i går du også og at du fikk gjort noen kupp :klappe: Det er så deilig å få noe nytt innimellom altså :kul: Jeg fortsatte egotrippen i dag og tok meg en tur til frisøren og stripet håret mitt :hoppe:

Ha en riktig god helg

:duskedame:

Og jeg har farget håret i dag! :ler: Men hjemme da.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg vært på SATS treningsveiledning for å komme i gang med RYP-programmet mitt. Jeg hadde egentlig en forventning om en sånn personlig trener-light-versjon... eh... men det kan man vel ikke helt kalle det :gjeiper: Litt skuffende syns jeg, han hadde dårlig tid - hadde såvidt tid til å vise meg stedene jeg kunne utføre de øvelsene jeg skal og det var kun på et par steder jeg fikk prøve selv så han fikk jeg se at jeg gjorde det riktig.

Konklusjon: Jeg fikk testet noen av maks 10 RM, men ikke alle. Jeg syns det er uoversiktlig, er heller ikke husvarm og føler meg litt lost. Blir veldig lite effektivt syns jeg. Jeg må prøve en gang til, men neste uke blir det nok styrke i sal som vanlig.

Men! NOe positivt var det da :skravle: . Jeg var 25 minutter på tredemølla for å teste ut intervaller. Jeg har hatt angst for å løpe for jeg er litt tung (70 +), men det gikk overraskende bra :ler: Jeg "disset" ikke så mye som jeg fryktet ;) Nå fikk jeg ikke til å stille intervallene på 4 min + 3 + 4 etc, tror det ble 2+2 min - men jeg fikk virkelig opp pulsen når jeg løp 8,7 km/t og 2 % (?) stigning, også gikk jeg raskt 6,7 km/t i "pausene" :) Andre som pleier å løpe syns sikkert dette er peanuts, men jeg er veldig fornøyd :Nikke: Det er jo en start da! :ler:

Nå er det dusjen og så svigerfestlighet! :skaal:

Ps: Har el-smerter (dag 11), gidder ikke teste (tror jeg..) :lur:

:dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...