mocci Skrevet 21. oktober 2010 #1402 Skrevet 21. oktober 2010 Hell og lykke neste PP! Kjenner meg godt igjen i tankespinnerier, blir på en måte litt letta når mensen er på plass, kan slippe grublingen på noen dager.
*lilly* Skrevet 21. oktober 2010 #1403 Skrevet 21. oktober 2010 Håper du bruker mensen til å kose meg med brie, vin og spekeskinke Har dere mat-planene klare for helgen?
Zia Skrevet 21. oktober 2010 #1404 Skrevet 21. oktober 2010 Usj, så kjedelig at tanta kom da Men enig med deg i at tante er bedre enn negativ test. Merkelig hvordan vi lurer psyken vår egentlig Uansett har du bedre odds nå etter lap'en enn før, så da er det bare å se fremover, som du gjør. Snart MÅ det klaffe for noen av oss som har holdt på en stund også (Du kan få klaff først, hvis jeg får være nr. 2 )
LineGourmet Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1405 Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Snart helg igjen! Jobben er slitsom for tiden. Jeg må jobbe for 2, fordi en kollega er borte 2 uker. Pga pappa-perm! Men vanligvis veldig glad på hans vegne da Ja, kollegaen min og kona var innom jobben i dag da - med 6 dager gammel bebbis. Jeg holdt han... :rødme: Jeg er så usikker og uvant med disse babyene så er nesten nervøs før jeg får de tredd oppi til meg men så bare senker roen seg helt! Fortsatt stress på jobben - gleder meg til helg! Blir ikke så mye matlaging denne helga. Savner du brie og spekeskinke allerede Lilly? Tror det er snakk om skikkelig bursdagsfest i byen i helga faktisk. Gleder meg mest til å sove jeg. Har sovet alt for lite denne uka! Også skal jeg trene igjen på lørdag morgen, og mandag, og onsdag, og.... så kanskje RYP? Fredag i morgen! :skya: Endret 21. oktober 2010 av LineGourmet
LineGourmet Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #1406 Skrevet 21. oktober 2010 Snart MÅ det klaffe for noen av oss som har holdt på en stund også (Du kan få klaff først, hvis jeg får være nr. 2 ) Veldig raust av deg Zia Så lenge enden er god er allting godt Dvs, bare jeg blir gravid og får ett barn, så er jeg fornøyd
*lilly* Skrevet 22. oktober 2010 #1407 Skrevet 22. oktober 2010 Bursdagsfest Er det du som har bursdag? Og hva i all verden er RYP :klø: Herlig med fredag!!
siebaeo Skrevet 22. oktober 2010 #1409 Skrevet 22. oktober 2010 Lurer også på hva RYP er..? :klø: Må si at både fest, trening og spekeskinke høres helt UTROLIG fortreffelig ut! :dåne: Hva trener du forresten? Håper fredagen er skikkelig !!
LineGourmet Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #1410 Skrevet 22. oktober 2010 Lurer også på hva RYP er..? :klø: Må si at både fest, trening og spekeskinke høres helt UTROLIG fortreffelig ut! :dåne: Hva trener du forresten? Håper fredagen er skikkelig !! Jeg hadde fått noen nye knapper her og tenkte at jeg endelig fikk lov til å drive med sånn multisitering jeg også. Men nå jeg skulle klikke + tegnet på Lilly så fikk jeg warning: Handlingen kan ikke utføres - "du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger på en dag" Joda, Lilly og Siebaeo - RYP er treningsprogrammet Release Your Potential https://www.tn.no/ryp Her kan man laste ned gratis masse info og ferdiglagt treningsprogram, som for meg ser ut til å ha mye for seg også har de masse kalkulatorer for fremgang og diverse - for oss som liker resultater! Jeg har også registrert i dag at mitt lokale SATS senter har kuttet ned på Sats Power-timene som jeg vil ha, dermed nok et spark i rææva til å komme igang med selvstendig trening Kjære har til og med kjøpt overraskelsesgave til meg i dag. Sånn Ipod bag, så jeg får hatt med meg ipoden rundt når jeg løfter vekter uten lommer Bursdagsfesten var visst i dag, så det blir ikke noe av for vår del. Det var ikke jeg som hadde bursdag nei, Lilly. Det er fortsatt et par mnd til. 2 mnd og 2 dager faktisk :jul: Nå: lasagne, film og cola Kos dere alle sammen!
VirreVapp Skrevet 22. oktober 2010 #1411 Skrevet 22. oktober 2010 Nådd grensen for positive tilbakemeldinger??? Haha, trivelig må jeg si :gjeiper:
*lilly* Skrevet 23. oktober 2010 #1412 Skrevet 23. oktober 2010 Jeg hadde fått noen nye knapper her og tenkte at jeg endelig fikk lov til å drive med sånn multisitering jeg også. Men nå jeg skulle klikke + tegnet på Lilly så fikk jeg warning: Handlingen kan ikke utføres - "du har nådd grensen for positive tilbakemeldinger på en dag" Joda, Lilly og Siebaeo - RYP er treningsprogrammet Release Your Potential https://www.tn.no/ryp Her kan man laste ned gratis masse info og ferdiglagt treningsprogram, som for meg ser ut til å ha mye for seg også har de masse kalkulatorer for fremgang og diverse - for oss som liker resultater! Jeg har også registrert i dag at mitt lokale SATS senter har kuttet ned på Sats Power-timene som jeg vil ha, dermed nok et spark i rææva til å komme igang med selvstendig trening Kjære har til og med kjøpt overraskelsesgave til meg i dag. Sånn Ipod bag, så jeg får hatt med meg ipoden rundt når jeg løfter vekter uten lommer Bursdagsfesten var visst i dag, så det blir ikke noe av for vår del. Det var ikke jeg som hadde bursdag nei, Lilly. Det er fortsatt et par mnd til. 2 mnd og 2 dager faktisk :jul: Nå: lasagne, film og cola Kos dere alle sammen! Så RYP kan du trene både hjemme og på treningssenter? Ipod bag er gull forresten, jeg er fullstendig avhengig av meg. Jogging uten ipod har blitt helt umulig Så du har bursdag midt i julen Det er notert Håper fredagskvelden var fin! Det lignet veldig på vår, bare at cola ble byttet ut med julebrus Pluss gullrekka da, som jeg sånn delvis fikk med meg :søvn: Jeg har visst plustelig blitt A-menneske :gjeiper:
LineGourmet Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter #1413 Skrevet 23. oktober 2010 Så RYP kan du trene både hjemme og på treningssenter? Ipod bag er gull forresten, jeg er fullstendig avhengig av meg. Jogging uten ipod har blitt helt umulig Så du har bursdag midt i julen Det er notert Håper fredagskvelden var fin! Det lignet veldig på vår, bare at cola ble byttet ut med julebrus Pluss gullrekka da, som jeg sånn delvis fikk med meg :søvn: Jeg har visst plustelig blitt A-menneske :gjeiper: Ja, du kan trene RYP utenfor senter ja - men du trenger jo noen vekter til styrkingen da Ååå, julebrus allerede. Hvilken da? Denne er best http://www.ringnes.no/SiteCollectionImages/Produktbilder%20Brus%20og%20vann/hamar_julebrus_0,33_pack.png ___________________ Nå er det straks
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1415 Skrevet 24. oktober 2010 til deg også Alabama Vi er vel straks i vår PP 11 begge to her. Jeg sitter og lurer på hvor lang tid det tar før man mister håpet. Har jo lest om mange langtidsprøvere som "har gitt opp" og så blir gravide Men kjenner jeg meg selv rett så er nok håpet fullt til stede denne PP også :gjeiper: Det finnes alltid en grunn for at "denne gangen klaffer det" ________________________ Søndag og ikke mye som skjer. Jeg hadde egentlig en plan om at det skulle være strålende høstvær i dag. Da skulle jeg fått med meg kjære på fin rusling i byen og på en cafè. Tror det blir med tanken altså. Jeg er støl etter trening i går! Klarer ikke unngå å tenke på jobben denne uka som kommer. Jeg jobber som dere vet for 2. I tillegg har julerushet startet. Vi skal ha kundearrangement på onsdag og torsdag som jeg har tatt på meg mye av ansvaret for og på toppen av det hele dukket det opp obligatorisk møtedag i morgen. :dåne: Jeg blir full av dritt på sjefene som på død og liv skal gjennomføre 1000 aktiviteter på en gang med halvveis resultat. Ja, jeg blir stressa når jeg føler at jeg ikke får gjort jobben min på en ordentlig måte :dåne: Gleder meg til fredag allerede I dag blir det spansk aften med italiensk rødvin Albondigas i tomatsaus med bakte småpoteter og grillet paprikasalat
Coriander Skrevet 24. oktober 2010 #1417 Skrevet 24. oktober 2010 Vi er vel straks i vår PP 11 begge to her. Jeg sitter og lurer på hvor lang tid det tar før man mister håpet. Har jo lest om mange langtidsprøvere som "har gitt opp" og så blir gravide Men kjenner jeg meg selv rett så er nok håpet fullt til stede denne PP også :gjeiper: Det finnes alltid en grunn for at "denne gangen klaffer det" Man mister jo håpet etter å ha prøvd lenge, men så dukker det alltids opp igjen, det er i hvertfall min erfaring. Tror kanskje det ligger så dypt inne i oss mennesker at det nesten ikke går an å miste håpet for alltid. For hva har man vel uten håp? Det er i allefall min vitenskaplige teori Jobben din høre heftig ut, fytterakkern :dåne: Håper uka går raskt og smertefritt for deg. Kos deg med spansk/italiensk aften!
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. oktober 2010 #1418 Skrevet 24. oktober 2010 Hørtes nydelig ut den middagen, jeg kommer gjerne For et stress med en slik sjef, greit at ting skal gjøres unna.. men det skal da vise frem gode resultater også, det er iallefall sånn jeg kjenner til diverse sjefer
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1419 Skrevet 24. oktober 2010 Nå skal vi se om jeg er et skritt nærmere.... .. en matblogg.. Oj, jeg tror jeg får det til! Dagens:
LineGourmet Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1420 Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Oj, nå fikk jeg litt blod på tann Må bare vise frem skikkelig nydelig hollandaise saus også Edit: jeg må bare øve meg litt her før jeg oppretter den ordentlige Endret 24. oktober 2010 av LineGourmet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå