Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ruccola

Jeg tolker det definnitivt som om at hun ble kvalm etter dusjing i dag tidlig!!!!! :hoppe:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Ruccola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, jeg har ikke spydd da.

Men jeg våkna "uvel" i dag. Jeg kunne kjenne meg igjen i det å føles som man har vært på fylla dagen før liksom :sjenert: . I dusjen var jeg kvalm, og jeg nekter på at det kan ha vært innbildning. Og kvalmen varte helt til jeg fikk i meg noe...

Murringene varierer litt, de har gått over til mere "ilinger" nå. Også er jeg øm der i livmoren, det går litt utover også...

Jeg er varm i fjeset, føler meg litt rar i hodet og er litt urolig i kroppen (særlig på jobben).

Det var dagens konkrete symtomoppdatering. Kommer til å føle meg jævlig teit om jeg får negative tester denne gangen! :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent!!! :popcorn::popcorn::popcorn:

Det er lett å ta feil av murringer og symptomer som ligner på PMS, men kvalme er noe annet! Syns dette høres veldig lovende ut, satser på at du fortsetter å være kvalm fremover :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioi, høres veldig lovende ut :hoppe:

Kjenner meg forøvrig godt igjen av frykten for å virke teit om alt viser seg å være innbilt :fnise:, men jeg har en god følelse for deg denne gangen altså :jepp:

Blir SÅ spennende! :klemmer:

:duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siebaeo :) Så hyggelig at du er innom. Vi kan godt si at det er en avtale at vi avløser hverandre på onsdag ja! :ler::Nikke: Det er helt i orden.

Jeg plukka opp quinoa-tipset hos deg faktisk ;) Morsomt med mat ja, kreativ utfoldelse :nigo:

Ikke ofte jeg ønsker kvalme på folk, men i dag gjør jeg jo det. :jepp: Håper det er klaff denne gangen! Om du avløser litt tidlig er det bare fint det ;) Krysser fingrene! (og det er ikke så lett iom at de er pølseformet om dagen)

Gøy at du hentet quoínoatipset fra meg! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpe meg, her var det spennede!!! Skal reise bort i dag og er ikke på KG igjen før på mandag, det er aaaaltfor lenge å vente! Uansett, gleder meg til å sjekke etter helgen og lese om dine gode nyheter. Tar meg litt :popcorn: i mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Superspennede Line :klemmer:

Du har vel ikke IKM før 20, så når skal du teste?

Å gud - nå har jeg virkelig gitt dere forhåpninger. Jeg får nesten litt prestasjonsangst nå :fnise:

Riktig det Ruccula, IKM er ikke før til onsdagen. Jeg er 10 DPO i morgen, og klarer ikke å la være å teste da. Jeg vet det kan være for tidlig til at det gir utslag, men på den annen side -tenk om den gir utslag da? Da får jeg det bekreftet liksom. Jeg blir gal av tankene mine om dagen :dåne:

Jeg og kjære har det så fint sammen om dagen også, det passer perfekt med en positiv test :yvonne:

Satan! Jeg får skikkelig sug i magen ved tanken på å stå å vente på test :ler::overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Du har vel masser av tester i hus? :nigo:

Jeg har faktisk bare 4 eller 5, så måååå bare beherske meg litt.... :sjenert:

Kjempespennende dette her, men Guuuud så nervepirrende og frustrerende også! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...