Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Hurra!! Nå er det din tur :hoppe: Symptomer?

Du er den første som får av mitt super-duper-ferske babystøv: :strix: :strix: :strix:

Å takk, trenger det :ler:

Du vet hvordan det er med disse symtomene, de er så svake og ubestemmelig at det egentlig er vanskelig å si hva som er reelt og ikke, eller hva det eventuelt kommer av. Det eneste jeg vet sikkert er at puppene ikke er slik de vanligvis er før mensen. De er "tyngre" men ikke ømme sånn som de pleier. Det er et slit på trening. Jeg syns korttids-hukommelsen er helt ute å kjøre for tiden, jeg har tidvis murringer - men ikke mensen murringer, mer som en kombinasjon av dårlig i magen og mensen.... :sjenert: Noe greier under skambenet, men er usikker på om jeg har det hver måned... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg krysser alt jeg har av lemmer for deg nå! Håper du er gravid, og det bør du være, sånn som vi har heiet denne måneden!! :popcorn:

:klem:

Å ja, jeg håper jeg får være med oktoberbølgen jeg også :sjenert: Jeg har lange perioder hvor jeg tror jeg er gravid, men plutselig så våkner jeg liksom og kommer på at det er fullt mulig at jeg ikke er det. :dåne: Jeg kommer til å bli utrolig skuffa denne gangen ved negativ test :sukk: For her er det jo en full arena av gode mennesker som heier! :duskedame: Masse klemmer til dere alle sammen :rødme: :klemmer:

Jeg har lagd Quinoa til torsken i dag. Det var godt! :Nikke: Men jeg hadde i litt mye vann/buljong når jeg kokte den så det ble mer grøt :gjeiper: Blanka løk og hvitløk, en sitrondæsj, litt revet parmasan og litt hakket basilikum. Men jeg advarer dere! Quinoa er mektige saker! :ler: Jeg er så jævlig mett! :fnise:

Hadde dette sammen med ovnsbakt torsk som sagt, ingefærgulrøtter og min spesial tomatsaus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, jeg håper jeg får være med oktoberbølgen jeg også :sjenert: Jeg har lange perioder hvor jeg tror jeg er gravid, men plutselig så våkner jeg liksom og kommer på at det er fullt mulig at jeg ikke er det. :dåne: Jeg kommer til å bli utrolig skuffa denne gangen ved negativ test :sukk: For her er det jo en full arena av gode mennesker som heier! :duskedame: Masse klemmer til dere alle sammen :rødme: :klemmer:

Vi kommer jo til å fortsette å heie helt du er i mål vet du :nigo:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for første gang og heier litt jeg og! :yvonne: Begynte på starten av boka, men innså at 65 sider ble litt i meste laget.. ;) Håper det er klaff denne gangen! Du kan godt avløse meg neste onsdag synes jeg... ;)

Jeg lagde forresten quinoa som tlbehør til fisk en gang. Og da hadde jeg omtrent det samme som deg i, men i tillegg hadde jeg søtpotet. Det var ganske godt! Men neste gang tror jeg at jeg skal ha litt chorizo eller noe annet salt i tillegg.. For det blir fort søtt med quinoaen og søtpoteten.

Gøy med matgale mennesker! :hoppe:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for første gang og heier litt jeg og! :yvonne: Begynte på starten av boka, men innså at 65 sider ble litt i meste laget.. ;) Håper det er klaff denne gangen! Du kan godt avløse meg neste onsdag synes jeg... ;)

Jeg lagde forresten quinoa som tlbehør til fisk en gang. Og da hadde jeg omtrent det samme som deg i, men i tillegg hadde jeg søtpotet. Det var ganske godt! Men neste gang tror jeg at jeg skal ha litt chorizo eller noe annet salt i tillegg.. For det blir fort søtt med quinoaen og søtpoteten.

Gøy med matgale mennesker! :hoppe:

Ha en fin dag! :klem:

Hei Siebaeo :) Så hyggelig at du er innom. Vi kan godt si at det er en avtale at vi avløser hverandre på onsdag ja! :ler::Nikke: Det er helt i orden.

Jeg plukka opp quinoa-tipset hos deg faktisk ;) Morsomt med mat ja, kreativ utfoldelse :nigo:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Hopper rett inn midt i det mest spennende jeg.

Heier masse på deg jeg også! Oktoberbølgen er i gang! :hoppe:

:vinke:

Dere er jo sååååå søte alle sammen som heier så fælt og håper og tror :hjerte: :hjerte: :nigo: :rødme:

Jeg håper jo selv såklart. Det første jeg tenker om morningen er: "kanskje jeg er gravid - jeg tror det kjennes ut som jeg er gravid?" :fnise:

Jeg bladde meg litt bakover i boka mi tidligere i dag, og mine tidligere forhåpninger fikk meg ned fra min overbevisning :sukk: Ja, jeg har masse murringer - mer eller mindre hele tiden. Men jeg har altså hatt det før, særlig mellom 6-9 DPO :sjenert:

Og jeg føler meg litt sånn følsom om dagen, på en bra måte. Snill og mild :fnise: :rødme:

Kan jeg teste på fredag morgen? 10 DPO.... :forvirret:

Trening har utgått i dag. Tok en kaffe med lillebror i stedet :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Så spennende det er her da :)

Nja tror du ikke du kan prøve en test på fredag? Kanskje du kan skaffe en sånn ekstra følsom - hadde blitt en super start på helgen med en :gravid: Linegourmet. Følger med i spenning jeg :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...