LineGourmet Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1201 Del Skrevet 3. oktober 2010 Urgh! Jeg har vondt i halsen, nyser og er tett i ørene Tror nok den "frivillige" søndagstreningen utgår i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 3. oktober 2010 #1202 Del Skrevet 3. oktober 2010 Huffda Line - god bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. oktober 2010 #1203 Del Skrevet 3. oktober 2010 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1204 Del Skrevet 3. oktober 2010 takk jenter ------------- Positiv el-test og kjære har lovt meg pulings etter middag OG på tirsdag Nå skal vi straks opp til svigermor med nystekte muffins (naturell, eple/blåbær og sjokolade) Har også lagt hjemmelagde kjøttkaker i dag. Ligger ikke på latsiden selv om jeg er litt tufs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 3. oktober 2010 #1205 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hipp hurra for positiv EL-test! Yey!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. oktober 2010 #1206 Del Skrevet 3. oktober 2010 Så bra med positiv el-test og lovnad om , nå har han å holde det altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 3. oktober 2010 #1207 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hehe, høres ut som søndagen er i boks for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #1208 Del Skrevet 3. oktober 2010 Positiv el-test og kjære har lovt meg pulings etter middag OG på tirsdag You go girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 3. oktober 2010 #1209 Del Skrevet 3. oktober 2010 Stå på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1210 Del Skrevet 3. oktober 2010 Stå på!! Å jada Fikk blødning under/etter samleie i dag. Har jo skjedd før at jeg har sett noe rosa liksom.. men dette var nesten i overkant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. oktober 2010 #1211 Del Skrevet 3. oktober 2010 El-blødning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. oktober 2010 #1212 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hurra for positiv EL test og velvillig mann Mener å ha lest at blødning under EL betyr at man er ekstra super-fruktbar Det er bare å kjøre på! Jeg er kjempespent Kjedelig med forkjølelse, håper det går fort over! Ingen hinder for uansett Du får kjøre på med te Håper dagen blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. oktober 2010 #1213 Del Skrevet 4. oktober 2010 Har også lest at blødning er bra!! :danse: Nå synes jeg det er på tide med en spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 4. oktober 2010 #1214 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hurra for positiv EL test! Jeg heier på dere! :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1215 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hurra for positiv EL test! Jeg heier på dere! :duskedame: :duskedame: Å dere er såååå søøøøøøte alle sammen! :rødme: Blødning rett før el forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen. Sitat Pernille-info Det blir trening i dag til tross for tett hode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. oktober 2010 #1216 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sånn blødning har ihvertfall jeg aldri hatt, håper det gir resultater! Du regner med at EL er i morgen? Ser at du har mer selvdisiplin enn meg, imponert! Håper treningen går fint til tross for at formen ikke er helt på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1217 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sånn blødning har ihvertfall jeg aldri hatt, håper det gir resultater! Du regner med at EL er i morgen? Ser at du har mer selvdisiplin enn meg, imponert! Håper treningen går fint til tross for at formen ikke er helt på topp Ja, regner med el er i morgen ja Får det bekreftet at el-test når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg ser at det står at man skal være så fruktbar osv om man får blødning, men som sagt - jeg har hatt det før uten at det har skjedd noe Så jeg tar ikke helt av pga det.... Selv om jeg veldig gjerne vil bli med på oktoberbølgen! Håper også treningen går fint - føler jeg jo helt fin fra skuldrene og ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. oktober 2010 #1218 Del Skrevet 4. oktober 2010 Ja, regner med el er i morgen ja Får det bekreftet at el-test når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg ser at det står at man skal være så fruktbar osv om man får blødning, men som sagt - jeg har hatt det før uten at det har skjedd noe Så jeg tar ikke helt av pga det.... Selv om jeg veldig gjerne vil bli med på oktoberbølgen! Oktoberbølgen, here we come! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 4. oktober 2010 #1219 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Vi får satse på at oktober blir måneden for deg Nå er jo egglederene blankskurte og fine, alt annet er i orden. Jeg har stor tro på at dette kommer til å gå i boks ganske snart! Fra LineGourmet til BabyGourmet. Heldig blir i hvertfall den babyen du kommer til å få, tenk på all den flotte, hjemmlagede babymaten den kommer til å få! Endret 4. oktober 2010 av Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1220 Del Skrevet 4. oktober 2010 Vi får satse på at oktober blir måneden for deg Nå er jo egglederene blankskurte og fine, alt annet er i orden. Jeg har stor tro på at dette kommer til å gå i boks ganske snart! Fra LineGourmet til BabyGourmet. Heldig blir i hvertfall den babyen du kommer til å få, tenk på all den flotte, hjemmlagede babymaten den kommer til å få! Hehe.. hjemmelagd babymat har jeg faktisk tenkt på Starter produksjon og storstilt merkevarebygging ____________________ Positiv el-test Men treningen var slitsom i dag :gjeiper: Men jeg gjennomførte i allefall, selv om jeg måtte jukse noen repitisjoner Lurer ellers på om jeg må gå til skrittet å gjøre serie-dvd da. Jeg og kjære har jo kjørt løpet med Criminal Minds omtrendt hver kveld i flere uker nå. Vi har nemlig tatt opp sesong 1 (som vi åpenbart ikke hadde sett, som gikk på TV2 Zebra kl 23 mandag - torsdag. Og forrige uke så vi siste episoden og det var jo drit-spennende og continue-episode og greier og greier. Men så fortsetter teite zebra tv med sesong 2 episode 17?????? Hallo? Hva med episode 1 liksom, som er fortsettelsen? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå