Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

:kaffekopp: Urgh! Jeg har vondt i halsen, nyser og er tett i ørene :sur:

Tror nok den "frivillige" søndagstreningen utgår i dag... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk jenter :klemmer:

-------------

Positiv el-test :hoppe: og kjære har lovt meg pulings etter middag OG på tirsdag :lur::sengekos:

Nå skal vi straks opp til svigermor med nystekte muffins (naturell, eple/blåbær og sjokolade) :nigo:

Har også lagt hjemmelagde kjøttkaker i dag. Ligger ikke på latsiden selv om jeg er litt tufs :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stå på!! :lur:

Å jada ;)

Fikk blødning under/etter samleie i dag. Har jo skjedd før at jeg har sett noe rosa liksom.. men dette var nesten i overkant :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv EL test og velvillig mann :hoppe: Mener å ha lest at blødning under EL betyr at man er ekstra super-fruktbar :lur: Det er bare å kjøre på! Jeg er kjempespent :hoppe:

Kjedelig med forkjølelse, håper det går fort over! Ingen hinder for :sengekos: uansett :ler: Du får kjøre på med te

Håper dagen blir fin :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for positiv EL test! Jeg heier på dere! ;):duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Å dere er såååå søøøøøøte alle sammen! :rødme: :ler:

Blødning rett før el forårsakes av at livmorslimhinnen kan lekke litt blod midt mellom østrogenstupet som kommer før eggløsningen og før det har blitt produsert nok progesteron til å opprettholde livmorslimhinnen. Sitat Pernille-info ;)

Det blir trening i dag til tross for tett hode :trene::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blødning har ihvertfall jeg aldri hatt, håper det gir resultater! Du regner med at EL er i morgen? :popcorn:

Ser at du har mer selvdisiplin enn meg, imponert! Håper treningen går fint til tross for at formen ikke er helt på topp :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn blødning har ihvertfall jeg aldri hatt, håper det gir resultater! Du regner med at EL er i morgen? :popcorn:

Ser at du har mer selvdisiplin enn meg, imponert! Håper treningen går fint til tross for at formen ikke er helt på topp :jepp:

Ja, regner med el er i morgen ja :) Får det bekreftet at el-test når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg ser at det står at man skal være så fruktbar osv om man får blødning, men som sagt - jeg har hatt det før uten at det har skjedd noe ;) Så jeg tar ikke helt av pga det.... Selv om jeg veldig gjerne vil bli med på oktoberbølgen! :fnise:

Håper også treningen går fint - føler jeg jo helt fin fra skuldrene og ned :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regner med el er i morgen ja :) Får det bekreftet at el-test når jeg kommer hjem fra jobb. Og jeg ser at det står at man skal være så fruktbar osv om man får blødning, men som sagt - jeg har hatt det før uten at det har skjedd noe ;) Så jeg tar ikke helt av pga det.... Selv om jeg veldig gjerne vil bli med på oktoberbølgen! :fnise:

Oktoberbølgen, here we come! :romeo::danser::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at oktober blir måneden for deg :jepp: Nå er jo egglederene blankskurte og fine, alt annet er i orden. Jeg har stor tro på at dette kommer til å gå i boks ganske snart!

Fra LineGourmet til BabyGourmet. Heldig blir i hvertfall den babyen du kommer til å få, tenk på all den flotte, hjemmlagede babymaten den kommer til å få!

Endret av Coriander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får satse på at oktober blir måneden for deg :jepp: Nå er jo egglederene blankskurte og fine, alt annet er i orden. Jeg har stor tro på at dette kommer til å gå i boks ganske snart!

Fra LineGourmet til BabyGourmet. Heldig blir i hvertfall den babyen du kommer til å få, tenk på all den flotte, hjemmlagede babymaten den kommer til å få!

Hehe.. hjemmelagd babymat har jeg faktisk tenkt på :Nikke: Starter produksjon og storstilt merkevarebygging :ler:

Positiv el-test ;)

Men treningen var slitsom i dag :gjeiper: Men jeg gjennomførte i allefall, selv om jeg måtte jukse noen repitisjoner :ler:

Lurer ellers på om jeg må gå til skrittet å gjøre serie-dvd da. Jeg og kjære har jo kjørt løpet med Criminal Minds omtrendt hver kveld i flere uker nå. Vi har nemlig tatt opp sesong 1 (som vi åpenbart ikke hadde sett, som gikk på TV2 Zebra kl 23 mandag - torsdag. Og forrige uke så vi siste episoden og det var jo drit-spennende og continue-episode og greier og greier. Men så fortsetter teite zebra tv med sesong 2 episode 17?????? Hallo? Hva med episode 1 liksom, som er fortsettelsen? :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...