LineGourmet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1181 Del Skrevet 30. september 2010 Håper du får en fin dag på jobben Takk Lilly! Jeg har shoppet mine første produkter på Ebay! Det var jo veldig lettvint da.. Tøffe støvler i ordentlig skinn skal være til bare 330 kr! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170538862778&var=470007890536&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Og shiseido øyekrem til 300 kr - ikke så rasende billig, men.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270626091411&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Nå må jeg jobbe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. september 2010 #1182 Del Skrevet 30. september 2010 Stilige støvler! Flere som er bitt av e-baybassillen her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1183 Del Skrevet 30. september 2010 Dag 9. Jeg har merkbare el-voksesmerter. Av en underlig grunn trodde jeg kanskje at de skulle bli borte etter Lap'en, men dengang ei. Greit nok, det er jo ikke smerter - men jeg kjenner det. Jeg og kjære har kranglet og blitt venner igjen Fredag i morgen! Jeg gleder meg Ikke noe spesielt som skjer. Fisk og litt hvitvin i morgen, besøk av svigermor på søndag og kjøp av ved på lørdag. Det var dette vi kranglet om. :dåne: Jeg mener vi skal kjøpe en 1000 liter storsekk og stable ute under stuevinduet. Han er lat og mener vi skal betale dobbel pris for sekker. Jeg mener det er romantisk og hyggelig å reise et stykke for å hente, bære, stable etc - sammen! Mens han syns det kun er JOBB Vi kom frem til kompromiss: Kjøper sekker å stabler, han betaler det sekker koster mer Han er så teit og uromantisk noen ganger! Åååh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 30. september 2010 #1184 Del Skrevet 30. september 2010 Hehe, jeg er enig med deg altså!! Men min kjære er ikke glad i slike ting han heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1185 Del Skrevet 30. september 2010 Hehe, jeg er enig med deg altså!! Men min kjære er ikke glad i slike ting han heller Haha.. bra! De er så jævlig late og ser liksom ikke kosen i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 30. september 2010 #1186 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg har shoppet mine første produkter på Ebay! Det var jo veldig lettvint da.. Tøffe støvler i ordentlig skinn skal være til bare 330 kr! http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170538862778&var=470007890536&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Og shiseido øyekrem til 300 kr - ikke så rasende billig, men.. http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270626091411&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Nå må jeg jobbe :gjeiper: Jeg har heller ikke handlet på E-bay. Men når du handler så dyre ting Line, blir det ikke da plusset på en hel del prosenter i toll også? Må ikke selve varen vere under 200 kr for at du slipper å fortolle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 1. oktober 2010 #1187 Del Skrevet 1. oktober 2010 Min kjære elsker hele prosessen med å høgge og stable ved. Det passer bra i og med at vi har en del trær som må hugges opp. Jeg kan ikke fordra å stable ved, noe så kjedelig! Jeg har heller ikke forsøkt meg på ebay enda, syns det er litt skummelt å shoppe der?? Har til og med ikke våget å ta en titt på siden en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. oktober 2010 #1188 Del Skrevet 1. oktober 2010 Er ikke så skummelt altså Kjøper endel sko der, man passer stort sett på å holde meg innenfor tollgrensa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. oktober 2010 #1189 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er ikke alle selgere som er like nøye med å merke varene heller, og da man fort gjøre en veldig god handel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1190 Del Skrevet 1. oktober 2010 Fredag! Endelig Starter helgen med å trene og så blir det Varmrøkt pepperlaks med hjemmelaget nydelig hollandaise, bakte poteter, asparges med parmasandryss og bakte cherrytomater Skal prøve å få tatt bilder underveis nå som en start på bloggen Selvsagt en fin hvitvin til Tydelig el på gang, tar en test når jeg kommer hjem for å være på den sikre siden. Men regner ikke med noen positiv test før søndag. La oss bare kose oss da dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1191 Del Skrevet 1. oktober 2010 Det er ikke alle selgere som er like nøye med å merke varene heller, og da man fort gjøre en veldig god handel Ja, det har jeg hørt også. Har i tillegg sendt en melding til de jeg har handlet for over 200 kr og bedt om å merke det som gave eller lavere verdi, så da får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 1. oktober 2010 #1192 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeeei! Gleder meg til bilder Middagen høres som alltid veldig god ut! Heldige dere som har EL i helgen Passer fint med en ekstra innsats.. har du/dere taktikken klar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. oktober 2010 #1193 Del Skrevet 1. oktober 2010 Innom for å ønske deg en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 1. oktober 2010 #1194 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Hei å god helg til deg . Ebay er supert å handle på. Har bestilt fertilitetsmonitor, nye sticks (mange ganger ), klær, smykker osv. Billig og enkelt! Heier på kommende el for deg forresten. Vi var en stund likt, men med mine sykluser har jeg havnet over en halv syklus bak deg . Nå er det x-faktor, pils å gressenketilværelse her Endret 1. oktober 2010 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1195 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Nå er det x-faktor, pils å gressenketilværelse her Du er stadig gressenke ebitt? ____________________ Jeg og kjære i dag: :rødme: Har delt faktisk 2 vinflasker i dag Relativt brisen, men har hatt gode samtaler. Jeg setter bare så utrolig pris på at han yter litt ekstra innsats for oss innimellom. Mange ganger så føler jeg at det mangler på det. Men plutselig så kommr det. Og det helt uanmeldt. Jeg var faktisk litt i tvil selv i dag, for jeg var ikke i strålende humør og følte jeg hadde en god del på hjertet faktisk (som fint kunne ha resultert i krangling). Men så skjønner han det plutselig liksom, at nå må han være sammen med meg, tilstede! Jeg blir så glad, og får så utrolig mye større raushet for han Her går det i Lenny Kravitz http://www.youtube.com/watch?v=kOGR9D6qyhM&feature=related Huff, det blir nesten too much Laksen var ikke så god i dag. Jeg må gjøre litt research på hvilken merke/produsent som er best. Men hollandaisen var fantastisk. Og jeg har tatt de knalle bildene Ps: negativ el-test i dag, men jeg blir ikke sjokka om den er positiv i morgen.... Edit: apropo merke/produsent - det beste er selvsagt å skaffe seg en egen røykeovn og røyke laksen selv! Hah! Merk dere mine ord Endret 1. oktober 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 2. oktober 2010 #1196 Del Skrevet 2. oktober 2010 God morgen Line, hvordan er formen? Og ble det positiv el-test? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. oktober 2010 #1197 Del Skrevet 2. oktober 2010 God morgen, eller.. ehh formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter #1198 Del Skrevet 2. oktober 2010 God morgen, eller.. ehh formiddag God ettermiddag jenter! Formen har vært fin i dag den, merket jo en antydning til hang over i dag tidlig. Men en dusj og frokost gjør jo susen Vi har hentet 840 liter ved i sekker i dag Som lagt fint ute på terassen (fortsatt i sekkene ja) og vi har fått plassert sommermøblement i boden og ryddet litt. Ja, jeg ble så fornøyd at jeg kjente at det var tide å kjøpe inn røsslyngen (erica), så nå er visne sommerblomster byttet ut med røsslyng Deilig å være ute litt i den lufta som er nå Jeg prøver å få fyr på peisen nå, men må bruke grusomt mange tennbriketter :gjeiper: Negativ el-test i dag. Pizza og film senere. Nå blir det å lese bok (åndenes hus! ) i sofaen med forhåpentligvis fyr i peisen Håper alle har en super lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. oktober 2010 #1199 Del Skrevet 2. oktober 2010 Åhh så deilig, har dere peis!? Heldiggriser Kos deg med bok og fyr i peisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 2. oktober 2010 #1200 Del Skrevet 2. oktober 2010 Høres ut som en superkoselig lørdagskveld Elsker å krype opp i sofaen pakket inn i et pledd. Og med masse levende lys og fyr i peisen, ja da koser jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå