Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Er du sikker på at du har hatt LAP? :fnise:

Det gir deg jo sikkert litt ekstra forhåpninger nå om at det skal klaffe og jeg skjønner godt frykten din for å ikke lykkes. Men noen av oss må jo bli gravide snart og siden jeg er eggløs, så må det jo bli deg!

:klemmer:

Har kasta over bolle til deg! *kaster en til som du kan dele med kjærsten og* :ler::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kesamboller?? Her har jeg tydligvis gått glipp av noe, for det har jeg aldri hørt om før :klø: Er de bedre enn vanlige boller? Og går det an :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å trene litt! :nigo: Men veldig bløtt hjem! :regn: :gjeiper:

Kjære har kjøpt fredagsmiddag. Det blir skikkelig gourmet aften i dag :ler::kyss:

Reinsdyrfilet med rosenkål bonne femme, rotmos og portvinssaus ;)

Oppskrift reinsdyr og rosenkål. Potetene får selskap av selleri, pastinakk og persillerot, samt fløte - da blir det rotmos ;)

http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Middag/Vilt/Reinsdyrfilet-med-rosenk%C3%A5l-bonne-femme

Portvinsaus:

1 stor sjalottløk, finhakket

2 dl portvin -kokes inn til mindre enn halvparten

1 dl rødvin (sløyfes)

3 dl god innkokt viltbuljong - kokes inn til mindre enn halvparten igjen.

salt og pepper og mulig sukker

Pisk inn 2-3 ss usaltet meierismør, skal ikke koke nå.

Dette er en så bra middag at vi MÅ ha dessert! :Nikke:

*line gjør research* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har hatt litt problemer med selve grunn-hevingen Alabama, da blir det gjerne både bleke og tunge og harde boller. Do it again! ;)

Ja, æsj.. Hvis jeg gidder.. Møkkaboller! :kjefte:

Reinsdyrfilet med rosenkål bonne femme, rotmos og portvinssaus ;)

:dåne: OMG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, du imponerer meg med kokkeleringene dine altså!!! Vil du ikke komme hit en stund, har et velutrustet kjøkken som blir altfor lite brukt :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strålende fredagsmiddag i dag :ler: Og jeg lagde sjokoladeparfait med valnøtter til dessert :sikle: Hatt en alvorsprat med kjære om viktigheten av å prioritere hverandre i blandt etterhvert som forholdet når flere år.. og nå er jeg i grunn klar for fest! :skaal::vin:

Serously - jeg har lyst å gå ut :ler:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, det hørtes ut som en fantastisk fredagsmiddag!

Her har lørdagsroen senket seg, Mannen lager hjemmelaget pizza på kjøkkenet, mens jeg har inntatt sofakroken med pc og Skal vi danse. Vi fant ut at vi er visst helt klare for familielivet - ikke mye alkoholfuktige utskeielser på en festlørdag her nei! :ler:

Håper du koser deg i kveld også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var du ute i går? :)

Hei Virrevapp ;) Nei, fornuften grep meg :ler: Antagelig like greit det.

Så langt har det vært en helt vanlig lørdag med litt matvarehandel, så hente-pizza og elendig film :dåne: Vi ser åpenbart for mye film, for tilbudet dekker ikke etterspørselen vår, eller ihvertfall ikke i henhold til kvalitetskravene :fnise:

3 filmer i uka - er det for mye forlangt at det skal finnes 3 normalt gode filmer i videosjappa?? :roll:

Kikka litt på skal vi danse nå - han derre Stig Henrik..han er da veldig sexy? :lur: :sminkedame:

Har forøvrig en blogg i magen jeg lurer på å få ut.. en gourmet blogg - Milla er min mentor i idèfasen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...