Gjest Alabama Skrevet 21. september 2010 #1101 Del Skrevet 21. september 2010 Så bra at alt gikk bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 21. september 2010 #1102 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Spennende...Har ikke helt fått med meg hva LAP er.. men høres ut som du har fått deg grundig rørleggerarbeid utført ja.. nå må du bare få mannen til å stake opp røretskikkelig også) Godt å høre du er ved godt mot etter operasjon, tar alltid litt på slikt noe.. Masse god bedring til deg! Endret 21. september 2010 av Aurelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1103 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg har ikke gjort noe hele dagen! :dåne: Jeg har visnet og føler meg som et slakt :gjeiper: Kjeder vettet av meg, fikk ikke lest i boka en gang. Men nå er det heldigvis snart kvelden og tid for tv-titting. Det blir bedre i morgen. Fornuften sier at det ser lyst ut fremover da, men humøret er dårlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 21. september 2010 #1104 Del Skrevet 21. september 2010 Bake kesamboller kan du gjøre!? Det lurer jeg på å gjøre nå, men da må jeg kle på meg og gå 100 meter bort i butikken.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Bake kesamboller kan du gjøre!? Det lurer jeg på å gjøre nå, men da må jeg kle på meg og gå 100 meter bort i butikken.. :gjeiper: Selvsagt! (I morra kanskje... ) Edit: Oppskrift: http://www.detsoteliv.no/searchresults_other1gruppe.php?855 Endret 21. september 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dalmore Skrevet 21. september 2010 #1106 Del Skrevet 21. september 2010 Åh, det var gode nyheter å lese her inne! Også så kjekt å vente på mensen nå, da er du liksom rett i gang med en ny PP med en gang, da! Jeg krysser armer og fingre og mentalt inni hodet for at det snart sitter i boks for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. september 2010 #1107 Del Skrevet 21. september 2010 Og skulle du få noen kesamboller til overs, kan du bare sende dem i min retning, jeg er et totalt matvrak i dag! Håper rekonvaliseringen (heter det egentlig det?) går bra, det er jo liksom ikke meningen at du skal gjøre så veldig mye dagen etter lap da. Men litt bollebaking er nok bare terapeutisk og godt for kropp og sjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 21. september 2010 Og skulle du få noen kesamboller til overs, kan du bare sende dem i min retning, jeg er et totalt matvrak i dag! Håper rekonvaliseringen (heter det egentlig det?) går bra, det er jo liksom ikke meningen at du skal gjøre så veldig mye dagen etter lap da. Men litt bollebaking er nok bare terapeutisk og godt for kropp og sjel "Re-con" - tror egentlig det er når soldatene er ute på "befaring", sjekke området liksom Men bollebakingen til Alabama var et veldig bra forslag. Har hatt i tankene å bake snart, så det tror jeg jeg skal få gjort i løpet av uka. Sender rester til Scottland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. september 2010 #1109 Del Skrevet 21. september 2010 "Re-con" - tror egentlig det er når soldatene er ute på "befaring", sjekke området liksom Men bollebakingen til Alabama var et veldig bra forslag. Har hatt i tankene å bake snart, så det tror jeg jeg skal få gjort i løpet av uka. Sender rester til Scottland Er ikke det rekognosering da? Er ikke en rekonvalesent noen som holder på å bli frisk? Hjelp, jeg må nok på norskkurs snart! Jeg kommer til å sitte på stranda i morgen (skolen min ligger rett ved havet) og vente på de bollene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. september 2010 #1110 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Sletting av dobbeltpost Endret 21. september 2010 av Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. september 2010 #1111 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Sletting av trippelpost.. Endret 21. september 2010 av Coriander Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 21. september 2010 #1112 Del Skrevet 21. september 2010 Oh jeez, beklager Line for trippelpost! Da jeg prøvde å poste fikk jeg bare error beskjed, men det funket tydeligvis allikevel... Unnskyld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. september 2010 #1113 Del Skrevet 21. september 2010 Innom og ser om deg Det ser jo ut til at du kommer deg på bena i en fei jo Håper trenden fortsetter Jeg følte meg skikkeli dau-banka etter lapen jeg, fungerte ikke normalt på godt og vel 3 uker.. Ikke noe stas med nazi-styrketrening 14 dager etter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 Forfatter #1114 Del Skrevet 22. september 2010 Er ikke det rekognosering da? Er ikke en rekonvalesent noen som holder på å bli frisk? Hjelp, jeg må nok på norskkurs snart! Jeg kommer til å sitte på stranda i morgen (skolen min ligger rett ved havet) og vente på de bollene Neida, du trenger ikke norsk kurs - men jeg gjør Definisjon av rekonvalisere: komme seg etter sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 Forfatter #1115 Del Skrevet 22. september 2010 Oh jeez, beklager Line for trippelpost! Da jeg prøvde å poste fikk jeg bare error beskjed, men det funket tydeligvis allikevel... Unnskyld! Hehe.. no problemas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 Forfatter #1116 Del Skrevet 22. september 2010 Innom og ser om deg Det ser jo ut til at du kommer deg på bena i en fei jo Håper trenden fortsetter Jeg følte meg skikkeli dau-banka etter lapen jeg, fungerte ikke normalt på godt og vel 3 uker.. Ikke noe stas med nazi-styrketrening 14 dager etter Koselig at du er innom Pusilus _________________________ Ja, formen er raskt stigende her og jeg har en plan om å komme meg en tur ut i dag i hvert fall. Må på polet og kjøpe rødvin til Fransk lammegryte Venter på mensen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 22. september 2010 #1117 Del Skrevet 22. september 2010 Så godt det er overstått Line! Har hørt om mange som har fått god hjelp av en utspyling, så jeg har trua på spire før jul! Men du, de har jo på en måte vert å rota litt oppi der...kan ikke det da forstyrre mensen litt? Spurte du legen om det siden du ventet mensen så snart etterpå? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 22. september 2010 Forfatter #1118 Del Skrevet 22. september 2010 Så godt det er overstått Line! Har hørt om mange som har fått god hjelp av en utspyling, så jeg har trua på spire før jul! Men du, de har jo på en måte vert å rota litt oppi der...kan ikke det da forstyrre mensen litt? Spurte du legen om det siden du ventet mensen så snart etterpå? :klø: Jeg nevnte at jeg ventet mensen en dag eller 2 og spurte i den forbindelse om jeg kunne bruke tampong (det fikk jeg ikke :dåne: ). Men hun sa ingenting om at den kunne bli forstyrret. Men googlet litt nå, og ser jo at det kan skje. Jeg kjenner så vidt noe som kan ligne på mens-mage innimellom her, men antagelig så kommer den tidligst i morgen (29 dager er innefor normalen, men egentlig ikke når el er på dag 13). Kroppen kjennes ellers ut sånn som den gjør på dag 6, altså ikke opplåst, ikke ømme pupper ingenting. Vi får se. Jeg ønsker den velkommen jeg så vi kan få en ny og forbedret eggløsning Jeg skal ut å se etter sko! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 22. september 2010 #1119 Del Skrevet 22. september 2010 Håper du finner deg noen flotte sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. september 2010 #1120 Del Skrevet 22. september 2010 Hva slags sko er du ute etter? Kjenner jeg er nesten mer spent enn deg på resultatene fremover. Det må jo være en deilig følelse å vite at alt er i orden etter alle undersøkelse osv dere har vært igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå