Småkjekset Skrevet 20. september 2010 #1081 Del Skrevet 20. september 2010 Masse masse lykke til med Lap i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2010 #1082 Del Skrevet 20. september 2010 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 20. september 2010 #1083 Del Skrevet 20. september 2010 Heisann, krysser fingrene for at formen er fin å at du bare fikk positive tilbakemeldinger på lap'en i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 20. september 2010 #1084 Del Skrevet 20. september 2010 Bare innom for a se om det er noen nyheter, regner med at du ligger og sover ut 'rusen' nå. Håper at alt gikk fint og greit med deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. september 2010 #1085 Del Skrevet 20. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1086 Del Skrevet 20. september 2010 God kveld vakre damer og takk for alle lykkeønskningene Kort eller lang historie? :klø: Kom på sykehuset kl 0900, venting til 1200. Da kom diverse sykepleiere, legen og veneflon-setting og paracet-spising. Kl 13 var jeg i operasjonsrommet. Jeg telte til 5 og dermed var jeg borte Våkna 2 timer senere og legen kunne fortelle meg at alt så fint ut, ingen ulumskheter noe sted. Kontrastvæsken hadde gått litt sakte igjennom til å begynne med, men så fikk den fart på seg. Les; de har altså fått spylt opp litt nå. Og konklusjonen må jo være at dette var best case scenario! Jeg fikk bra med smertestillende mens jeg var der og hadde veneflonen i, er nok litt dopa fortsatt Men jeg tror ikke restitusjonen kommer til å by på særlige problemer. Jeg fikk kun Voltaren med hjem på resept og så langt så har jeg ikke noe smerter noe sted egentlig. Har ikke noe problemer med å reise meg eller gå og har bare så vidt kjent antydning til "hold" i skuldrene (luftsmerter). Er ikke så veldig oppblåst heller Nå prøver jeg å prompe og rape mest mulig Sykemeldt ut i uken og jeg måtte vente 1 uke med å trene sa legen, men jeg kunne gå turer og sånn da. Tenker at jeg ser an formen på fredag, og kjennes det godt ut så sniker jeg nok på en trening da Veldig glad i kjære i dag kjenner jeg :rødme: (er det dopet? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. september 2010 #1087 Del Skrevet 20. september 2010 Gode nyheter Da satser vi på at spiren sitter fort nå, som di har skylt og åpnet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 20. september 2010 #1088 Del Skrevet 20. september 2010 Fine saker Line Flott at formen er fin! Og så bra at de fikk tatt en grundig 'vask' av egglederene, nå kommer det nok et vakkert lite embryo der in no time! Og så blir det og mens vi venter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 20. september 2010 #1089 Del Skrevet 20. september 2010 Så flott at det gikk så bra med deg Du får kose deg sammen med mannen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 20. september 2010 #1090 Del Skrevet 20. september 2010 Hurra!! Det var gode nyheter!! Du skal se det blir fart på sakene nå som du har fått spylt rørene! Flott at det gikk så bra, og at formen er fin! Du får slappe av og kose deg med mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. september 2010 #1091 Del Skrevet 20. september 2010 Det høres kjempe flott ut, da krysser vi fingrene for at det blir babynyheter her i dagboken om ikke lange tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 20. september 2010 #1092 Del Skrevet 20. september 2010 Så flotte nyheter, Line!! Bra du fikk renska litt opp inni der, så satser vi jo på at du snart får en voksende mage som resultat Kos deg masse med mannen din og slapp masse av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 20. september 2010 #1093 Del Skrevet 20. september 2010 Åh, så godt å høre at du har det bra Og de mannfolka er da litt gode og ha innimellom og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 20. september 2010 #1094 Del Skrevet 20. september 2010 Utrolig bra at du er i god form Line Har tenkt mye på deg i dag og krysset fingrene for at det gikk bra. Håper rørarbeidet gjør susen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ebitt Skrevet 20. september 2010 #1095 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Supre greier Line Satser på fortgang nå ja Endret 20. september 2010 av ebitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 21. september 2010 #1096 Del Skrevet 21. september 2010 Hurra for gode nyheter, de beste faktisk! Håper rørarbeidet gjorde susen slik at en liten huleboer slår seg til snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1097 Del Skrevet 21. september 2010 Dere er så herlige alle sammen :rødme: :klemmer: Det satt nok fortsatt i litt smertestillende i går når jeg skrev. 2 timer senere var det ute, men det er absolutt ikke PAIN å snakke om. Det er litt ømt (som noen skal ha slått meg litt hardt i magen), ellers ikke noe luftsmerter eller noe. Og jeg har sovet helt fint i natt jeg Nå bare venter jeg på mensen. Kjennes ikke ut som den kommer i dag... Hadde litt blødninger i går fra de "benda" opp livmorhalsen, men det ga seg utover ettermiddagen. De sier jeg må bruke bind! :dåne: Har ikke brukt bind siden jeg var 14 jeg, don't like Spent på månedene fremover nå, ønsker meg veldig veldig veldig mye positiv test før jul.. What to do today? En liten gåtur på butikken kanskje? Lese bok, Åndenes hus! Begynte i går, lovende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. september 2010 #1098 Del Skrevet 21. september 2010 Her er det virkelig spennende å følge med fremover. Krysser alt jeg har for dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 21. september 2010 #1099 Del Skrevet 21. september 2010 Heier på spire før jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 21. september 2010 #1100 Del Skrevet 21. september 2010 Hei Line! Jeg er her og leser nesten hver dag. Du har en spennende kamp frem mot graviditeten, men jeg har enda veldig tro på at det skal klaffe for dere. Måtte bare si fra at jeg hadde vært her og er informert om LAP'en. Flott at smertene er utholdlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå