pusilus Skrevet 18. september 2010 #1061 Del Skrevet 18. september 2010 Så kjedelig med testen Line Jeg synes det er rart at de ikke tar i det minste en urin prøve.. Jeg ble beordret til å tisse i et glass da jeg kom for å ta lap, jeg var vel på CD8 så jeg bare himlet med øynene og gjorde som de sa. Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. september 2010 Forfatter #1062 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Om det skulle vise seg ingen problemer på Lap så skal jeg jammen kjøpe Maca til kjære http://www.peruvian-maca.com/pages/Maca-For-Men.html Visstnok bra for oss damer også. Og Bidronninggele til meg? ---- Frokost straks. Skal ut å handle litt mat, og så skal jeg og kjære på maxbo å sjekke ut pris på skyvedørsgarderobe og på skeidar å kikke på senger Edit: http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article607030.ece Endret 18. september 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 18. september 2010 #1063 Del Skrevet 18. september 2010 Det var synd med den negative testen Line Håper dere koser dere med å prøve senger i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. september 2010 #1064 Del Skrevet 18. september 2010 Jeg fikk ikke utslag før 15dpo.. så det er enda håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 18. september 2010 #1065 Del Skrevet 18. september 2010 Negativ test før IKM trenger ikke bety noe som helst vet du Hvordan føles kroppen sånn ellers da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. september 2010 Forfatter #1066 Del Skrevet 18. september 2010 Negativ test før IKM trenger ikke bety noe som helst vet du Hvordan føles kroppen sånn ellers da? Det er rart med det, men eventuelle symtomer blir ganske fort borte hos meg umiddelbart når jeg ser negative tester Ingen murringer, ømme pupper (som normalt). Men jeg kom meg overraskende fort fra skuffelsen. Da fikk jeg liksom inntilt hodet mitt på at jeg skal faktisk til Lap på mandag og får vite noe forhåpentligvis ------------------- Vi har hatt en liten runde på skyvedørs-research og senge-befaring. Fikk litt inside information på Maxbo om at vi burde komme tilbake 6 oktober for da er det "max-dager" og antagelig gode rabatter på Elfa skyvedører I like! Innom skeidar og lå i noen senger.. Vi må ha jensen Gleder meg! Senere blir det pizza og film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 18. september 2010 #1067 Del Skrevet 18. september 2010 Pizza og film her og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 18. september 2010 Forfatter #1068 Del Skrevet 18. september 2010 Pizza og film her og ...jeg ble alt for mett.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. september 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 19. september 2010 God søndag! I dag blir det: * Frokost * Trening * Kult-gruppa møtes! * Tunfisk salat til middag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. september 2010 #1070 Del Skrevet 19. september 2010 Høres ut som en fin plan for søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2010 #1071 Del Skrevet 19. september 2010 Deilige søndag, med strålende høstvær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coriander Skrevet 19. september 2010 #1072 Del Skrevet 19. september 2010 Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen! Det kommer til å være over på et blunk og jeg skal holde fingrene krysset for at de ikke finner noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. september 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 19. september 2010 Hoho! Vi har hatt en utrolig bra åpning av kult-gruppa i dag. 6 oppegående, sosiale og utadvendte jenter + meg selv. Masse felles interesser. Sol og nydelig vær var det ute også Dette tror jeg blir veldig bra fremover Coriander: nå har jeg tid til å tenke litt mer på Lap'en i morgen. Og jeg har kommet frem til at om alt skulle være i orden så føler jeg ikke at jeg har kommet noe videre, for det klaffer jo ikke. Jeg har tenkt meg ut best case scenario (utenom positiv test i morgen da :gjeiper: )og det må være at de finner litt trange eggledere som de åpner opp. Og vips så sittern neste måned Pms symtomer ellers: ikke noe særlig murringer, ikke ømme pupper - men vonde pupper! Kjennes ut som jeg har 2 store blåmerker på brystet Har aldri kjent det så ille før mensen før.. Håper alle har hatt en fin søndag! Det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 19. september 2010 #1074 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Så flott at KULT gruppa var vellykket, det er gøy når man treffer folk man er på nett med sånn med en gang! Dere får det nok mye gøy fremover Håper det blir best case scenario i morgen, jeg skjønner godt at du tenker sånn. Dere har jo prøvd en stund, og det har ikke klaffet, så da er det jo greit å finne ut hva som gjør det. Jeg er helt sikker på at det går veldig, veldig bra Kanskje det blir sommerbaby på oss til neste år, det hadde vært fint :rødme: Krysser fingrene for positiv test i morgen, og hvis ikke så er dere uansett et skritt nærmere et barn Igjen - masse, masse lykke til i morgen! Jeg kommer til å tenke på deg og sende mange positive tanker, og så ser jeg frem til en hyggelig oppdatering her når du føler for det Endret 19. september 2010 av *lilly* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. september 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 19. september 2010 Kanskje det blir sommerbaby på oss til neste år, det hadde vært fint :rødme: Jaaaa! :rødme: Krysser fingrene for positiv test i morgen, og hvis ikke så er dere uansett et skritt nærmere et barn Igjen - masse, masse lykke til i morgen! Jeg kommer til å tenke på deg og sende mange positive tanker, og så ser jeg frem til en hyggelig oppdatering her når du føler for det Tusen millioner takk Lilly :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 19. september 2010 #1076 Del Skrevet 19. september 2010 Hoho! Vi har hatt en utrolig bra åpning av kult-gruppa i dag. 6 oppegående, sosiale og utadvendte jenter + meg selv. Masse felles interesser. Sol og nydelig vær var det ute også Dette tror jeg blir veldig bra fremover Det var kjempekoselig, gleder meg til å bli bedre kjent med deg og resten av gjengen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. september 2010 #1077 Del Skrevet 19. september 2010 Spent på hvordan det går i morra, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 19. september 2010 #1078 Del Skrevet 19. september 2010 Masse, masse, masse lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2010 #1079 Del Skrevet 19. september 2010 Lykke til imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 20. september 2010 #1080 Del Skrevet 20. september 2010 Masse masse lykke til med LAP idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå