Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Det er altfor mye godt i Trines mektige matblogg. ;) Et greit sted då få middagsinspirasjon fra når hjernen er tom for ideer :jepp:

Ja, Trine har mye godt på sidene sine, om en litt vel italia-fokusert. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Happy mandag! (?)

Jeg har drømt meg bort igjen. Er 100 % klar for nytt soverom.

Jeg vil ha skyvedørsgarderobe med pc-plass inni der, mdf-plater gråmalt på veggene, hvitmalte halvblanke lister, og Jensen Diplomatseng 180 x 210 cm. :Nikke:

Jeg har lagd en så fin skisse... :sjenert:

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ikke glem å sette av plass på tegningen til en bitteliten sprinkelseng, da... ;)

Hehe... jeg har en liten 80 cm's åpning på veggen til det. Men foreløpig står en stol der på skissen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det lap i dag???

Soveromsplanene høres fine ut. Vi bor i leieleilighet, hvor eieren pusset opp rett før vi flyttet inn. Soverommet vårt er malt i en helt grell plommelilla :eeeh: Grått og hvitt høres delikat og lekkert ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lap i dag???

Soveromsplanene høres fine ut. Vi bor i leieleilighet, hvor eieren pusset opp rett før vi flyttet inn. Soverommet vårt er malt i en helt grell plommelilla :eeeh: Grått og hvitt høres delikat og lekkert ut!

Nei, nei! Ikke noe Lap før neste mandag :sjokk::fnise:

Og det beste av alt, Kjære er enig i planene våre. Så da blir det skyvedør og ny seng i januar :nigo: Men vi trenger dette. Vi har en latterlig liten leilighet med en latterlig lite soverom. Man må bare gjøre det man må i forhold til funksjonelle løsninger og sånn ;)Grått og hvitt blir fint ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trallala :romeo: jeg har startet min 4. uke med trening på en mandag :nigo: Jeg er ofte sliten på vei hjem fra jobb på mandag og tenker hver gang om jeg skal droppe å dra på trening, men jeg får meg en like stor overraskelse hver gang. Mandagene er dritbra til å pumpe jern :kul: Jeg tør ikke gi meg selv lov til å droppe, for da er jeg redd for at hele uka sklir ut. Dessuten så er det viktig å trene mest mulig denne uken så jeg har litt å gå på neste uke etter Lap'en. Håper ikke jeg blir så innmari redusert.... :sjenert:

Hatt litt magesyke/mensen-murring i dag ca fra kl 14-18... innbildning? Progesteron-topp-symtom? :vetikke:

Ellers så er det litt sørgelig at jeg ikke har Paradise hotel lenger altså. Håper virkelig det begynner noe trash-reality show igjen snart.. :gjeiper: :flau::fnise:

Gleder meg til nytt soverom*!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok av trashy reality du kan følge med på så lenge du har internett ;) Jersey Shore feks, makan til dårlig program skal du lete lenge etter :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er med trening :klappe:

Jeg hadde vel to uker etter lapen hvor jeg ikke kunne gå på den harde styrketreningen jeg bruker å gå på. Det skal sies at på de timene gjør man ikke annet enn å gi 150%, treneren står og hyler og pusher folk til sitt ytterste.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som et nydelig soverom, grått er veldig fint :hjerte: Det er så mange nyanser, og så kan det jo lett kombineres med andre farger. Det kommer til å blir kjempefint :jepp:

Spennende med mens-murringer, det er vel litt tidlig i forhold til IKM :lur: Spennende :fnise:

Kan ikke si jeg er noe fan av Paradise :fnise: Du og sambo får kjøpe dere en DVD boks, det er masse koslig underholdning nå på høsten! Dessuten kan dere se det når dere vil :tommelsmil: Jeg har mange å anbefale :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Høres ut som et nydelig soverom, grått er veldig fint :hjerte: Det er så mange nyanser, og så kan det jo lett kombineres med andre farger. Det kommer til å blir kjempefint :jepp:

Spennende med mens-murringer, det er vel litt tidlig i forhold til IKM :lur: Spennende :fnise:

Kan ikke si jeg er noe fan av Paradise :fnise: Du og sambo får kjøpe dere en DVD boks, det er masse koslig underholdning nå på høsten! Dessuten kan dere se det når dere vil :tommelsmil: Jeg har mange å anbefale :ler:

Good morning Lilly :kaffekopp::regn:

Skikkelig møkkavær hos oss i dag. Jeg ble surklende bløt gjennom skoene på vei til jobb :angry:

Jeg har vurdert dvd-bokser, men det blir ikke det samme. Men vi har PVR som gjør at jeg kan ta opp og se når det passer. Det er jeg godt fornøyd med! :ler:

Gi meg dine topp 3 da.... ;)

Edit: ellers så er det velstand på pvr når det gjelder utvalg av detektimen. Criminal minds sesong 1 går hver kveld, og vi har ikke sett den :ler: + csi og diverse..

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morning Lilly :kaffekopp::regn:

Skikkelig møkkavær hos oss i dag. Jeg ble surklende bløt gjennom skoene på vei til jobb :angry:

Jeg har vurdert dvd-bokser, men det blir ikke det samme. Men vi har PVR som gjør at jeg kan ta opp og se når det passer. Det er jeg godt fornøyd med! :ler:

Gi meg dine topp 3 da.... ;)

Samme vær her også, skikkelig øs-pøs :regn:

Å, har dere PVR *misunne* ;) Det høres jo veldig greit ut!

Mine topp 3 *trommevirvel*...

1. The Sopranos!

2. LOST

3. Amerikanske The Office

:ler:

Endret av *lilly*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme vær her også, skikkelig øs-pøs :regn:

Å, har dere PVR *misunne* ;) Det høres jo veldig greit ut!

Mine topp 3 *trommevirvel*...

1. The Sopranos!

2. LOST

3. Amerikanske The Office

:ler:

Sopranos er bra :tommelopp:

Lost så jeg første sesongen, men så syns jeg de tok av litt vel mye utover neste sesongene :ler:

Office ikke sett :sjenert:

Alle bør ha PVR! Beste innkjøpet vi gjorde i fjor! ;)

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bør ha PVR! Beste innkjøpet vi gjorde i fjor! ;)

Det er notert :tommelsmil: Tror ikke det blir noen utfordring å få med sambo på den ;)

Jeg tror The Office er litt sånn elsk/hat, jeg syns det er helt hysterisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PVR er en av de aller beste investeringene vi har gjort også! Ser jo MYE mer på TV enn før, selvfølgelig, men nå ser vi i hvert fall på ting som vi har lyst til å se, i steden for å ha zappe gjennom masse som vi synes er uinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...