Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Du trener på timer, ikke sant? Er det kun styrketrening( :fnise: ), eller kondis også?

Ja, liker gruppetrenings-konseptet med instruktør og høy musikk :ler:

Kun Sats power som gjelder nå (ikke noe stryketrening :fnise: ). Jeg har tenkt å gå over til styrkerommet etterhvert for å ta litt tyngre vekter og færre repetisjoner, for så kombinere det med litt mer kondis (step, aerobic, zumba). Spinning er ikke noe for meg. Blir for kjedelig, liker litt koordinasjon jeg :) Men først vil jeg komme dit med antall kg som jeg tok før i tiden. (maks 4 uker ;) ) Skal vel bestille meg en treningsveiledning snart... :filer:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er til å trene, kjempe flott :hoppe:

Kan ikke si det samme her, eier ikke oveskudd... men det kommer vell ;)

Hehe.. det er vel forståelig. Var ikke du veldig flink på sykkelen hjemme en stund Milla? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det? Var det koselig på innflyttingsfest? :spise: Har dere planer for i kveld da, eller er dere fremdeles hos din mor kanskje? :klemmer:

Ha en fin helg ihvertfall :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom over en tråd på trening der jeg ser du har bestilt noe fra eastbay (?) Vurderer å kjøpe nye joggesko derfra, så jeg er litt spent på om du har fått det du bestilte? Fornøyd? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over en tråd på trening der jeg ser du har bestilt noe fra eastbay (?) Vurderer å kjøpe nye joggesko derfra, så jeg er litt spent på om du har fått det du bestilte? Fornøyd? ;)

Jeg har akkurat hentet pakken på posten nå faktisk. Måtte jo betale ca 30 % ekstra (toll + mva). Jeg fortrengte jo det helt når jeg bestilte :roll:

Jeg blir aldri fornøyd med ting jeg bestiller på nett. Noe av det kan være ok, men om jeg hadde prøvd det først så hadde jeg antagelig droppa det.

Jeg kjøpte Nike "be strong-pant" http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-243095/pgid-238541

Den er ok (betalte bare 40 USD eller noe), litt vel vid i leggene, men ok.

Kjøpte 2 t-skjorter fra Nike. De var for store og har en merkelig form :fnise:

Og hettejakke fra Nike - ok, men ikke så lang og smal som jeg skulle ønsket at den var.

Så i det store og det hele så er vel 1200 kr litt mye for veldig få bare ok plagg ;)

Men kom relativt kjapt da - 7-8 dager inkl innom tollen.

Joggesko er sikkert bra å kjøpe derfra. Stort utvalg og rimelig. Vær sikker på størrelsene da :)

Edit: den kostet 40 dollar, ikke 25 :gjeiper:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi hadde jo en forrykende festlig innflyttingsfest i går :ler:

Mutter serverte gravet hjort med tyttebær-creme-fraiche til forrett. Veldig godt!

Ellers så er hun ikke så "gourmet" som meg og vi griller ofte når familien samles sånn. Kyllingbryst med tilbehør.

Hjemmelagd sjokolademousse til dessert. Jeg som hadde bestilt :gjeiper:

Kjærestene våre måtte kaste inn håndkle ganske fort. Men kjernefamilien ble sittende med mime-leker til kl 0200. Hehe.. vi hadde det utrolig morro da :fnise:

Huset var ok, litt slitt kanskje. De kjøpte usett! :sjokk: Men det blir fint der. Veldig sentralt ;)

Bitte litt redusert i dag, men har vært på butikken som vanlig å handlet inn middager til neste uke. Ellers så har jeg tydelig el-smerter, hadde det i går også. Skal ta en test nå snart. Tror vi må hoppe til køys også. Dagen-derpå-sex er nice :lur::sexy:

Hentepizza, cola og film i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat hentet pakken på posten nå faktisk. Måtte jo betale ca 30 % ekstra (toll + mva). Jeg fortrengte jo det helt når jeg bestilte :roll:

Jeg blir aldri fornøyd med ting jeg bestiller på nett. Noe av det kan være ok, men om jeg hadde prøvd det først så hadde jeg antagelig droppa det.

Jeg kjøpte Nike "be strong-pant" http://store.nike.com/us/en_us/?l=shop,pdp,ctr-inline/cid-1/pid-243095/pgid-238541

Den er ok (betalte bare 25 USD eller noe), litt vel vid i leggene, men ok.

Kjøpte 2 t-skjorter fra Nike. De var for store og har en merkelig form :fnise:

Og hettejakke fra Nike - ok, men ikke så lang og smal som jeg skulle ønsket at den var.

Så i det store og det hele så er vel 1200 kr litt mye for veldig få bare ok plagg ;)

Men kom relativt kjapt da - 7-8 dager inkl innom tollen.

Joggesko er sikkert bra å kjøpe derfra. Stort utvalg og rimelig. Vær sikker på størrelsene da :)

Fin bukse :tommelsmil: Skal du sende tilbake det som ikke passet? Jeg er i ferd med å kjøpe joggesko, har prøvd i butikken så jeg er sikker på str. Tror det blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, vi hadde jo en forrykende festlig innflyttingsfest i går :ler:

Mutter serverte gravet hjort med tyttebær-creme-fraiche til forrett. Veldig godt!

Ellers så er hun ikke så "gourmet" som meg og vi griller ofte når familien samles sånn. Kyllingbryst med tilbehør.

Hjemmelagd sjokolademousse til dessert. Jeg som hadde bestilt :gjeiper:

Kjærestene våre måtte kaste inn håndkle ganske fort. Men kjernefamilien ble sittende med mime-leker til kl 0200. Hehe.. vi hadde det utrolig morro da :fnise:

Huset var ok, litt slitt kanskje. De kjøpte usett! :sjokk: Men det blir fint der. Veldig sentralt ;)

Bitte litt redusert i dag, men har vært på butikken som vanlig å handlet inn middager til neste uke. Ellers så har jeg tydelig el-smerter, hadde det i går også. Skal ta en test nå snart. Tror vi må hoppe til køys også. Dagen-derpå-sex er nice :lur::sexy:

Hentepizza, cola og film i kveld :nigo:

Koslig med sånne familikvelder! Skjønner ikke at de turte å kjøpe usett, det hadde jeg aldri tatt sjangsen på :hakeslepp: Så lenge de er fornøyd så gikk det jo bra :)

Høres ut som dere har fine planer for resten av dagen :lur: Kos dere :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin bukse :tommelsmil: Skal du sende tilbake det som ikke passet? Jeg er i ferd med å kjøpe joggesko, har prøvd i butikken så jeg er sikker på str. Tror det blir bra :)

Jeg er jammen ikke sikker på om jeg gidder å styre med å sende de tilbake. Ehm.. og jeg var litt vel rask med å klippe av merkelappene.. :gjeiper: Og får man igjen moms man har betalt da?..

Hvilke sko har du bestilt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers så har jeg tydelig el-smerter, hadde det i går også. Skal ta en test nå snart. Tror vi må hoppe til køys også. Dagen-derpå-sex er nice :lur::sexy:

Ja, her er det positiv el-test allerede. Det var litt tidligere enn ventet. Da skjer nok EL på mandag. Jeg sparer sambo i dag og drar han med i senga i morgen i stedet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at EL er i rute ;) Pleier du å si at du har EL? Jeg er alltid litt i tvil om det er taktisk lurt å si eller ikke :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Kjipt å drive å sende tilbake ting, synes jeg. Det gidder jeg aldri. Du bør i prinsippet få tilbake moms hvis du returnerer, men er sikkert litt jobb med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Line, jeg er en dagboknabo som stikker innom for å si hei! :)

Hørtes ut som du har en knakende fin helg, både nytt treningstøy, innflyttingsfest, cola, pizza, EL OG sjanser for sengekos! Krysser fingrene for at det går i boks for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line, jeg er en dagboknabo som stikker innom for å si hei! :)

Hørtes ut som du har en knakende fin helg, både nytt treningstøy, innflyttingsfest, cola, pizza, EL OG sjanser for sengekos! Krysser fingrene for at det går i boks for dere!

Heisan kjære nabo, velkommen innom any time ;) Tror jeg har så vidt vært innom deg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at EL er i rute ;) Pleier du å si at du har EL? Jeg er alltid litt i tvil om det er taktisk lurt å si eller ikke :gjeiper:

Hmm.. når jeg tenker meg om, så har jeg alltid en intensjon om å ikke si det. Men det glipper visst ut hver gang - mer eller mindre tydelig..

Jeg merker at romantikken blir litt borte når jeg har lagt kortene på bordet (el) så hadde jeg kunnet gjort det om igjen så hadde jeg nok holdt kjeft :ler: Dessuten så føler jeg at han føler ekstra press og det er ikke så kult..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Deilig å være uthvilt og litt mer opplagt enn i går! Jeg og kjære så på film i gårkveld og jeg klarte bare ikke. Hadde ikke sjans til å holde øynene åpne - så jeg måtte bare gå å legge meg halvveis i filmen :fnise:

Snart skal jeg :trene: Må teste den nye buksa.

Så blir det :dusje:

And then :sengekos:

og så ut i :sol: og ta en :kaffekopp::skravle: med en venninne :)

Senere skal vi ha fisk til middag og jeg har tenkt å lage hollandaise fra bunnen av.... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...