Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk Mocci, og dere andre ;)

Uff, jeg er så trøtt så trøtt. Våkna flere ganger i natt og kjipe drømmer om kjære som lå tett omslynget med en annen dame og ga faen i meg... :sjenert::trist:

Treningen gikk greit i går. Jeg kom meg dit og gjorde spesielt utfallene og benkpress veldig bra. Men skuldrene er et helvete :gjeiper: Jeg legger på hele tiden nå, og burde antagelig ta det litt mer med ro. Skal trene i dag også og onsdag. Kjenner jeg er litt støl i ryggen. Skal ta det rolig i dag (tror jeg :lur:) Så blir det 3-4 dager fri. Skal til mamma på innflyttingsfest på fredag! :duskedame: (Hun flytter endelig litt nærmere barna sine :nigo: for hun håper hun blir bestemor snart)

Risottoen i går ble veldig bra, men jeg har nå kommet frem til at jeg ikke er noen fan av skinke rundt kjøtt. Det ble for salt syns jeg. Overdøvet egentlig smaken ;) Men risotto skal lages flere ganger :)

Ha en fin mandag! (jeg gleder meg til å sove! :sove: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trene: = litt mer opplagt ;)

Har nå testet ut den andre varianten av YT resitusjonsdrikk m/ jorbær og banan... :spy:

:fnise: må jeg velge tar jeg i hvert fall kakao-drikken. Men den beste er før-treningsdrikken som smaker bare god drikke-youhurt.

Jeg klarer ikke disse tilsatte proteinene, det smaker støv! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: nei, støv er ikke førstevalget ;)

Litt kjedelige dager på jobb nå. Vi er ferdig med det store prosjektet med mange jern i ilden og tidsfrister. Nå er det liksom et tomrom som jeg jobber med å komme meg ut av. Har brukt alt for mye tid på KG i arbeidstiden denne uken :gjeiper:

Prøvemessig så nærmer deg seg EL om litt. Dag 7 i dag ;) I det siste har jeg kjent en sånn ekstra urge/ønske etter å få det til å igjen (det har vært litt rolig en tid nå, kanksje pga miss på EL?).

Det er absolutt ingenting som jeg ikke vil være foruten når det gjelder barn. Jeg vil gå gravid, jeg vil være trøtt og kvalm, jeg vil føde (i badekar?) og jeg vil gå uten søvn i 8 uker i strekk i begynnelsen. Jeg vil amme og jeg vil trøste og jeg vil passe på og kose og bla, bla, bla.. :sukk: Jeg ønsker at jeg og kjære skal bli en ordentlig familie - en ordentlig en liksom.. :hjerte: Det værste/beste er at jeg tror kjære begynner å synes det er litt synd at ingenting skjer også.. :rødme: :forvirret:

Tror vi må skaffe oss en katt snart.... :sjenert:

:dagens-rose:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Høres nå ut som du koser deg litt med prøving og drømming også... ;) Og hver måned er like spennende? ;)

Kanskje ikke så dumt å skaffe en hund eller katt eller noe, så får man noe å glede seg over/fokus bort fra det man savner.

Ønsker deg en flott kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Høres nå ut som du koser deg litt med prøving og drømming også... ;) Og hver måned er like spennende? ;)

Kanskje ikke så dumt å skaffe en hund eller katt eller noe, så får man noe å glede seg over/fokus bort fra det man savner.

Ønsker deg en flott kveld! :)

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg godt igjen i ønsket om å være en familie på ordentlig.

Føler heller ikke at vi er en "ekte" familie siden vi ikke har barn. En doggie er liksom ikke helt det samme som et barn, men hun er nå bebisen vår allikevel. ;) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt kjedelige dager på jobb nå. Vi er ferdig med det store prosjektet med mange jern i ilden og tidsfrister. Nå er det liksom et tomrom som jeg jobber med å komme meg ut av. Har brukt alt for mye tid på KG i arbeidstiden denne uken :gjeiper:

Prøvemessig så nærmer deg seg EL om litt. Dag 7 i dag ;) I det siste har jeg kjent en sånn ekstra urge/ønske etter å få det til å igjen (det har vært litt rolig en tid nå, kanksje pga miss på EL?).

Det er absolutt ingenting som jeg ikke vil være foruten når det gjelder barn. Jeg vil gå gravid, jeg vil være trøtt og kvalm, jeg vil føde (i badekar?) og jeg vil gå uten søvn i 8 uker i strekk i begynnelsen. Jeg vil amme og jeg vil trøste og jeg vil passe på og kose og bla, bla, bla.. :sukk: Jeg ønsker at jeg og kjære skal bli en ordentlig familie - en ordentlig en liksom.. :hjerte: Det værste/beste er at jeg tror kjære begynner å synes det er litt synd at ingenting skjer også.. :rødme: :forvirret:

Tror vi må skaffe oss en katt snart.... :sjenert:

:dagens-rose:

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, er så klar for "hele pakken" :rødme: Det blir nok din tur, du er langt framme i køen nå vet du ;)

Med fare for å trå litt over grensen, tar sambo noen vitaminer (type sink/selen) etter at dere begynte å prøve? Det kan jo være verdt et forsøk, bare for å gi det en sjangse. Og skader jo uansett ikke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker også å få denne flotte "pakken" :rødme:

Vi koser oss mye med katten vår mens vi venter, så kanskje det hadde vært noe for dere også :jepp:

HÅper du får en fin dag videre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver, er så klar for "hele pakken" :rødme: Det blir nok din tur, du er langt framme i køen nå vet du ;)

Med fare for å trå litt over grensen, tar sambo noen vitaminer (type sink/selen) etter at dere begynte å prøve? Det kan jo være verdt et forsøk, bare for å gi det en sjangse. Og skader jo uansett ikke :sjenert:

Ingen fare for å gå over grensene her Lilly :ler:

Nei, sambo tar ikke noen vitaminer. Jeg føler at det holder når jeg stadig ber han begrense øl-drikkingen :sjenert: Jeg har i grunn slått meg helt til ro med at cellene hans virker i og med status "normal" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsker også å få denne flotte "pakken" :rødme:

Vi koser oss mye med katten vår mens vi venter, så kanskje det hadde vært noe for dere også :jepp:

HÅper du får en fin dag videre :klemmer:

Ja! Fylle opp huset med litt mer liv liksom :ler:

*lille-søte-kose-pusen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fare for å gå over grensene her Lilly :ler:

Nei, sambo tar ikke noen vitaminer. Jeg føler at det holder når jeg stadig ber han begrense øl-drikkingen :sjenert: Jeg har i grunn slått meg helt til ro med at cellene hans virker i og med status "normal" ;)

Beklager :klaske: Det hadde jeg rett og slett glemt! Er vel ikke så enkelt å ta øl`et frå en mann :ler: Men han skal vel drikke mye for at det skal ha noe å si når han har normal "kvalitet"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde ikke fått lov til å ta koseølen fra min kjære i alle fall :fnise:

Hehe.. og ta fra en mann kose-øl'en blir vel omtrendt som å ta fra oss sjokoladen :ler:

Da er det snart helg igjen! :nigo: Det blir innflyttingsfest hos mamma i Drammen i morgen. Spent på å se nye huset og blir kos med 3-retter sammen med de og brodern :)Overnatting også :Nikke:

Dag 9. Bare el-testene kommer i posten så blir det testing fremover. Forventer El på tirsdag eller onsdag. Har også ytret ønske om litt mer sex enn normalt de neste dagene og tror det skal gå bra. Vi har veldig god stemning i hos oss om dagen så.. :hjerte:

Jeg vil at Lap skal bli avbrutt pga positiv test!

Ellers så ble det trening søndag, mandag og onsdag denne uken. Starter neste uke på søndag igjen. Mål for neste uke: Denne ukes økninger skal stabiliseres, dvs samme kg skal kjøres alle sett og det er ikke lov og droppe en rep ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladen nei, det blir ikke snakk om :opplyser:

Høres ut som du får en koslig helg med god mat og godt selskap :tommelsmil: Det blir ikke noe matlagning hjemme da altså..

Det blir spennende med EL til uka igjen, da er jeg bare noen dager foran deg ;) EL er litt mer gøy når det er god stemning i heimen, blir spennende :hoppe: Satser på at det gir resultater! Nå er det virkelig din tur altså :nigo:

Du trener på timer, ikke sant? Er det kun styrketrening( :fnise: ), eller kondis også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...