Gjest ~Milla~ Skrevet 8. august 2010 #761 Del Skrevet 8. august 2010 Flink du er som trener Salten hørtes god ut, kanskje det blir å prøve den ut endag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 9. august 2010 #762 Del Skrevet 9. august 2010 Håper du bruker mandagen godt Vil ikke "se" deg her inne før i morgen altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 9. august 2010 #763 Del Skrevet 9. august 2010 Så flink du er som har kommet i gang med styrketrening på SATS igjen. Ja det er VONDT de første gangene, men går en regelmessig så blir en jo fort sterkere og mindre støl! Håper spiren deres sitter denne PP'n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. august 2010 Forfatter #764 Del Skrevet 9. august 2010 (endret) Håper du bruker mandagen godt Vil ikke "se" deg her inne før i morgen altså Jeg har bare såvidt vært innom i arbeidstiden her i dag. Det er en klar forbedring fra sist uke ____________________________ Jeg fant sambo på sofaen når jeg kom hjem fra jobb i dag. Deilig å ha han hjemme i dag. Han virker litt sliten av en eller annen grunn Men jeg fikk i han litt mat, så ble det dessert Det er garantert EL i dag... Jeg håper den satt Ellers så er jeg vanvittig støl etter i går. Det var ille når jeg stod opp i dag tidlig. Men i løpet av dagen har det, særlig lår og rumpe, blitt stadig verre. Gå nedover i trapper, eller sette seg på do, eller ta på seg sokkene med et bein, er en utfordring. Men jeg liker det. Satser på drop in til søndag igjen, så skal jeg sterkt vurdere om jeg melder meg inn igjen. Kjenner jeg Sats rett så tar det vel ikke lang tid før de ringer meg heller. (Måtte fylle ut et skjema i går skjønner dere) Edit: Lilly! Jeg misforsto - trodde du ikke ville ha meg inn her i arbeidstiden Men du mente jeg skulle være i sengen. Haha, men det tar ikke lang tid der vet du 15 min er nok Endret 9. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 9. august 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 9. august 2010 Så flink du er som har kommet i gang med styrketrening på SATS igjen. Ja det er VONDT de første gangene, men går en regelmessig så blir en jo fort sterkere og mindre støl! Håper spiren deres sitter denne PP'n! Ja, og det er skikkelig VONDT også - vondtgodt Fremgang er gøy Håper formen din er bra Phobs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 10. august 2010 #766 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har bare såvidt vært innom i arbeidstiden her i dag. Det er en klar forbedring fra sist uke ____________________________ Jeg fant sambo på sofaen når jeg kom hjem fra jobb i dag. Deilig å ha han hjemme i dag. Han virker litt sliten av en eller annen grunn Men jeg fikk i han litt mat, så ble det dessert Det er garantert EL i dag... Jeg håper den satt Ellers så er jeg vanvittig støl etter i går. Det var ille når jeg stod opp i dag tidlig. Men i løpet av dagen har det, særlig lår og rumpe, blitt stadig verre. Gå nedover i trapper, eller sette seg på do, eller ta på seg sokkene med et bein, er en utfordring. Men jeg liker det. Satser på drop in til søndag igjen, så skal jeg sterkt vurdere om jeg melder meg inn igjen. Kjenner jeg Sats rett så tar det vel ikke lang tid før de ringer meg heller. (Måtte fylle ut et skjema i går skjønner dere) Edit: Lilly! Jeg misforsto - trodde du ikke ville ha meg inn her i arbeidstiden Men du mente jeg skulle være i sengen. Haha, men det tar ikke lang tid der vet du 15 min er nok Jeg skjønte ingenting når jeg leste innlegget ditt wtf, har hun GLEMT at hun har EL?? Nei, hva du gjør i arbeidstiden bryr ikke jeg meg med 15 min holder i massevis det, krysser fingrene for full klaff denne mnd Så bra at du har startet med styrketrening! Jeg har trent noen år, men blir stadig støl, spes i rumpa - det er grusomt, man blir jo helt invalid Men hold ut, det blir bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. august 2010 Forfatter #767 Del Skrevet 11. august 2010 Trallala Ikke så mye å si i dag. Fine dager på jobb egentlig, hatt møter med sjefen ang noe prosjekt siste dagene nå. Og når jeg kom på jobb i dag lå det mail fra sjefen i innboksen sendt 1607 i dagen før: "Grattis med vel overstått arbeidsdag line" Han er ikke så tydelig da, men utrolig trivelig og få litt skryt av sjefen Han var nok fornøyd med researchen og forslagene jeg kom med Ellers så er det visst krepsesesong i Oslo nå. Jeg jobber med å engasjere sambo slik at vi skal dra ut å lyse kreps. Jeg har aldri gjort det før, han har (når han var 10 år). Så kan man lage seg et gourmetmåltid dagen etter. Jeg syns det er viktig å pushe seg litt til å finne på nye ting sammen. Og som jeg sa til kjære i stad også; "du må huske på at vi er også en klan, som du må ta vare på". Det er visstnok mye problemer i klanene og alliansene inne i spillet hans på nett nå, og han er så engasjert og tenker strategi og diplomatisk og tar så mye ansvar. Eh.. fint om du tenker litt på oss som en klan som må pleies også ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 11. august 2010 #768 Del Skrevet 11. august 2010 Det er visstnok mye problemer i klanene og alliansene inne i spillet hans på nett nå, og han er så engasjert og tenker strategi og diplomatisk og tar så mye ansvar. Eh.. fint om du tenker litt på oss som en klan som må pleies også ja Hva er det han spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 11. august 2010 Forfatter #769 Del Skrevet 11. august 2010 Hva er det han spiller? Pirate Galaxy :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 12. august 2010 #770 Del Skrevet 12. august 2010 Ååå kreps Det høres jo veldig koselig ut å ordne de selv! Fikk du revet sambo bort fra spillet eller? Planer for helgen? Alltid godt med gode tilbakemeldinger, det skal ikke så mye til før det gir litt ekstra motivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. august 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 13. august 2010 Ååå kreps Det høres jo veldig koselig ut å ordne de selv! Fikk du revet sambo bort fra spillet eller? Planer for helgen? Alltid godt med gode tilbakemeldinger, det skal ikke så mye til før det gir litt ekstra motivasjon Ser ikke ut til å det er særlig kos med krepsing i dag i allefall! Og når det gjelder spillingen hans så har vi våre "regler" som funker ganske bra. Det er bare noen ganger jeg blir litt lei likevel _________________________________ I dag blir det fredagskos med biff og rødvin og kanskje fyr på peisen? Om vi finner ved :rødme: Kjære har fått klare indikasjoner om at jeg forventer litt oppmerksomhet og at han om ikke annet jobber halvparten så hardt for oss som for spillingen Vi skal lage sammen: Baconbiff med choronsaus og hasselbackpoteter Antall porsjoner: 4 Ingredienser: 800 g ytrefilet av storfe, à 200 g 8 skiver bacon 2 ss margarin til steking 1 ts salt ½ ts pepper 4 tannpirkere uten smak Grønnsaker med sting: 1 pakke aspargesbønner á 125 g 1 rødløk i skiver 1 rød chili i tynne ringer uten frø 2 ss olivenolje til steking 2 ss smør til steking 250 g frisk spinat Hasselbackpoteter Choronsaus Drikkeforslag: Brown Brothers Cabernet Sauvignon 2003/2004, kr 135.50 (11396 - basisutvalg (fullsortiment)) Slik gjør du: Baconbiff: Surr 2 skiver bacon rundt hver biff og fest med tannpirker. Bruk sterk varme og la margarinen bli nøttebrun før du legger i biffene. Krydre biffene og legg dem i stekepannen. Skru ned temperaturen. Legg ikke for mange biffer i pannen om gangen. Når kjøttsaften begynner å piple på overflaten, er det på tide å snu biffene. Etter et par minutter vil rosa kjøttsaft sive ut på toppen av biffene. Da er biffene medium stekt. La de hvile en kort stund før servering. Grønnsaker med sting: Fres løk og aspargesbønner i smør og olje 2-3 minutter. Tilsett spinat og chili og fres videre i ett minutt. Server biffene med grønnsakene, hasselbackpoteter og choronsaus. Tips: Hvis du ønsker å forenkle retten, kan du fint bruke bearnaisesaus på pose og røre inn dampet tomatpuré mot slutten. http://www.aperitif.no/index.db2?id=128494 Det blir kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 13. august 2010 #772 Del Skrevet 13. august 2010 De fleste mannfolk har jo ett eller annet, her er det fotball.. Vi har vel våre greier vi og :gjeiper: Så mye god mat dere lager! Så koselig å lage sammen da Blir det dessert og eller? Jeg er skikkelig dessertjunkie, må bare spørre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. august 2010 #773 Del Skrevet 13. august 2010 Du vil vel ikke lage middag til meg også , det hørtes fantastisk godt ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 13. august 2010 #774 Del Skrevet 13. august 2010 Jaha det var middag for fire. Meg og Handy stiller så dere får spist opp middagen, dumt å la det gå til spille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 13. august 2010 #775 Del Skrevet 13. august 2010 Pirate Galaxy :dåne: Det har jeg ikke hørt om enda jeg er en ihuga spiller selv. Her i heimen er det jeg som står for dataspillinga. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 Forfatter #776 Del Skrevet 14. august 2010 De fleste mannfolk har jo ett eller annet, her er det fotball.. Vi har vel våre greier vi og :gjeiper: Så mye god mat dere lager! Så koselig å lage sammen da Blir det dessert og eller? Jeg er skikkelig dessertjunkie, må bare spørre... Det ble ikke noe dessert i går. Selv om jeg også kan kalle meg en dessertjunkie :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 14. august 2010 Jaha det var middag for fire. Meg og Handy stiller så dere får spist opp middagen, dumt å la det gå til spille Du og handy er hjertelig velkommen Selv om jeg mistenker at det blir et lite stykke for dere å reise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 Forfatter #778 Del Skrevet 14. august 2010 Du vil vel ikke lage middag til meg også , det hørtes fantastisk godt ut Kanskje jeg bare skal invitere alle på KG til en kjempegryte med Beef bourguignon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 14. august 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 14. august 2010 Det har jeg ikke hørt om enda jeg er en ihuga spiller selv. Her i heimen er det jeg som står for dataspillinga. :gjeiper: Jaja, alt med måte Han spilte wow før og kjørte sitt forrige forhold i grøfta - så han er klar over problemet. Så han tenker nok som så at han ikke kan spille spill som krever for mye liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ava Mae Skrevet 15. august 2010 #780 Del Skrevet 15. august 2010 Jaja, alt med måte Han spilte wow før og kjørte sitt forrige forhold i grøfta - så han er klar over problemet. Så han tenker nok som så at han ikke kan spille spill som krever for mye liksom... Jeg har faktisk aldri vært borti problemet selv men har lest flust om tråder fra fortvilte jenter her inne så jeg skjønner jo at det til tider kan være et stort problem i et forhold. Men for å være helt ærlig så har mannen en så krevende jobb at han sjeldent har tid til å sette seg ned foran tv`n i det hele tatt, selv om det står en Playstation på stua. Og når vi får barn håper jeg hvertfall han vet å prioritere familien utenom arbeidstiden. Men slik han har gått inn for denne farsrollen knappe 7 uker på vei i graviditeten så tyder vel ikke ting på noe annet enn en meget dedikert far Når er IKM forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå