LineGourmet Skrevet 31. juli 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 31. juli 2010 Hvis du liker generasjonsgreier på norsk også. Anbefaler jeg trilogien til Staalesen. Fantastisk leseropplevelse Noterer Staalesen og # 1900. Morgenrød – roman (1997) # 1950. High Noon – roman (1998) # 1999. Aftensang – roman (2000) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pippelipp Skrevet 31. juli 2010 #722 Del Skrevet 31. juli 2010 edit: jeg vil ikke være fatalist! Jeg nekter! *Line tar grep* Go Line! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 31. juli 2010 #723 Del Skrevet 31. juli 2010 Hang in there!! Husk at sannsynligheten er størst for at det går bra! 90-95 %? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 2. august 2010 #724 Del Skrevet 2. august 2010 Jeg er helt sikker på at dette går bra, men skjønner godt at du er lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 2. august 2010 #725 Del Skrevet 2. august 2010 Hei på deg. Jeg vil gjerne følge deg da jeg også er en "eldre" førstegangsprøver. 35års dagen nærmer seg med stormskritt, samboer er 34 år og vi har ingen barn fra før. Jeg kjenner meg utrolig godt igjen i tankene dine, jeg føler meg ofte utenfor felleskapet i og med at de fleste jeg følger her på KG har blitt gravide en etter en...... Nå har jeg ingen grunn til å føle meg utafor i og med at vi ikke har vært aktive prøvere på en stund heller men det er rart med det, tanker er ikke alltid like rasjonelle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. august 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 2. august 2010 Hei Mocci! Så hyggelig med nye "eldre" prøvere på besøk Var raskt innom boken din også, men med 65 sider må jeg nok ta det en dag jeg er litt mer opplagt :gjeiper: (1. dag på jobb etter ferien :dåne: ) Snakkes Mocci Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 2. august 2010 Forfatter #727 Del Skrevet 2. august 2010 I'm still alive! Herre gud, grus på øynene, verk i kroppen, og på grensen til psykotisk Jeg har sjelden sovet så lite som i natt. Dere vet - når døgnrytmen er helt ute, man finner overhodet ikke roen, du konsenterer deg om å puste med magen og på å tenke på ingenting, mens klokka nærmere seg raskere og raskere da den ringer.... og når du først sovner litt, så sover du så lett at du drømmer at du sover.. :klø: Haha, man kan ikke annet enn å le. før 22 i kveld Men deilig å være i gang på jobb igjen (tror jeg i hvert fall..) Syklusdag 7. Jeg har forresten fått innkalling til Lap 20. september. Det blir akkurat en uke før mensen. Hører de tester for graviditet før lap'en, men kan det synes på en blodprøve 7 DPO liksom...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. august 2010 #728 Del Skrevet 2. august 2010 Så bra å endelig ha fått en tid å forholde seg til, iforhold til Lap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. august 2010 #729 Del Skrevet 3. august 2010 Haha jeg kjenner meg SÅ igjen med døgnrytme og jobb igjen! Så flott med lap-time! Vet de hvor du er i syklusen? De må jo vite at du ikke er gravid, ellers risikerer de jo å ødelegge et begynnende svangerskap vel? I prøve-galskapen fantaserer jeg om et kjempedetaljert ultralydapparat som kan se om egget blir befrukta og følge det på vandringen ned mot livmoren Det hadde vært noe, tenk så mye symptomleting og frusrasjoner vi hadde spart oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 3. august 2010 Forfatter #730 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) I prøve-galskapen fantaserer jeg om et kjempedetaljert ultralydapparat som kan se om egget blir befrukta og følge det på vandringen ned mot livmoren Det hadde vært noe, tenk så mye symptomleting og frusrasjoner vi hadde spart oss Hehe.. et sånt apparat har jeg også drømt om! Et eller annet som kan gi oss klinkende klar film på hva som skjer _______________________ Bedre søvn i natt Kommer i gang på jobb, om enn litt sakte og forsiktig. Ellers egg-voksing på gang kjenner jeg... Endret 3. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. august 2010 #731 Del Skrevet 3. august 2010 Et apparat som det hadde vært noe ja Så bra at du har fått dato for lapen, men jeg håper det ordner seg for dere før det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 3. august 2010 #732 Del Skrevet 3. august 2010 Spennende med egg-voksing Du skal ikke få deg en ticker sånn at vi har kontroll på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. august 2010 #733 Del Skrevet 3. august 2010 Stemmer absolutt for ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. august 2010 Forfatter #734 Del Skrevet 4. august 2010 Stemmer absolutt for ticker Jeg har vurdert ticker. Men har kommet frem til at jeg ikke vil ha en stor plakat på ryggen med store bokstaver: JEG VIL BLI GRAVID! Dette fordi jeg er like mye ute i "lobbyen" her som inne i dagbøkene Men skjønner veldig godt at dere stemmer for - jeg syns også det er veldig enkelt og greit å se hvor dere er i syklusen Syklusdag 9 idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 4. august 2010 #735 Del Skrevet 4. august 2010 Godt poeng Er noen ganger fristet til å svare i matforumet, men så føler jeg meg så teit med ovulation/testing tickeren min at jeg dropper det Syklusdag 9 av hvor mange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 4. august 2010 #736 Del Skrevet 4. august 2010 Da er du unnskyldt LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2010 #737 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Jeg har vurdert ticker. Men har kommet frem til at jeg ikke vil ha en stor plakat på ryggen med store bokstaver: JEG VIL BLI GRAVID! Dette fordi jeg er like mye ute i "lobbyen" her som inne i dagbøkene Godt poeng Er noen ganger fristet til å svare i matforumet, men så føler jeg meg så teit med ovulation/testing tickeren min at jeg dropper det Må si meg litt enig der. Noen ganger tenker jeg at de andre sikkert gjør seg opp en mening om meg siden jeg har den tickeren der, og når jeg i tilegg har linken til dagboka, så føler jeg meg litt ekstra "naken" der ute på en måte.. Edit: jeg har jo tilogmed link til FF, sånn at alle på hele KG kan se når jeg skal ha mensen Edit2: fjerner det nå... Endret 4. august 2010 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 4. august 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 4. august 2010 (endret) Godt poeng Er noen ganger fristet til å svare i matforumet, men så føler jeg meg så teit med ovulation/testing tickeren min at jeg dropper det Syklusdag 9 av hvor mange? Nettopp Og som Alabama sier; jeg vil ikke at andre som ikke har samme "interesse" som oss, skal gjøre seg opp en mening om meg på bakgrunn av en ticker. Det får holde med dagbok-linken Uansett: det som er hakket teitere er tickere som viser: "we have been together for 9 months and 3 days" Og: "my dog is 1 year and 2 months and 24 days old" (mener ikke å fornærme noen nå, men...) Endret 5. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. august 2010 #739 Del Skrevet 4. august 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. august 2010 Forfatter #740 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Benytter siste halvtimen på jobb på å oppdatere her litt :gjeiper: Kjære drar jo til Polen i morgen (bryllup til kollega, 3 dager til ende - partner, dvs meg - er ikke invitert! Vel, ok greit ) Jo, så kjære har altså ansvaret for middag i dag. Så når han ringer meg fra butikken og ymter frempå om fisk så spurte jeg om han lette etter unnskyldninger for å drikke vin... Men neida, men vi må jo kose oss ordentlig siste dagen sånn .. hehe.. Ok, greit Det blir ovnsbakt fjellørret med rømme og gressløk, potet og asparges. Og en hvitvin da.. Og moccatrøffel til dessert Og til forrett! Dag 10 (av forventet 28, el dag 14). Tenker at jeg skal ta en el-test når jeg kommer hjem fra jobb bare for sjekke ståa Spørs litt om jeg klarer å la være å gå på do før jeg går da.. Regnskyllet er heldigvis over Endret 5. august 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå