Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma

LineGourmet

Anbefalte innlegg

Da har vi hoppet i høyet :sengekos: , spist lasagne og sett en skikkelig dårlig film ;)

Vi hadde skikkelig bra "gli'" og jeg hang med beina oppetter veggen noen minutter, men senere viste det seg at el-testen var negativ. Så det er nok litt vel tidlig ennå... :filer:

Shit happens! Men F..en heller, det er ferie i morgen!! :sol:

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:popcorn:

Heier på at svømmerne svømmer rundt å ser seg om noen dager mens de venter da!! :romeo:

God ferie i morgen :danser:

Jeg går også på ferie i morgen :duskedame: , fælt så samstemt vi var for tiden hehe. Hmm tror jammen jeg skal ta meg en kald pils nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn:

Heier på at svømmerne svømmer rundt å ser seg om noen dager mens de venter da!! :romeo:

God ferie i morgen :danser:

Jeg går også på ferie i morgen :duskedame: , fælt så samstemt vi var for tiden hehe. Hmm tror jammen jeg skal ta meg en kald pils nå :lur:

Ja, det er det jeg har et mikroskopisk håp om. At svømmerne tar slår seg ned og tar en liten ferie-camp på passende sted :fnise:

Deilig morgen i dag :kaffekopp: med bare timer igjen på jobb. Blir lite :ol: på meg i dag, men i morgen skal jeg oppover til venninne og da blir det plenty øl og vin :nigo:

Kos deg masse i ferien Ebitt (og alle andre også), det skal jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie! Ei uke igjen før jeg går ut i ferie, men med sol og fri i helgen så går det helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom og ønsker deg en fortreffelig ferie, med solskinn, romantikk og masse uplanlagt, uforutsigbar :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Bare noen fåååå timer igjen så er det ferie :hoppe:

Nyt ferien, kos dere, og kom tilbake med positiv test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en flott ferie Line :sol:

:klemmer:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit! Da er jeg snart klar for take off! :ler:

Koffertene er alltid mye mindre enn jeg tror... :sjokk: Og jeg syns det er like vanskelig hver gang å pakke til reiser hvor man ikke aner hvordan været blir :sjenert: Man får ta med seg litt ekstra da ;)

Savner ikke kjære riktig ennå, gleder meg til å se venninne og mamma på fjellet etterhvert.

Tilbake tirsdag for å se til hvordan det går med dere her :ler:

Ha en strålende helg/ferie! :nigo:

:vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Line

Fikk så lyst til å skrive et lite innlegg i din dagbok i og med at jeg også er en prøver. Ser at vi er i sånn ca samme aldersgruppe. Jeg er 34 og kjæresten min er 39. Ingen av oss har barn fra før så vi er veldig spente. Har prøvd noen mnd nå og vi venter fortsatt på et lite frø. :rødme: Snart er det ferie for vår del og jeg har EL den første helgen i ferien så da håper vi at sommeren kan gi oss noen resultater. :) Spennende å følge dagboken din og kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver. Perioden fra EL til IKM er helt grusom, samtidig som den er spennende. Går bare og kjenner etter symptomer og kjenner etter om jeg er kvalm hver dag jeg våkner :klø:

Ønsker deg lykke til i sommer. Kanskje vi går høsten i møte med voksende mager :gravid:

Riktig god sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ligger i sola et eller annet sted nå med en paraplydrink i hånden :fnise: Uansett, håper du koser deg og er avslappet og happy :briller2:

Kjenner godt til problemet med små kofferter, hva er det med dem egentlig? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Line

Fikk så lyst til å skrive et lite innlegg i din dagbok i og med at jeg også er en prøver. Ser at vi er i sånn ca samme aldersgruppe. Jeg er 34 og kjæresten min er 39. Ingen av oss har barn fra før så vi er veldig spente. Har prøvd noen mnd nå og vi venter fortsatt på et lite frø. :rødme: Snart er det ferie for vår del og jeg har EL den første helgen i ferien så da håper vi at sommeren kan gi oss noen resultater. :) Spennende å følge dagboken din og kjenner meg godt igjen i mye av det du skriver. Perioden fra EL til IKM er helt grusom, samtidig som den er spennende. Går bare og kjenner etter symptomer og kjenner etter om jeg er kvalm hver dag jeg våkner :klø:

Ønsker deg lykke til i sommer. Kanskje vi går høsten i møte med voksende mager :gravid:

Riktig god sommer!

Hei Arven1, så hyggelig med nye fjes. Og spesielt "gamle" fjes :fnise: EL på starten av ferien er bare råflott. Det hadde jeg også, bortsett fra at jeg og kjære var på hvert vårt sted :kjefte: Gjenforening i morgen :ler:

Masse god ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første del av ferien overstått. Med 1 og 2 dager her og der, så føler jeg vel mest at jeg er "på reise", fremfor ferie :fnise:

Men kjempekos hos venninne. Ut på Tapasrestaurant hvor vi satt ute hele kvelden (med varmelampe) og konsumerte flere flasker god hvitvin :ler: Dagen derpå gjorde vi svært lite, bortsett fra å se 9 episoder med O.C :sjokk::fnise:

Det var jo knallvær på fjellet hos muttern i går. Og jeg har igjen blitt solbrent, ikke bare litt heller. Overarmene ser ut som lyserøde grisunger :fnise: :gjeiper: Jeg har veeeeldig fint skille.

EL er overstått. Vet ikke eksakt når det var, søndag eller mandag. Jeg får liksom ikke tid til å kjenne etter så mye når man er på farten - hvilket bare er bra ;) (negativ el-test i dag)

Danmark i morra og møte kjære igjen. Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Milla, høres ut som om du har en fin ferie/reise. Det er jo synd at dere mistet el denne gangen, men det kan jo godt hende at det lå noen svømmere på lur der inne og ventet :lur: Men det er jo uansett godt som du sier å få en liten mental pause fra prøving og så er det jo ikke så lenge til neste el.

Kos deg i Danmark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...