Gjest Pippelipp Skrevet 14. juni 2010 #562 Skrevet 14. juni 2010 Ja, lykke til! Jeg håper dere finner ut av hvor problemet ligger og klarer å løse det Krysser fingrene!
LineGourmet Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #564 Skrevet 14. juni 2010 Hallooooo jenter! Takk for lykkeønskninger Alt så fint ut. Prøvene viser at jeg har eggløsning. Kjære har helt normal spermkvalitet. UL viste 3-5 follikler på hver eggstokk, hvorav en hadde klappet sammen - hvilket kunne tyde på at egget har sluppet (i dag?), men det var ikke sikkert. Ingen cyster eller ulumskheter på noe sted. Videre hadde jeg en flott, flottere enn flottest livmor Jeg er henvist til LAP for å sjekke eggledere, og kan regne med innkalling august/september Dette gikk så bra som det kunne gå - jeg er veldig glad og fornøyd etter middag!
*lilly* Skrevet 14. juni 2010 #566 Skrevet 14. juni 2010 Hallooooo jenter! Takk for lykkeønskninger Alt så fint ut. Prøvene viser at jeg har eggløsning. Kjære har helt normal spermkvalitet. UL viste 3-5 follikler på hver eggstokk, hvorav en hadde klappet sammen - hvilket kunne tyde på at egget har sluppet (i dag?), men det var ikke sikkert. Ingen cyster eller ulumskheter på noe sted. Videre hadde jeg en flott, flottere enn flottest livmor Jeg er henvist til LAP for å sjekke eggledere, og kan regne med innkalling august/september Dette gikk så bra som det kunne gå - jeg er veldig glad og fornøyd etter middag! Så bra Da satser vi på at gir resultater
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juni 2010 #567 Skrevet 14. juni 2010 Vi postet samtidig gitt Så flott med gode nyheter Hva sa de til dette med at det ikke har klaffet enda da? Noe forklaring på det..?
LineGourmet Skrevet 14. juni 2010 Forfatter #568 Skrevet 14. juni 2010 (endret) Vi postet samtidig gitt Så flott med gode nyheter Hva sa de til dette med at det ikke har klaffet enda da? Noe forklaring på det..? Njæ.. det virket som hun mente det at 7 mnd aktiv prøving ikke var så fryktelig mye i min alder... og det har hun nok rett i... samtidig er det jo litt rart at det ikke hadde skjedd noe i løpet av 3 1/2 år uten prevensjon (altså 2 år med hopp-av-metoden, 1 år uten...) Jeg tror også hun ... eller nei, jeg vet ikke - klarer ikke skille mellom mitt og hennes.. _______________ Ellers så ble det ikke noe i stad. Vi har inngått en sånt stilltiende kompromiss, og det går ut på at jeg sier i fra etter at vi har hatt sex like før el (dag 11,12), at "fint om vi kan pule litt om 2-3 dager nå" - det betyr i praksis at jeg må tåle at han vil vente til i morgen. Jeg må bare gjøre det, og jeg har tatt det helt fint og avslappende også Jeg presset jo på alt for mye her i begynnelsen, og vi ble jo helt traumatiserte begge to.. huff :dåne: Vel, vel.. vi har vært i strålende humør begge to etter undersøkelsen. Han later som det ikke betyr noe at han har fine svømmere - særlig! sier jeg da.. jeg vet du er glad! :rødme: Ellers så tror han at jeg ikke blir befruktet før han har 100 % lyst. Mener han har super-connection med svømmerne sine, slik at de styrer unna egget.. eller kanskje det ligger noe der...? Men jeg har en flott vakker fabelaktig livmor! hehe.. Jeg er så stolt! Håper jeg får brukt den snart Endret 14. juni 2010 av LineGourmet
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. juni 2010 #570 Skrevet 14. juni 2010 Jubler for en flott livmor Så bra at alt stod fint til! Det må være en enorm lettelse
SøsterLiten Skrevet 14. juni 2010 #571 Skrevet 14. juni 2010 Hurra for gode nyheter!! Hvorfor må du til LAP for egglederne dine? Kan du ikke heller ta sånn ultralyd med kontrastveske? Jeg måtte til LAP og jeg ville aldri gjort det om det ikke var 100% nødvendig.. Vondt og fælt var det... Bare lurer altså... Vil liksom ikke at du skal måtte gå igjennom det samme som jeg gjorde med mindre du må.
Pinkyh Skrevet 15. juni 2010 #572 Skrevet 15. juni 2010 Så godt å høre at dere fungerer begge to! Og jeg tror nok samboeren din er ganske fornøyd med friske svømmere! De er ganske såre på det punktet, innbiller jeg meg.
LineGourmet Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #573 Skrevet 15. juni 2010 Så godt å høre at dere fungerer begge to! Og jeg tror nok samboeren din er ganske fornøyd med friske svømmere! De er ganske såre på det punktet, innbiller jeg meg. Garantert!
LineGourmet Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #574 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Hurra for gode nyheter!! Hvorfor må du til LAP for egglederne dine? Kan du ikke heller ta sånn ultralyd med kontrastveske? Jeg måtte til LAP og jeg ville aldri gjort det om det ikke var 100% nødvendig.. Vondt og fælt var det... Bare lurer altså... Vil liksom ikke at du skal måtte gå igjennom det samme som jeg gjorde med mindre du må. Jeg hørte ingen alternativer egentlig. Men jeg leste mye om det på nett i helga og forsto det sånn som at røntgen (UL??) med kontrast var litt gammeldags og utdatert. Og at de foretrakk Lap, fordi de da kunne gjøre eventuelle korrigeringer med en gang. Hvordan opplevde du det? Hva var resultatet og gjorde de noen korrigeringer? Sykmeldt og vondt lenge etterpå? Endret 15. juni 2010 av LineGourmet
LineGourmet Skrevet 15. juni 2010 Forfatter #575 Skrevet 15. juni 2010 Dag 14 og jeg fikk min lovte Kjente kjapt på sekret i forkant og det var litt klebrig, så jeg mistenker at El var på søndag eller i går. Så da spørs det om vi traff.. Men vi har det uansett bra sammen om dagen Det er det viktigste! Jeg har vært på kurs igjen i dag og har endelig fått diplom! Nå blir det heldigvis ikke noe før repitisjoner lenger ut på høsten. Men jeg har nok utviklet meg en del. Presentasjoner f.eks, piece of cake Nyt sommeren!
ebitt Skrevet 15. juni 2010 #577 Skrevet 15. juni 2010 (endret) Lap - huff å huff. Men nå skal det sies at dette var min opplevelse å har hørt mange som ikke kjente noe særlig i det hele tatt. Jeg for min del ble kjempedårlig etterpå. Kunne knapt røre meg å slettes ikke legge meg en tøddel bakover på 2 døgn for da kjentes det ut som lungene klappet sammen å det var kjempevondt. Vet ikke om de kanskje har "herjet" spesielt mye inni der da jeg hadde en tett eggleder å en med pcos som de "fikset" litt på. Men som sagt - absolutt forskjellig hvordan dette oppleves. Lykke til det går så bra så Endret 15. juni 2010 av ebitt
Småkjekset Skrevet 16. juni 2010 #578 Skrevet 16. juni 2010 Så bra med strålende resultater på undersøkelsen
Phobaeticus Skrevet 16. juni 2010 #579 Skrevet 16. juni 2010 Gratulerer med en super flott livmor og friske raske svømmere! Dette lover jo bra! Da blir det LAP over sommeren - hvis det ikke klaffer før den tid! Håper håper håper!!
Zia Skrevet 16. juni 2010 #580 Skrevet 16. juni 2010 Slenger meg på med gratulasjon over gode nyheter - det høres jo riktig så lovende ut Mange som har veldig god effekt av lap, så kanskje det er det som skal til for deg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå