LineGourmet Skrevet 12. april 2012 Forfatter #3601 Del Skrevet 12. april 2012 Har fått manducaen min men litt usikker på om jeg har fått justert den godt nok. Sitter ikke så godt på skuldrene enda syns jeg. Vil helst ha selene i kryss, men det var vanskelig å få til alene :/ Får knote litt til og se om det blir bedre etterhvert Bruker du den på magen eller ryggen? Ja, fint på jobb - I'm back! liksom.. Jeg bruker manduca'en på magen, uten kryss i ryggen. Ønsket kryss i starten jeg også, men det ble så mye kløn og kompliserte greier Du må finne ut av hvordan du justerer stroppene sånn at den passer deg, og etter det løsner du bare "ytter"-dingsene ved av og på-stigning Ja, det var lett å forstå Men min er nå tilpasset, så jeg smekker den rundt livet - og tar den bare over hodet (den stroppen mellom skuldrene er på) og løsner "ytterdingsene" - da kan jeg putte A nedi. Så strammer jeg "ytterdingsene" igjen... (for man kommer ikke til de andre strammingene med manduca på, i hvert fall ikke med baby i).. Full fart hos oss også, og lekene er ikke særlig interessante lenger. Alt mulig annet er mye mere spennende. Doruller, ølbokser ( ), fjernkontroller, mobiler! , plastikk etc... blader.. you name it! Det morsomste han vet er å snike seg inn på badet når vi har glemt døra åpen, og reise seg på dassen - så står han der da - og kikker nedi, og tar kanskje et par sleik på do-ringen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. april 2012 #3602 Del Skrevet 12. april 2012 Dosleiking her også. I går tygde hun på doskålen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 12. april 2012 Forfatter #3603 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Uka er snart over! Her er det nå litt roligere på jobb etter at flesteparten har dratt på 2 dagers kurs med overnatting. Jeg ble fritatt pga baby og ammingen - heldigvis Nettene har vært veldig opp og ned så langt. I natt sprakk jeg på puppe-nekten kl 03. Kjære sov sin dypeste søvn på sofaen nemlig, så jeg måtte stå opp for å vekke han - og dermed hadde A våknet til så mye at det ble for mye gråting, så letter med puppen. Jeg har sovet 2 timer ca x 3 ganger.. og er mere utvilt i dag enn i går. Da var det urolig søvn på A helt til kl 2 på natten, men da var det soving i ett strekk til 6 også.. Jeg kjenner veldig på at det er stress på kvelden Jeg tar jo alt med A fra jeg kommer hjem. Og det er jo ett kjør med amming, middag til voksne, kvelds til liten, pysj og kos og pupp... og når jeg endelig kan slappe av like etter 2030 så er jeg så gira at jeg ikke rekker å roe meg ordentlig ned før jeg MÅ legge meg for å prøve å få nok søvn Men det går seg vel til på et vis. Og i dag skal jeg på nytt møte hos potensiell arb.giver etter jobb og den forrige jeg var hos, sendte meg mail her om dagen om jeg fortsatt var interessert (de klarte aldri å ta en avgjørelse..) og en kollega av meg har sagt opp (og nektet å bli selv med betydelig høyrer lønn og andre goder) og stor turbulens hos oss nå... Men det går fint med Andreas og Pappa hjemme - det er jeg glad for! Etter noen urolige netter så sov de sammen hele 2 timer på morgenluren i dag faktisk. A på armen til pappa Han har allerede utviklet kronisk babystamme (pappa altså) Og han klarer faktisk å rydde litt også Endret 12. april 2012 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 12. april 2012 #3604 Del Skrevet 12. april 2012 Jeg bruker manduca'en på magen, uten kryss i ryggen. Ønsket kryss i starten jeg også, men det ble så mye kløn og kompliserte greier Du må finne ut av hvordan du justerer stroppene sånn at den passer deg, og etter det løsner du bare "ytter"-dingsene ved av og på-stigning Ja, det var lett å forstå Men min er nå tilpasset, så jeg smekker den rundt livet - og tar den bare over hodet (den stroppen mellom skuldrene er på) og løsner "ytterdingsene" - da kan jeg putte A nedi. Så strammer jeg "ytterdingsene" :hoho igjen... (for man kommer ikke til de andre strammingene med manduca på, i hvert fall ikke med baby i).. Full fart hos oss også, og lekene er ikke særlig interessante lenger. Alt mulig annet er mye mere spennende. Doruller, ølbokser ( :sjokk ), fjernkontroller, mobiler! , plastikk etc... blader.. you name it! :ler Det morsomste han vet er å snike seg inn på badet når vi har glemt døra åpen, og reise seg på dassen - så står han der da - og kikker nedi, og tar kanskje et par sleik på do-ringen... :daane :fnise Åååå, det var lurt å stikke hodet inni med den ekstra stroppen festet! Ble så ubehagelig når jeg må få med den så høyt oppe at jeg får festet den Gikk en liten tur med selene i kryss i dag og det gikk veldig greit Skal prøve din metode i morgen Fjernkontroller er gull her i hus også! Doen har jeg heldigvis klart å stoppe henne fra Hun var på full fart mot dokosten i går, men jeg rakk henne akkurat! Tror jeg hadde slengt hele jenta i dusjen om hun hadde nådd den Og i dag skal jeg på nytt møte hos potensiell arb.giver etter jobb :daane og den forrige jeg var hos, sendte meg mail her om dagen om jeg fortsatt var interessert (de klarte aldri å ta en avgjørelse..) og en kollega av meg har sagt opp (og nektet å bli selv med betydelig høyrer lønn og andre goder) :overrasket og stor turbulens hos oss nå... :sjenert Men det går fint med Andreas og Pappa hjemme - det er jeg glad for! Etter noen urolige netter så sov de sammen hele 2 timer på morgenluren i dag faktisk. A på armen til pappa Han har allerede utviklet kronisk babystamme (pappa altså) Og han klarer faktisk å rydde litt også Det med jobb er jo vanskelig å vite da, hva blir det beste liksom Jeg byttet for et par år siden og var drittnervøs for om jeg gjorde en supertabbe, men det var det beste jeg har gjort i stedenfor Deilig med far og sønn - tid! Her skal kjære ha en dag hjemme i uka fra mai, han gleder seg veldig Ønsker nå likesågreit god helg, selv om det bare er torsdag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 13. april 2012 Forfatter #3605 Del Skrevet 13. april 2012 God fredag morgen! Sitter hjemme og venter på å dra på jobb Med amming og sånn så må man legge inn litt ekstra margin, og i dag har han sovet sammen med meg fra kl 5.. Huff, urolig natt. Han fikk pupp 2240 og så ikke før 5. Men pappaen måtte opp ca annenhver time. Jeg tror nok han merker at jeg ikke er tilstede hele dagen og prøver å kompensere litt Men det virker litt som han har vondt i magen igjen også, her er vi på avokado-pæremos-og-banan med havregrøt med mango og banan 8 mnd på kvelden nå. Favoritten! Men banan gjør han fortsatt litt hard i magen. Og siste par dager har det vært lite med sviskemos og derfor så er det nå litt mageknip antagelig. Kanskje A kan våkne nå, så jeg får gitt han den andre puppen før jeg drar? Og jeg har fått jobb-tilbud! Men er usikker... ønsker meg for øyeblikket heller mere lønn der jeg er, og 1 time betalt ammefri en gang i blandt Lurer på om jeg skal dra hjem 1 time før i dag, betalt eller ikke Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 15. april 2012 Forfatter #3606 Del Skrevet 15. april 2012 Koko! Pappa og sønn har lagt seg igjen... Jeg er litt bekymret for at A nå kompenserer om natta fordi han får for lite "mamma" om dagen.... Han ble lagt sent i går fordi det ble krøll med lurene, kl 2140. Da sover han greit til 0030 hvor han får pupp. Så er det våken igjen 0140 hvor pappa bysser. Etter 20 min med gråt står jeg opp, og han roer seg umiddelbart når han kommer i armene mine. Får han til å sove igjen og legger han i senga si - så våken Bysser igjen, og han sovner - våken igjen. Bysser, sover, våken. Lar han få pupp, da sover han en hel halvtime før han våkner. Jeg kunne altså legge meg 0310 - 1 1/2 time etter han våknet der, og rekker så vidt å sovne før han våkner igjen. Da tar jeg han bare rett over i senga, og han får tilbud om pupp igjen - men sutter bare litt før han vrir vekk hodet og sovner... Da sover han greit under armen min til 0715. (jeg sover dessverre ikke like greit ) Pappa står opp så jeg får sove litt til, men det er så mye sutring på stua at jeg står opp 1 time senere Planen har jo vært ingen pupp mellom 00 og 0530. I praksis har han fått pupp første gang når han har våknet, ca 00-01. Men så har det vært høyst varierende om pappa har klart å roe han eller ikke. Natt til i går sprakk jeg på puppen igjen. Når gutten bare gråter og det har gått en halvtime, så tenker jeg at nå holder det! Det er jo uansett drepen å være oppe 1-2 timer midt på natta! Ah.. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Skjønner at det er naturlig at han har behov for mere nærhet med meg.... kanskje han skulle ha sovet i mellom oss (da ville jeg kanskje ha sovet bedre med muligheten til å snu meg alle veier :gjeiper: ) 4.tanna har kommer ut også - og jeg lurer på om enda et par er på vei ved siden av der igjen (hjørnetenner), men er ikke sikker.. Huff, mageknip, tenner, nærhetsbehov - aner ingenting jeg. Og føler ikke at det finnes noen løsninger. Dermed blir jeg litt bekymret for hvordan det skal gå på jobb. Jeg trenger jo søvn! Får håpe det går bedre igjen veldig snart. Vi var forresten på shopping i går, hele familien. Mamma har fått seg litt bedre utvalg av tøy til jobb og pappa har fått oppdatert klesskapet. Vi handlet for en hel uke også Og satt litt på kafè Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 15. april 2012 #3607 Del Skrevet 15. april 2012 Har flere venninner som har hatt akkurat samme problemene når man er midt i jobbstart Line Tenner, nattpuppavvenning og jobbstart passer ikke sammen! Håper det kommer seg raskt. er jo ikke noe gøy når det står på! Er litt glad jeg skal vere hjemme litt lenger jeg nå. Skal jo jobbe litt i sommer (mai - juli) men så blir jeg hjemme istedenfor å sende henne i barnehage. Kontantstøtta går opp i august, fra 3300,- i mnd til 5000,- Så vi vil ikke tjene på at jeg jobber, tvert imot vil vi tape på det siden vi da ville ha måttet kjøpe en bil til. Håper bare jeg trives med å gå hjemme ekstra lenge og at hun er fornøyd og nok stimulert (Jeg har jo jobbet i barnehage, så kanskje jeg bare får kjøre litt likt løp som en barnehagedag ) Nei nå må jeg sette på litt tøy mens snuppa sover God søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 16. april 2012 Forfatter #3608 Del Skrevet 16. april 2012 Har flere venninner som har hatt akkurat samme problemene når man er midt i jobbstart Line Tenner, nattpuppavvenning og jobbstart passer ikke sammen! Håper det kommer seg raskt. er jo ikke noe gøy når det står på! Er litt glad jeg skal vere hjemme litt lenger jeg nå. Skal jo jobbe litt i sommer (mai - juli) men så blir jeg hjemme istedenfor å sende henne i barnehage. Kontantstøtta går opp i august, fra 3300,- i mnd til 5000,- Så vi vil ikke tjene på at jeg jobber, tvert imot vil vi tape på det siden vi da ville ha måttet kjøpe en bil til. Håper bare jeg trives med å gå hjemme ekstra lenge og at hun er fornøyd og nok stimulert (Jeg har jo jobbet i barnehage, så kanskje jeg bare får kjøre litt likt løp som en barnehagedag ) Nei nå må jeg sette på litt tøy mens snuppa sover God søndag! Det er helt sikkert at tenner, nattpupp-avvenning og jobbstart ikke hører sammen! :gjeiper: Jeg sprakk på puppenekten i natt også... etter at pappa hadde bysset opp og ned i 40 min.. han sovner, men våkner i senga igjen etter få minutter Så jeg ga han pupp i 3-tiden, da sov han til 0530 og jeg putta han i min seng på puppen Har hatt maks 2,5 timer sammenhengende siste nettene nå (etter 0000). Men det er godt å høre at flere har det sånn da - så jeg håper det går over snart? Jeg har bestemt meg for lenge siden - at om vi får en til, så er det permisjon 1 år som gjelder (og eventuelt gradering!) Men kontantstøtte er ikke noe for oss, blir ikke feit av den Men bra dere har en løsning som funker for dere, Cherry. Koselig at du er innom her også Har du fått dreisen på manduca'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 17. april 2012 #3609 Del Skrevet 17. april 2012 Jeg har ikke så mye i lønn jeg, jobber 80% og har utbetalt ca 10 i mnd :/ Så om jeg da får 5000 i kontantstøtte, slipper å betale 2000 i bhg og slipper å kjøpe en andrebil, så går vi jo i null I tillegg kan jeg kanskje jobbe litt ekstravakter på lørdagene når kjære er hjemme, så mulig jeg tjener MER ved å gå hjemme enn ved å jobbe :gjeiper: Ikke fått prøvd manducaen mer en den ene turen med kryss nei Tenkte jeg skulle ta den på mens mannen er her så han kan hjelpe meg å justere den riktig Er så tungvindt å ta vesla opp og ned i den hver gang jeg må justere noe for jeg får det ikke til med henne oppi! Får tro det kommer seg og at jeg ikke er av dem manduca ikke passer til.... Hvordan uttales manduca forresten? Som Mandusa eller som manduka....? Vet du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 17. april 2012 Forfatter #3610 Del Skrevet 17. april 2012 Hvordan uttales manduca forresten? Som Mandusa eller som manduka....? Vet du? Manduka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 20. april 2012 #3611 Del Skrevet 20. april 2012 Innom med en gedigen fredagsklem, og ønsker dere en good helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 21. april 2012 Forfatter #3612 Del Skrevet 21. april 2012 Innom med en gedigen fredagsklem, og ønsker dere en good helg!! Takk! -------------------------------- Blitt dårlig med oppdatering denne uka. Det går så det griner på jobb, skulle ikke tror jeg hadde vært borte 9 mnd. Vikaren min har vært flink til å holde kundene mine varme Fortsatt fint å jobbe igjen, til tross for horrible netter Standarden denne uka har vært maks 2,5 - 3 timer i strekk. I tillegg så har pappaen sovnet så hardt på sofaen at jeg har måttet stått opp for å vekke han - det betyr at det tar alt for lang tid før A blir tatt opp, og dermed tar det fort 1,5 time før vi får lagt han igjen. Og jeg må trå til med både pupp og amming Puppe-nekt-planen er langt nedi dass Har en plan om å være litt fleksible nå til neste helg - da er det langhelg så da strammer vi ijgrn da kanskje... Jeg snakket med sjefen min tidligere i uka om at jeg vurderte et jobbtilbud... og jeg var så nervøs for å snakke med han -tenkte at kanskje jeg da ble tvunget til å ta jobben hos den nye om han ikke ville møte meg på litt høyere lønn. Men utydelig og svevende som han er enten det verken med fugl eller fisk, og en slags kommentar om at han syns jeg burde ha "is i magen" og at det var medarbeidersamtaler inkl lønnsspørsmål nå i mai, men at han ikke kunne love gull og grønne skoger, og at jeg måtte ta en helt selvstendig avgjørelse på om jeg ville ta jobben eller ikke... Jeg hadde sendt de tilbakemelding på utkastet til kontrakt, og de var villige til å forhandle, så jeg var der i går Og de vil veldig gjerne at jeg skal takke ja. Så de tilbyr i grunn 40.000 kr mer i fastlønn, + bilordning + at på sikt vil jeg få en god del provisjon/bonus også Tilbudet er så bra at jeg kan ikke takke nei, tror jeg.... I tillegg vil jeg ha en mye mere fleksible arbeidsdag som jeg styrer selv og for dem er det helt naturlig med hjemmekontor i blandt.... Jeg sa til de at jeg hadde vinglet så fælt frem og tilbake hele uka (og det er jo sant), fordi jeg har en gutt hjemme som er våken annenhver time om natta, og at jeg dermed blir litt usikker på mine egne prestasjoner og energi-nivå.... Men nå er det lørdag, og jeg trenger ikke tenke på dette. Hadde nettopp en grusom liten trillerunde med Andreas for å sovne han på første luren. Men han skulle absolutt snu seg rundt på magen og klatre inni vogna, og nektet å ligge rolig, så det funka dårlig. Pappa fikk bysse han i senga i stedet. Jeg var så sint på han (andreas altså) at jeg holdt på å klikke Merker jeg har mye mindre tålmodighet med han etter at jeg begynte å jobbe... men stort sett så har vi det veldig fint da, prøver å kose oss maks den tiden vi har på kvelden før han skal legge seg. I dag har jeg tenkt at vi tar en tur ned til byen for å finne nye pysj og kanskje en body. Farmor har vært her et par ganger denne uka, og lagt igjen en 500-lapp til kleskjøp Nå - frokost! Håper alle har en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 22. april 2012 #3613 Del Skrevet 22. april 2012 Så koselig at det går fint på jobb - og spennende med jobbtilbud da! Hvordan er denne jobben lokalisert ifht den du har nå? (syns forøvrig det tilbudet hørtes bra ut jeg da ) Kjipt at nettene fortsatt er litt.. livlige... En ting jeg tenkte på når jeg leste det siste her: hva om du sover på sofaen og mannen og A sammen? Bare et forslag da... Eller hva om mannen prøver og gi flaske om natta? Tror jeg hadde gått på veggen med så lite søvn over lang tid jeg, er helt imponert over at du virker så opplagt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cherrytomat Skrevet 22. april 2012 #3614 Del Skrevet 22. april 2012 Takk! -------------------------------- Jeg snakket med sjefen min tidligere i uka om at jeg vurderte et jobbtilbud... og jeg var så nervøs for å snakke med han -tenkte at kanskje jeg da ble tvunget til å ta jobben hos den nye om han ikke ville møte meg på litt høyere lønn. Men utydelig og svevende som han er enten det verken med fugl eller fisk, og en slags kommentar om at han syns jeg burde ha "is i magen" og at det var medarbeidersamtaler inkl lønnsspørsmål nå i mai, men at han ikke kunne love gull og grønne skoger, og at jeg måtte ta en helt selvstendig avgjørelse på om jeg ville ta jobben eller ikke... Jeg hadde sendt de tilbakemelding på utkastet til kontrakt, og de var villige til å forhandle, så jeg var der i går Og de vil veldig gjerne at jeg skal takke ja. Så de tilbyr i grunn 40.000 kr mer i fastlønn, + bilordning + at på sikt vil jeg få en god del provisjon/bonus også Tilbudet er så bra at jeg kan ikke takke nei, tror jeg.... I tillegg vil jeg ha en mye mere fleksible arbeidsdag som jeg styrer selv og for dem er det helt naturlig med hjemmekontor i blandt.... Jeg sa til de at jeg hadde vinglet så fælt frem og tilbake hele uka (og det er jo sant), fordi jeg har en gutt hjemme som er våken annenhver time om natta, og at jeg dermed blir litt usikker på mine egne prestasjoner og energi-nivå.... Er ikke lett disse pratene med sjefen om slikt nei! Men om du nå hadde gått tilbake til ham og vist tilbudet du har fått med de andre, ville han ha matcha det tror du? Og hva hadde du gjort da? hadde du blitt eller hadde du byttet? Håper du finner ut hva som passer best for deg ihvertfall Her er det strålende sol i dag men vi har nesten bare vert inne Tok en liten tur ut i sandkassa mens sambo skiftet dekk på bilden, men det begynte å blåse så veldig da så vi var bare ute ca 10 minutter. Passet ikke å gå tur når hun skulle sove heller i dag for jeg ventet på en dame som skulle kjøpe en lampe med meg. Så nå når snuppa la seg åpnet jeg alt av vindu og dører og fikk luftet skikkelig! Får bare luftet sånn litt og litt når jeg har henne her så det ikke blir for mye trekk Her legges hun forresten rundt halv åtte nå og vi står opp mellom syv og halv åtte Må bysses i søvn igjen 0-4 ganger før vi legger oss, og så er hun våken noen ganger på nettene. men jeg sovner og hun ligger oppi med meg så jeg har ikke oversikten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 22. april 2012 #3615 Del Skrevet 22. april 2012 Spennende med jobbtilbud da. HVa er det som holder deg tilbake ifra å ta den? Håper dere har hatt ei fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3616 Del Skrevet 23. april 2012 Hallo, hallo - sitter du på ko - koko, koko... trallalala.. Jeg har takket ja til ny jobb i dag! Forøvrig så er det skikkelig avslappende å være på jobb igjen etter en helg med baby 9 mnd på fulltid Tror egentlig det bare er lurt at de begynner i barnehagen når de er 1 år... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3617 Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Så koselig at det går fint på jobb - og spennende med jobbtilbud da! Hvordan er denne jobben lokalisert ifht den du har nå? (syns forøvrig det tilbudet hørtes bra ut jeg da ) Kjipt at nettene fortsatt er litt.. livlige... En ting jeg tenkte på når jeg leste det siste her: hva om du sover på sofaen og mannen og A sammen? Bare et forslag da... Eller hva om mannen prøver og gi flaske om natta? Tror jeg hadde gått på veggen med så lite søvn over lang tid jeg, er helt imponert over at du virker så opplagt!!! Den nye jobben er i hvert fall i Oslo, selv om det ikke er det mest sentrale i forhold til der jeg bor. Men med fin bil-ordning så er det en vesentlig bedring fra det jeg har/hadde Ja, fortsatt "livlige" netter ja. Fin måte å si det på I natt var det litt mageknip, og han har vært våken nesten hver time. Heldigvis så har han latt seg bysse av mannen og det meste har gått meg hus forbi :happy: Vi har en plan for soving neste helg (langhelg), han skal få sove på eget rom. (dvs mannens garderobekontor) Bare en test, så får vi sjekket ut om problemet er at han blir forstyrret av oss eller ikke Blir det bedre, og vi venter på med å flytte så blir det å innrede der sånn at vi kan bruke det som barnerom ett års tid edit: herre gud for en dårlig formulering Vi skulle jo flytte til noe større. Men det er så mye på en gang med nye jobber og barnehageplass etc.. så vi vurderer å bo der vi bor ett år til... det var det jeg mente å si Endret 23. april 2012 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3618 Del Skrevet 23. april 2012 Spennende med jobbtilbud da. HVa er det som holder deg tilbake ifra å ta den? Ingenting! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 23. april 2012 Forfatter #3619 Del Skrevet 23. april 2012 Er ikke lett disse pratene med sjefen om slikt nei! Men om du nå hadde gått tilbake til ham og vist tilbudet du har fått med de andre, ville han ha matcha det tror du? Og hva hadde du gjort da? hadde du blitt eller hadde du byttet? Håper du finner ut hva som passer best for deg ihvertfall Her er det strålende sol i dag men vi har nesten bare vert inne Tok en liten tur ut i sandkassa mens sambo skiftet dekk på bilden, men det begynte å blåse så veldig da så vi var bare ute ca 10 minutter. Passet ikke å gå tur når hun skulle sove heller i dag for jeg ventet på en dame som skulle kjøpe en lampe med meg. Så nå når snuppa la seg åpnet jeg alt av vindu og dører og fikk luftet skikkelig! Får bare luftet sånn litt og litt når jeg har henne her så det ikke blir for mye trekk Her legges hun forresten rundt halv åtte nå og vi står opp mellom syv og halv åtte Må bysses i søvn igjen 0-4 ganger før vi legger oss, og så er hun våken noen ganger på nettene. men jeg sovner og hun ligger oppi med meg så jeg har ikke oversikten Vel sjefen er bortreist og jeg takket ja før jeg fikk snakket med han igjen. Men jeg vet at han ikke ville ha matchet det. Bilordning verdt 50.000 + økt fastlønn 50.000 + bedre provisjon/bonus... tviler sterkt på det gitt, han er fra sunnmøre og ekstremt gnien Det blir spennende å se hvor fort jeg kan forlate plassen her da, for å begynne på nytt sted Konkurrerende bedrifter vettu Her er fortsatt leggetiden mellom 20-2030. Vi rekker ikke å legge før uansett :gjeiper: Vi er fornøyd med det sånn som det er nå. Stort sett så har vi ingen ekstrarunder, eller av og til har vi vel det. Senest i går... Men gir du henne pupp fortsatt når hun våkner på natta nå? Og har du funnet bedre samsovings-stilling nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 23. april 2012 #3620 Del Skrevet 23. april 2012 Gratulerer så mye med ny jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå